Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Przyszłość Przedmiotów, Więcej Niż 5 Ikon Buffów, Niuanse Licytacji

Mamy dzisiaj trzy obszerniejsze wypowiedzi: Wyatt Cheng (który zacząć się produkować na forum!) opowiada o niuansach licytacji w Domu Aukcyjnym; Travis Day kreśli przyszłość niektórych affixów przedmiotów (w szczególności dla Szamana), a Vaeflare wyjaśnia trudności związane z wyświetlaniem więcej niż pięciu ikon aktywnych buffów. Po kolei:

Aukcje

Fan #1: Nie wiem, czy dla innych to też jest problem, jednak podczas licytacji w ostatnich minutach trwania aukcji, kiedy chcesz podnieść stawkę, system nie wyświetla poprawnie aktualnej najwyższej stawki. Na przykład mogę wygrywać licytację do ostatniej chwili kiedy ktoś nagle podbije wyżej próbując się wstrzelić, więc klikam licytuj i system daje mi rekomendowaną kwotę, jednak kiedy kliknę licytuj zawsze krzyczy, że to za mało, więc w kółko podnoszę i cały czas jest za mało aż aukcja w końcu się przedawnia i ją tracę. Chcę móc określić, jaka jest faktyczna najwyższa oferta, cobym nie musiał zgadywać o ile muszę podnieść swoją ofertę. Kogoś jeszcze to irytuje?

Fan#2: Moja metoda polega na czekaniu aż zostanie 15 sekund, podbiciu o absolutnie najwyższą stawkę, jaką jestem gotowy poświęcić i czekaniu aż wydarzy się jedna z dwóch rzeczy... 1-moja oferta była za mała ALBO 2- Wygrałeś!

Fan#3: Mnie bardziej trapi to, że jak licytuję, to moja stawka jest (najwyraźniej) najwyższa (obecna stawka i twoja stawka są takie same), a system nadal mi mówi, że nie wygrywam...

Fan #4: Kilka tygodni temu AH dostało hotfix, który dał taki rezultat. Miast podnosić obecną stawkę 0 5% względem tego, co próbowałeś postawić, system po prostu sprowadza ją do twojej oferty. Blizzard wprowadził tą zmianę, coby inni nie mogli zgadywać twojej maksymalnej oferty.

Wyatt Cheng: Dokładnie tak. Utrzymywanie swojej maksymalnej stawki w tajemnicy jest ważne dla pozwolenia graczom licytacji zgodnie z ich prawdziwymi wycenami przy jednoczesnym ograniczaniu pustego podbijania. (czyli licytowaniem z zamysłem sztucznego podbijania ceny)

Inni w tym wątku opisali to lepiej niż ja, jednak pokrótce waszą chęcią jest możliwość dowiedzenia się, jaką stawkę dokładnie musicie pobić (cobyście mogli ją tylko odrobinę przebić). Miast tego pozwólcie systemowi działać na wszą korzyść. Załóżmy, że obecnym zwycięzcą jest Bob z widoczną (publicznie) ofertą 50,000 sztuk złota. Prawdziwą maksymalną stawką Boba (której nie widzicie), jest 75,000 sztuk złota.

W tym przypadku, jeden z dwóch scenariuszy dojdzie do skutku:

Scenariusz 1: Jesteście w stanie postawić między 52,500 a 75,000 sztuk złota. W tym przypadku, nie jesteście w stanie postawić tyle, ile Bob, więc Bob wygra. System automatycznie podniesie jego ofertę do waszej maksymalnej. Jako że on pierwszy wprowadził swoją ofertę (i jest gotów zapłacić więcej), system potraktuje jego, jako zwycięzcę.

Scenariusz 2: Jesteście gotowi zapłacić 75,001 złota, albo więcej. W tym przypadku, jesteście gotowi wydać więcej, niż Bob, więc wy będziecie dla systemu zwycięzcą. Załóżmy, że wprowadziliście wartość 150,000 sztuk złota. W tej chwili ukryta wartość licytacji będzie działać. Publiczna stawka to 75,000, maksimum, jakie Bob jest w stanie wydać. Jednak teraz to wy jesteście tymi, którzy chcą zapłacić więcej i wprowadziliście większą kwotę, więc system was potraktuje, jako zwycięzców. Pomimo tego, że wprowadziliście 150,000 - jeśli aukcja miałaby się skończyć w tej chwili i tak zapłacicie jedynie 75,000, maksimum tego, co oferował licytujący na drugim miejscu (Bob). Oczywiście może pojawić ktoś jeszcze, kto będzie próbował tą stawkę podbić, jednak system od razu podbije mu ją od tego, co byłą waszą maksymalną ofertą (150,000).

Dla tych, których interesować będzie strona teoretyczna - tutaj jest strona wikipedii na temat takiego podejść do aukcji. Nazywa się to System Vickreya, albo "Technika Drugiej Ceny". Jedną z bardzo fajnych cech tego założenia jest generowanie zachęty dla biorących udział w aukcji do używania w licytacji swoich prawdziwych ofert. Inaczej "Prawdziwe licytowanie". W przypadku Domu Aukcyjnego Diablo, daje to graczom możliwość licytacji z prawdziwą ofertą, wyjścia z gry, powrotu po 24 godzinach i przekonania się, czy wygrali. Nie trzeba siedzieć nad aukcją, jak nad berbeciem i pilnować, czy ktoś nam się nie "wstrzeli". Tak długo, jak twoje oferty to prawdziwe sumy, jakie jesteś w stanie przeznaczyć na zakup, tak długo będziesz albo wygrywał (dostając zwrot kasy z różnicy między twoją ofertą, a tą z drugie miejsca) albo przegrywał aukcję z kimś, kto był gotów zapłacić więcej.

Przedmioty Szamana i nie tylko

[...] Przedmioty są codziennym tematem naszych rozmów. Rozmawiamy o ich aktualnym stanie, o tym, gdzie chcemy by się znalazły i jak je tam doprowadzić. Niektóre z planowanych przez nas zmian obejmują uczynienie nieciekawych affixów przynajmniej czymś, co choć trochę będzie graczy ekscytować. Dobrym tego przykładem jest Pickup Radius i Szamani. Oczywiście nie każdemu potrzeba dużego zasięgu podnoszenia, są jednak pewne buildy Szamanów, które go uwielbiają i chcą go mieć ile się da; zależy nam na dalszym rozszerzeniu tego pomysłu. Ciernie są też dobrym przykładem statystyki, która sama w sobie ma potencjał, jednak w rzeczywistości najlepiej się nie sprawuje. Choć zamierzamy je usprawnić, pozwalając graczom na podnoszenie ich obrażeń przy pomocy swojej głównej statystyki, istnieją dalsze plany na uczynienie cierni ciekawszym rozwiązaniem dla konkretnych klas i buildów.

Podnoszenie dostępności affixów wpływających na konkretne umiejętności i szkoły umiejętności również jest naszym zamiarem. Istnieje tu dużo potencjału na uwolnienie bardziej zróżnicowanych buildów postaci, jak też oddanie w ręce graczy kolejnego sposobu na sprawiające frajdę ulepszanie swoich umiejętności. Jako przykład na to, co wcześniej się sprawdziło mogą posłużyć przedmioty skracające czas cooldownu umiejętności Zombie Dogs przy jej używaniu z Sacrifice; przedmioty skracające cooldown Wall of Zombies przy stosowaniu z Pile On oraz Hammer of the Ancients z przedmiotami redukującym jego koszt. Podoba nam się, że takie buildy istnieją i chcielibyśmy, by pojawiło się ich jeszcze więcej za sprawą zwiększenia dostępności przedmiotów, dzięki którym w ogóle decydujecie się na ich tworzenie.

<silver fingers>Chcemy, by nasze przedmioty sprawiały, że czujecie się potężniejsi, jednak co ważniejsze, chcielibyśmy, by były one potencjalnie rewolucyjne dla waszego stylu rozgrywki. Chcemy, byście znajdując dany fant pomyśleli sobie "whoa, chcę spróbować zbudować wokół tego przedmiotu postać", albo "o, stary, z pewnością zrobię sobie Mnicha, który będzie mógł tego użycwać". Usprawnianie ogólnej jakości wrażeń z obcowania z systemem przedmiotów w Diablo to dla nas niebywale ważna sprawa, na którą nasz zespół deweloperski poświęca bardzo dużo energii, ponieważ dla was jest ona tak samo ważna.</silver fingers>

Ikony aktywnych buffów

1.) Pokażcie WSZYSTKIE buffy na postaciach:
Gram Mnichem i zawsze mam przy sobie kumpla Barbarzyńcę i wszędzie są kapliczki (czasami 2 dosłownie zaraz obok siebie). Pokazywanie tylko 5 z często 7-8+ buffów na mojej postaci to ABSURD. Pomóżcie nam traktować waszą grę poważnie udostępniając wszystkie potrzebne nam informacje.

Kilka miesięcy temu omawiałem naszą filozofię stojącą za tym, dlaczego pozwalamy na wyświetlanie informacji o tylko pięciu aktywnych buffach w danym momencie, chciałbym jednak was zapewnić, że ten problem jest dla nas nadal bardzo istotny. Uważamy, że świetnie by było widzieć więcej, niż tylko pięć aktywnych buffów i przyglądamy się sposobom na umożliwienie graczom uzyskiwania potrzebnych im informacji bez zaśmiecania UI. Idealnie rozwiązanie pozwoli uniknąć zawalenia ekranu ikonami buffów (na przykład ustawiając je w rzędzie nad dolnym paskiem) i nadal eksperymentujemy nad najlepszymi sposobami prezentowania informacji w formacie pasującym do Diablo III.

2.) Pokazujcie poprawne tool-tipy w AH i przedmiotach zalinkowanych w oknach czatu.
Bardzo proste. Teraz mamy to tylko w lobby, kiedy jesteśmy zaraz przed wejściem do gry. Dlaczego? Pokażcie nam zmianę w żywotności, obrażeniach i ochronie kiedy klikamy na przedmiot na AH lub w oknie czatu. Możecie teraz spytać, jak będą traktowane konta z kilkoma postaciami. Można dodać jedną informację: "porównanie tool-tipów tylko na podstawie wybranej postaci." PROSTE. ZAŁATWIONE. Porównanie będzie działać tylko względem postaci, którą grałeś ostatnio. To wcale nie jest takie trudne, moi państwo!

Dzięki za uwagę!

Może nie brzmi to za trudno, ale to nie jest tylko prosta zmiana w kodzie. Często potrzeba bardzo dużo pracy by zaktualizować i zmienić nasz bardzo zawiły jednak kod i po prawdzie na akurat ten problem poświęcono całkiem dużo pracy programistów (o czym Lylirra wspominała już tutaj).

Dobre wieści są takie, iż poczyniliśmy spore postępy w tym temacie i ta konkretna zmiana jest planowana na przyszłą łatę. :)

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.02.2013 15:37

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*