Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Przedmioty Unikalne = Legendarne

Wolny ten dzień... No ale cóż. Fan pyta, czemu przedmioty Unikalne, nazywają się teraz Legendarnymi, tak jak w WoW. Bashiok się tłumaczy:

Po kiego więc zmieniali nazwy przedmiotów z Uniklanych na Legendarne?

Przedmioty Unikatowe w Diablo 2, były na tyle unikalne, że miał wypaść tylko jeden taki na całą grę. Termin "Unikalne" implikuje wiele rzeczy w związku z tymi przedmiotami i mało z nich jest rzeczywiście prawdą.

World of Warcraft używa tego słowa trochę lepiej, bo unikalny przedmiot jest rzeczywiście wyjątkowy dla twojej postaci, gdyż nie założysz drugiego takiego samego.

Będzie taka sama wersja zasad co do unikatów jak w WoW'ie

Nie mamy planów co do takiego systemu.

World of Warcraft używa unikatów do balansowania rozgrywki, dzięki czemu projektanci mogą przewidzieć jakie dana postać może nosić przedmioty w każdej chwili. Balans jest dla nas ważny, ale raczej nie do tego stopnia, byśmy zabraniali noszenia w obu dłoniach dwóch egzemplarzy jakiegoś wypasionego legendarnego miecza. To dla przykładu.

...Wydaje mi się, że powinienem do tego dodać standardowe, ‘nic nie jest jeszcze wykute w kamieniu’. Pewnie gdybyśmy doszli do momentu, w którym noszenie dwóch egzemplarzy najlepszego miecza w grze, kompletnie rozbijałoby rozgrywkę, poważnie byśmy się zastanawiali nad blokadami.

Tak czy owak, wciąż mógłbyś je znaleźć, podnieść i sprzedać… więc nie jestem pewien, czy ograniczenia na unikatowe przedmioty eliminują gromadzenie towaru.

Może byście ten miecz po prostu osłabili?

Nie wiem. Może? Ale może nam się ten miecz podoba taki wypasiony jaki jest. Może osłabiając go, musielibyśmy dodać jakąś zdolność procentową, zupełnie nie mającą sensu. Albo możemy zrobić *puff* i miecz jest przypisany do postaci i raz na ileś procent powoduje eksplozje przeciwników, które mają szansę wywołać eksplozje przeciwników na których wybuchły, w reakcji łańcuchowej a długość łańcucha eksplozji, dodaje 5% do szybkości ruchu za każde ogniwo!? HUH!? Na pewno nie wiedziałeś, że ten miecz ma taki zarąbisty wybuchająco-przyspieszający proc, co nie?

Bashiok się trochę naśmiewa z tych fantazyjnych właściwości procentowych z Diablo II. Nie da się ukryć, niezbyt fajnie to wyglądało. Pas puszczający meteory z szansą 13%? Może i można to jakoś magicznie wytłumaczyć, ale jak już wchodzą do gry procenty, to coś już jest na rzeczy. Mam nadzieję, że takich rodzynków w Diablo III nie będzie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2010 12:43

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.