Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Siła Potworów i Odbijanie Obrażeń, Wskrzeszanie, Proporce i Town Portal

Niebiescy (w zasadzie tylko Lylirra) wszyli ze swoich schronów burzowych i zaserwowali dwa całkiem ciekawe posty na temat zależności podniesionych wartości życia potworów na wyższych poziomach SP i affixu Odbijania Obrażeń (na potworach elitarnych) oraz rzekomej nieprzydatności bannerów i zbyt długim czasie oczekiwania na wskrzeszenie postaci:

Wiemy, że affix Odbijania Obrażeń stał się odrobinę bardziej wyzywający dla niektórych graczy w tej łacie i z tego względu zapoznajemy się z waszymi opiniami w tej sprawie od momentu jej premiery. Właściwe wartości tej statystyki nie uległy żadnym zmianom i generalnie rozchodzi się o podniesione wartości punktów żywotności potworów na wyższych poziomach SP.

Jako że potwory mają znacznie więcej życia na wyższych poziomach SP, nie tylko same walki trwają dłużej, ale gracze muszą też zadać znacznie więcej obrażeń celem powalenia swoich przeciwników. Oczywiście oznacza to, że mamy znacznie więcej szans na oberwanie Odbiciem Obrażeń. Tak więc gdzie przed łatą gracze bez większych problemów radzili sobie z potworami z affixem Odbijania Obrażeń i zostawało im po walce jeszcze sporo życia, teraz te same walki trwają znacznie dłużej i ten sam gracz może już nie odnosić takich sukcesów, jak wcześniej -- przynajmniej nie bez dostrajania swojego buildu, czy sprzętu.

To powiedziawszy, zgadzamy się, że jest tu miejsce na usprawnienia. Na przykład chowańce już niedługo nie będą odbijały otrzymanych obrażeń na gracza. Zastanawiamy się również nad uczynieniem Odbijania Obrażeń umiejętnością czasową, którą potwór będzie mógł tylko okazjonalnie aktywować (miast ciągłego jej działania), zdecydowanie jednak pozostaje to nadal na etapie rozmów.

Chciałbym tylko, żeby potwory odbijające obrażenia miały jakąś aurę, czy coś, coby mógł zobaczyć, co się święci, zanim zginę.

Przekażę twoją sugestię.

A może by tak umożliwić unikanie Odbijania Obrażeń, tak jak w poprzedniej łacie i wszystkie problemy same się rozwiążą...

Po prawdzie nigdy nie dało się uniknąć Odbicia Obrażeń na serwerach Live. Ten błąd istniał tylko na wersji PTR łaty 1.0.5 (i został naprawiony przed premierą łaty), tak więc adnotacja o "naprawie", nie powinna była trafić do właściwych not 1.0.5. W notach 1.0.5 PTR się jednak znalazła.

Możne mnie za to winić.

Pozwólcie nam zostawiać proporce na ziemi podczas walki i respawnować się po śmierci tam, gdzie je zostawiliśmy.

Mam już dość padania pod koniec lochu, pojawiania się na samym początku i biegania całą wieczność tam, gdzie zginąłem. Mamy już czas oczekiwania na respawn przy częstym umieraniu. Nie trzeba nam jeszcze kazać poświęcać więcej czasu na bieganie tam, gdzieśmy doszli.

Dla tych, którzy chcieliby z tego korzystać, byłaby to świetna funkcja. Jeśli nie będzie się jej używało, wszystko może działać tak, jak teraz. Nie wiem czemu mogłoby to zaszkodzić.

Dziękuję za uwagę.

Jak już niektórzy gracze zdążyli zauważyć, pozwalanie graczom na wskrzeszanie swoich postaci w miejscu pozostawienia proporca może wywołać trochę zamieszania i prowadzić do meto rozgrywki, których wolelibyśmy w Diablo III uniknąć (miedzy innymi dlatego nie pozwalamy graczom używać Portalu Miejskiego w taki sam sposób, jak w Diablo II). Zdecydowanie doceniamy wasze opinie i nadal będziemy się zastanawiać nad sposobem na zrealizowanie waszych sugestii -- albo przynajmniej czegoś do nich podobnego -- w przyszłości.

To powiedziawszy, całkowicie się zgadzamy, że w obecnym stanie proporce są dość nudne i bardzo byśmy chcieli uczynić je bardziej pożytecznymi. Jeśli macie inne pomysły na używanie proporców, podzielcie się nimi z nami!

 (Jeszcze odnośnie tematu poniekąd związanego z wskrzeszaniem postaci, zgadzamy się również, iż obecne zegary wskrzeszenia są przegięte -- szczególnie biorąc pod uwagę pozostałe kary za śmierć -- i przyglądamy się możliwości wskrzeszania postaci na ostatnim punkcie kontrolnym po pięciu sekundach od śmierci od następnej łąty.)

Niech to będą 3 sekundy... w przeciwnym razie będzie to negatywna łata dla ludzi, którzy za często nie giną.

Zapisałam!

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 02.11.2012 15:22

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.