Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

PvP – 2013, Reflects Damage – Zmiany, D3 Exp – 2013, Konsole, Health Link

Kilka konkretnych tematów wyszło na powierzchnię forów po drugiej stronie stawu, ale nie tylko tam. W artykule na serwisie Polygon czytamy między innymi, iż istnieją buildy Diablo 3 działające na niesprecyzowanych konsolach za zamkniętymi drzwiami deweloperskich biur Blizzarda:

Rob Pardo: Nadal badamy temat. Mamy działające buildy. Mamy nadzieję, że uda się osiągnąć na tyle zaawansowane stadium prac, by zrobić z tego oficjalny projekt, jednak nie jesteśmy jeszcze gotowi na upublicznianie informacji na ten temat. Zapowiada się nieźle.

Prócz tego, Jay wtrąca informację o pracach nad czymś, co ewidentnie musi być dodatkiem do D3 i zapowiada więcej informacji na ten temat w przyszłym roku:

Wilson: Cała drużyna pracuje nad kolejnym dużym Diablo-projektem. Sporo z tego wyjdzie na światło dzienne w przyszłym roku.

Mając te wstrząsające wieści za sobą, możemy przejść do stałego elementu programu. Po pierwsze, śmiertelnie niebezpieczny affix elitarnych potworów - "Reflects Damage", zostanie poddany dość rozległym zmianom, które będą miały na celu rozprawić się z jego powszechnie uznawanym statusem OP:

Lepszy sprzęt nie rozwiązuje problemu i tu jest na to dowód:

Oto moja optymalna kombinacja ekwipunku:

http://i187.photobucket.com/albums/x316/fatyblob/EfficientUbers.png

63k punktów żywotności (większość Łowców Demonów ma mniej)
4,200 obrony (większość Łowców Demonów ma mniej)
682 odporności (większość Łowców Demonów ma mniej)
649 regeneracji żywotności
2.8 life steal (kradnie około 5,000hp na uderzenie, więc LoH nie jest praktyczne z wysokim DPS)

Jako że Reflects Damage może obecnie zadać miliony EHP w kilka sekund, jest to bezsprzecznie najpotężniejsze źródło obrażeń w całej grze na dowolnym poziomie Siły Potworów. Nierozsądne jest mówienie graczom, by zorganizowali sobie miliony EHP by przetrwać samobójstwo kiedy ich sprzęt już przewyższa SP, na którym grają. Już jedna z tych propozycji z łatwością zrównoważy ten affix:

1.) Dajcie zręczności szansę na unikanie tyknięć Reflect Damage.
2.) Dajcie wszystkim klasom "30% redukcję obrażeń", jak ta, którą mają postacie walczące wręcz, tyle że ta redukcja będzie do wykorzystania względem Reflects Damage.
3.) Pozwólcie, by Life Steal losował się na czymś innym, prócz broni.
4.) Ograniczcie obrażenia Reflects Damage do tego, co zadaje stanie w promieniu Arcane. (Myślicie, że powinno zadawać większe obrażenia, niż promienie Arcane?)
5.) Ograniczcie Reflects Damage do tylko jednego źródła obrażeń, albo pozwólcie mu na działanie tylko na jednym potworze z grupy a nie całej grupie.
6.) Niech Reflects Damage włącza się po kilku sekundach walki.
7.) Ograniczcie zasięg Reflects Damage, coby cię nie trafiało, jeśli jesteś 30 jardów od celu.
8.) Ograniczcie Reflects Damage coby nie zadawało więcej, niż XX% żywotności gracza na sekundę.
9.) Niech Reflects Damage nie rani kiedy gracz jest poniżej 10% żywotności i nie jest w stanie zadać śmiertelnych obrażeń.
10.) Niech trafienia krytyczne odbijają się za tyle, co normalne trafienia.
11.) Zmieńcie odbijane obrażenia w kulę energii, która pojawia się nad głową potwora na 1 sekundę, po czym odpala się w gracza, dając mu szansę na reakcję i umiejętny unik.

Ostatni pomysł przyszedł mi do głowy, kiedy pisałem tego posta i od razu się w nim zakochałem. Lubię mechanikę, która promuje umiejętności vs nieuchronność.

Dwie sprawy na szybko:

1) Przyglądamy się redesignowi działania affixu Reflects Damage, jak i wyłączeniu odbijania na gracza obrażeń zadawanych przez chowańce. Trochę więcej na ten temat mówiłam tutaj. (wydaje mi się, że dodamy również jakiś efekt graficzny, informujący o tym, że affix jest aktywny.)

2) Po odnotowaniu szeregu postów skarżących się na O WIELE za duże obrażenia ze strony RD (szczególnie od sług), przeprowadziliśmy dodatkowe testy i odkryliśmy, iż Rzadkie sługi zadają znacznie więcej obrażeń, niż zakładano. Zamierzamy ten problem naprawić w nadchodzącej łacie.

Nie jestem pewna, czy te argumenty zmienią wasze opinie na ten temat, wydawało mi się jednak, że warto wam o tym powiedzieć. 🙂

Nie bierz tego za bardzo do siebie, CM, ale dlaczego to nie zostało wcześniej przetestowane? Dlaczego tak dużo czasu musiało minąć od premiery, by deweloperzy wreszcie przyznali istnienie takich problemów i niedociągnięć?

Co dokładnie nie było testowane? Dynamika Reflects Damage zmieniła się z 1.0.5 (z powodów, które wyszczególniłam w poście, do którego dałam link + redukcja defensywnych bonusów) i wydaje mi się, że bug sam w sobie też jest całkiem nowy.

Lylirra, kiedy mówiłaś o chowańcach, miałaś również na myśli Strażników Łowcy Demonów oraz Hydrę Czarownika?

Tak jest. 🙂

Osobiście nie mam problemu z tym, jak to działa teraz, jednak gdyby lepiej to przetestowano, całość mogłaby być lepiej oszlifowana, niż teraz.

Szczerze powiedziawszy, byliśmy całkiem zadowoleni z tego, jak RD funkcjonowało przed 1.0.5 i uważaliśmy, że znajduje się w całkiem dobrym miejscu pod względem balansu. To się oczywiście zmieniło, kiedy wprowadziliśmy Siłę Potworów i zredukowaliśmy bonusy defensywne w 1.0.5. Po zapoznaniu się z opiniami graczy i ponownym zbadaniu sposobu działania owego affixu, jako całości, doszliśmy do wniosku, że przydałoby się mu trochę strojenia. Ogólnie uważamy, że RD stanie się teraz łatwiejsze do opanowania (jeśli nawet nie zacznie sprawiać większej frajdy). Nie oznacza to jednak, że nasza wcześniejsza opinia była błędna; po prostu została wydana w innych warunkach.

Po drugie (i w temacie pierwszego w zasadzie), affix "Health Link" jest obecnie zabugowany, o czym informuje Lylirra we wskrzeszonym przez siebie poście:

Nie poczyniliśmy żadnych zmian w funkcjonowaniu Health Link w 1.0.5. Coby uściślić, affix powinien działać następująco:

1. Trafiasz potwora z affixem Health Link.

2. Jeśli zadałeś obrażenia, potwór szuka innych potworów z affixem Health Link w pobliżu (pobliże = 50 jardów).

3. Jeśli są jakieś w pobliżu, wartość zadanych obrażeń jest natychmiastowo równo dzielona między te potwory.

4. Jeśli w pobliżu nie ma żadnego potwora z tym affixem, bestia obrywa pełną wartością zadanych jej obrażeń.

Istnieje jednak obecnie bug, przez którego Life Steal nie jest odpowiednio wydajny w walce z potworami opatrzonymi affixem Health Link (wartość wykradanej żywotności jest zmniejszona, podczas walki z potworami mającymi Health Link), co może stanowić przyczynę tego, co doświadczyłeś.

[...]

A więc bug odnoście Life Steal polega na tym, że miast swojego zamierzonego działania - które polega na zliczaniu rozdzielonych obrażeń tak, jakby pochodziły od gracza - tylko zredukowane trafienie w pierwszy cel jest brane pod uwagę, jako pochodzące "od gracza", a pozostałe, rozdystrybuowane obrażenia na resztę celów są liczone, jako zadane "od pierwszego celu", przez co nie trafiają do głównej puli wykradania żywotności w formule Life Steal, tak?

Mniej więcej. W przypadku tego konkretnego buga, dostajesz żywotność tylko z obrażeń zadanych jednemu przeciwnikowi w grupie z Health Link (z wartości po rozdzieleniu) miast całości obrażeń, które zadałeś całej grupie.

Co do liczb, gracze otrzymują prawdopodobnie o około 1/3 mniej żywotności przy atakowaniu potworów z Health Link.

Wiadomo kiedy pojawi się poprawka? Da się to załatwić hotfixem, czy trzeba będzie czekać na całą łatę?

Naprawdę nie wiem. Nadal przyglądamy się potencjalnym rozwiązaniom, więc nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć, czy da się to załatwić hotfixem i kiedy można się poprawki spodziewać.

I na koniec - chyba nikt już nie wątpił, że tak to się skończy: Jay Wilson w zasadzie wyklucza PvP w tym roku:

Jay, czy będą jeszcze jakieś aktualizacje odnośnie nadchodzących łat/funkcjonalności przed świętami? Codziennie po pracy mam nadzieję na nowego bloga. –@Piggilol
Raczej nie opublikujemy nowej aktualizacji odnośnie PvP przed końcem miesiąca. Uwaga: to nie jest obietnica. Tyle mogę na ten temat powiedzieć. –@JayWilson

GG Jay. “Almost a Disaster” –@Will_Crets
Dlatego nie lubimy wyznaczać dat. Kiedy jakość stawiasz przed deadline'ami, czasami możesz się z datą przeliczyć. –@JayWilson

Link od @Will_Crets odnosi się do wywiadu Jaya z AusGamers, w którym pada stwierdzenie, że wypuszczenie PvP w tym roku byłoby "prawie katastrofą" oraz "Chcielibyśmy zmieścić się w ciągu kilku miesięcy od premiery. Więc raczej nie widzę tego w tym roku, ale myślę, że uda się szybciej, niż zakładaliśmy."

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 13.12.2012 12:20

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

12 komentarzy to “PvP – 2013, Reflects Damage – Zmiany, D3 Exp – 2013, Konsole, Health Link”

  1. Kristof says:

    Szkoda że nie napisali nic o łcie 1.0.7

  2. Rurek says:

    Ten dodatek ma byc platny? Jezeli tak to sorki ale nie zamierzam wydawac kolejnych pieniedzy za niedokonczony projekt gry…

    • Iskariota says:

      @Rurek: Mówiąc o dodatku, Niebiescy mają na myśli właściwy Expansion Set, taki jak Lord of Destruction. Oczywiście takowy będzie płatny. Łata z PvP natomiast płatna nie będzie.

  3. Pasti says:

    800 godzin napier** w diablo, dwa dropy 100kk+, dziś rano byłem w 80% przekonany o odinstalowaniu Diablo, teraz jestem pewny w 100% że ta gra już nie jest dla mnie, bezcelowe bieganie za nadzieją na item który i tak nie wypadnie.

    dobrej Farmy !

  4. Vlazz says:

    coby, coby, coby, coby, coby, coby …

  5. Freak says:

    Diablo 3 jest mało grywalne nudne i monotonne… Czekałem na ta gre tyle lat i gdy sie w koncu doczekałem stwierdzam fakt. Jest do bani. Nie ma pvp ogromny minus. Co oni robili przez tyle lat? siedzieli na dupie i nic ciekawego nie wymyslili. Nie gram od 3 miechow bo gdy tylko odpalam d3 po 2-3 godzinach grania nawet w dzień usypiam przed kompem… nawet po kawie. To jest takie nudne chodzenie po takich samych lokacjach zero losowości. Moze jak za 2 lata wdraza mega mnóstwo poprawek i dodadzą duzo ciekawych rzeczy to kupie dodatek i po gram. A na razie leży na półce i tyle.
    Pozdro

  6. Tec says:

    To samo, kupilem dwie kopie d3 o polnocy, wzialem 2 tyg urlopu, pogralem okolo 4dni i ….. poprzestalem na tym. Poczekam na dodatek, moze wniesie cos nowego.

  7. Łukasz says:

    Witam

    Diablo 3 na dzień obecny nie oferuje nam żadnego systemu klanowego. Postanowiliśmy wziąć sprawę we własne ręce. Wszystkich chętnych do gry w klanie Freaks zapraszam do składania podań na http://thefreaks.y0.pl/index.php

    Wymagania:
    – minimum 20 lat (rekomendowane 22+)
    – Korzystanie z Team Speaka
    – aktywna gra
    *nie interesuje nas ani heroscore, paragon level ani dps danego gracza. Liczy się komunikatywność oraz umiejętnośc gry w zespole, oraz szacunek do kolegów z zespołu.

Skomentuj wpis.