Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Runy – Ich Brak w Becie Oraz Możliwość Zmian

Trochę ze spóźnieniem, ale jednak. Jak już może się zdążyliście z innych źródeł dowiedzieć, w becie Diablo 3 nie będzie Run Umiejętności (sic!). Głównym tego powodem jest fakt, iż beta obejmuje połowę do 3/4 pierwszego Aktu, a runy zaczynają lecieć dopiero na początku drugiego Aktu. Tak czy owak, runy są obecnie ponownie poddane wewnętrznej, deweloperskiej dyskusji i jak na razie, rozpatrywana jest wersja niezidentyfikowanych run o losowych modyfikatorach.

Jak podczas Fan Site Event'u mówił Jay Wilson, Runy mają być znajdywane w wersji "rozstrojonej", przez co nie będzie się wiedziało jaką runę się znalazło, dopóki się jej nie założy (wtedy też ujawni się jej magiczny modyfikator). Przed włożeniem runy, znany będzie tylko jej poziom/ranga; rodzaj pozostaje nieznany.

Potencjalne zamieszanie, jakie taka zmiana może wprowadzić (szczególnie wśród nowicjuszy, co biorąc pod uwagę "casual'ową" politykę Blizzard'a, brzmi niedorzecznie) nie uszło uwadze fanów na oficjalnych forach i stąd tenże post, na którym Bash tłumaczy i do pewnego stopnia zgadza się ze zmartwieniami fanów.

Czy system run jest przerabiany?

Byłoby bardzo źle, gdyby runy stały się losowe... Mnie się nie podoba.

Osobiście, jaram się i mam nadzieję, że trafi to jakoś do gry.

Nie jestem pewien co do losowania tego, jaki efekt runiczny dostaniesz (choć mogłoby to zadziałać), *uwielbiam* jednak pomysł losowych affix'ów. W sensie, że możesz mieć runę z końcowej rangi dla umiejętności, którą chcesz, z efektem, który chcesz, jednak nadal nie mając na niej idealnych statystyk. Polowanie na min/max przedmioty staje się fajniejsze a same runy robią się istotniejsze niż... "Oh, znalazłem kolejną runę Crimson. Świetnie. /złomowanie"

Tak, tyle że utrudnia mi to dostrzeżenie wszystko co potencjalnie może być na mojej runie. Nie będę wiedział co jest "idealne" bez wgryzania się grę, a nawet jeśli, jakie są szanse, że dostanę taką runę, jaką chcę.

Nie podoba mi się aspekt losowości, uważam, że losowość moich umiejętnościach nie jest najlepszym rozwiązaniem 🙁

Mało prawdopodobne, że nie będziesz wiedział co jest dostępne mając pod ręką Auction House.

A jeśli rozmawiamy tylko o affix'ach, to rozmawiamy o min/max'owaniu przedmiotów. Będziesz wiedział, jakich affix'ów potrzebujesz, bo będziesz już głęboko zaznajomiony ze swoim build'em.

Nie spodziewam się, że nowa postać podniesie runę, wylosuje affix'y, po czym wyrzuci runę, ponieważ "ew, ma atak zamiast obrony". Na początku raczej nie będzie się tym specjalnie przejmować.

Ta, podejrzewam, że taka jest prawda. Trzeba jednak brać pod uwagę, że losować się również będzie typ runy, prawda? Mam więc jedynie 20% na dostanie tej runy, którą chce, bez znaczenia na to, jaki affix jest dodany.

Może gdyby od razu leciały wszystkie runy na raz, zamiast run "rozstrojonych", wtedy mógłbym zdobyć taką runę, jak chcę i mieć nadzieję, że będzie na niej dobry affix.

Cóż, jak już mówiłem, nie wiem czy ten element będzie działał... Ja po prostu chcę losowe affix'y. Robią z run bardziej zajmujące przedmioty.

Nie rozumiem, dlaczego zostało to zaimplementowane... Mniej więcej rozumiem, jednak wydaje mi się, że system "odkrytych" run był lepszy, bo przynajmniej wiedzieliśmy na co patrzymy.

Nowy gracz: "o hej runa 1 rangi"
*wkłada*
Nowy gracz: "fajno. teraz tak robi"
*zabija rzeczy, znajduje nową runę*
Nowy gracz: "o ranga 2? Ulepszę sobie więc"
*wkłada runę 2 rangi do uprzednio wzbogaconej runą umiejętności*
Nowy gracz: "Hej, dlaczego nie robi tego samego? Teraz robi coś zupełnie innego? To przez rangę? Co to jest to całe "multi-shot"? Mam jakieś bonusy? Teraz ta runa 2 rangi daje inny bonus i ma inny efekt?"

*idzie na globalny kanał ogólny*
Nowy gracz: "JAK DZIAŁAJĄ RUNY!?!?! Pomocy! Znalazłem te wszystkie runy ale cały czas zmieniają mi umiejętności!"

Tak by pewnie było. Cóż, tak jak [Jay Wilson] powiedział, sprawa jest obecnie w połowie konceptualizacji.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 05.08.2011 09:18

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

6 komentarzy to “Runy – Ich Brak w Becie Oraz Możliwość Zmian”

  1. atol says:

    Ta gra zaczyna wyglądać coraz gorzej 🙁

  2. MaSSeK says:

    Wręcz przeciwnie ! 🙂
    Ekonomia systemu run wygląda dzięki losowości dużo bardziej przyjemnie. A czas spędzony na szukanie tej wymarzonej zwielokrotni się, nie wspominając już jak zyska na tym AH.

  3. kalmarek says:

    ja jestem jak najbardziej za losowymi runami nienawidze casualizacji:((( nie mam za wiele czasu na granie ale niech nie robia gry dla idiotow… min/max run bedzie chyba jedynym lacznikiem z d2.

  4. fvz says:

    losowość runek wygląda moim zdaniem lepiej niż wariant dotychczasowy

  5. Khorba says:

    nic juz nie czaju juz z tymi runami jak sie znajdzie rune i wsadzi ja w umiejetnosc a potem znajdzie sie taka sama albo lepsza czy stara trzeba wywalic czy mozna je mutowac jak w d2 i powstaje lepsza i o co chodzi z ta losowoscia run ze bedzie tylko nazwa i ranga a nie wiadomo co nam ona dodaje puki jej nie wsadzimy w skill… i jeszcze sprawa kowala z karawany jak wiadomo ulepsza sie go na coraz wyzsze levele w zamian za surowce a jak to jest jak ulepszamy go na normie na maxa to na koszu i helu trzeba to robic od nowa czy jak bo jesli na max level kuzni nie przechodzi z normu dalej to nie ma sensu go maxowac, na hellu i nie tracic skladnikow chyba ze bedzie kowal przypisany do levelu postaci

  6. Wafel says:

    Taaa, kolejne zagranie w stylu „jak by zwiększyć dochód Blizza” 😛
    Jakby tak im zależało na zwykłym „dodaniu losowości” to wróciłyby zarzucone talizmany (czy jak tam to się zwało)

    Jeszcze trochę a skille też będą dostępne poprzez drop/AH (z losowymi affixami ofc)

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.