Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Stabilność PTR, Męstwo Nefalemów, Siła Potworów i Infernalna Machina

Stabilność i jakość dostępu serwerów PTR nadal pozostawiają wiele do życzenia, przez co Lylirra, trzy dni temu zdecydowała się odpowiedzieć na dwa posty rozżalonych fanów, a jej odpowiedzi nadal są relewantne:

Jestem podekscytowany 1.0.5 i nie mogę się doczekać wypróbowania PTR. Moglibyście chociaż wyjaśnić, co jest nie tak i zapewnić, że pracujecie nad rozwiązaniem obecnych problemów. Już prawie 24 godziny minęły i ani słowa z waszej strony.

Zdawaliśmy sobie sprawę, że kiedy włączyliśmy PTR, gracze najprawdopodobniej nadal będą mieli problemy z tworzeniem kont, postaci i logowaniem się (albo kombinacją wszystkich trzech). Jednak miast wyłączyć PTR całkowicie, woleliśmy już w takim stanie go udostępnić publice, coby ludzie mieli możliwosć przetestowania naszej nowej zawartości. Zdecydowaliśmy się w między czasie kontynuować nasze prace nad zgłaszanymi problemami, podczas gdy serwer testowy nadal działa, tak jak działa. Sytuacja zdecydowanie nie jest idealna, jednak na tą chwilę, lepiej tak, niż zupełnie nie mieć PTR.

Obecnie przyglądamy się szeregowi problemów, włącznie, acz nie tylko z Błędem 3005, brakującymi przyciskami "Stwórz konto PTR" oraz natychmiastowymi rozłączeniami podczas ładowania lub Pobierania Listy Bohaterów. Wszystkie raporty, które nam zgłaszacie się z miejsca przekazywane naszej drużynie inżynierów i deweloperów, pracującej nad solidnymi rozwiązaniami tych problemów. Zgłaszamy również metody obejścia kłopotów, na wszelki wypadek zapewnienia przez nie dalszego wglądu w występujące problemy.

Niestety, na tą chwilę nie mamy dodatkowych aktualizacji co do statusu i stabilności PTR, będziemy jednak takowe aktualizacje publikować tak często, jak będzie to możliwe. W międzyczasie, zgłaszajcie, co możecie (albo co chcecie) a my się upewnimy, że te raporty trafiają tam, gdzie trzeba.

Pewien jegomość, Wanderer, obwieścił, że serwer PTR może poradzić sobie tylko z 1500 ludźmi na raz. Czy to prawda? Naprawdę zapewniliście serwer dla na potrzeby PTR potrafiący obrobić tak małą ilość graczy?

Nie, to nie prawda. Choć PTR ma mniejszą pojemność, niż serwery Live, został zaprojektowany z myślą o około 20,000 na raz zalogowanych graczy (a nie 1500).

Wracamy jeszcze do tematu Infernalnej Machiny oraz nagrody, za pokonanie Uber bossów - Hellfire Ring. Otóż trzeba mieć koniecznie pięć kumulacji Męstwa Nefalemów, aby wszystkie pięć elementów potrzebnych do złożenia Infernalnej Machiny w ogóle poleciało. Do tego, Siła Potworów drastycznie wpływa na szansę ich wypadnięcia (która nie jest gwarantowana przez same pięć kumulacji MN). Nie wszystkim się to podoba, a Lylirra stara się temat rozjaśnić i uspokoić:

Dropy kluczy nie powinny być determinowane Poziomem Potworów. Ludzie, którzy WYBIERAJĄ granie na takim poziomie, na jaki im się podoba, nie powinni być nagradzani lub karani za swoje wybory w tym temacie. Niech każdy z tych przedmiotów ma szansę 10-20%, bez znaczenia na poziom trudności.

Do tego, klucze i organy powinny dać się HANDLOWAĆ, coby ludzie mieli frajdę z grania, pozwalając jednocześnie AH stać się znowu zlewem na złoto, czego obecnie bardzo brakuje.

Obecnie, zarówno klucze jak i kawałki demonicznych organów (Zawistne Oko, Diabelski Kieł oraz Kręgosłup Wija)  mają wyższe szanse na wypadnięcie na wyższych poziomach SP, aż do 100% na SP10.

Nie chcę się wdawać w obecną dysputę o to, czy szansę na wypadnięcie powinny, lub nie powinny być determinowane Siłą Potworów. Oczywiście, uważamy, że dobrym pomysłem jest tego wypróbowanie, jednak jeśli uznacie inaczej, zdecydowanie będę chciała byście kontynuowali wyrażanie swoich opinii na ten temat. Jeśli się wam to nie podoba, powiedzcie nam czemu. (Albo, jeśli wam się PODOBA, też dorzućcie swoje trzy grosze.)

Klucznika na Akcie 3 zabiłem już raz na MP10 i klucz mi nie poleciał. (nie miałem jednak żadnego MN)

Trzeba mieć pięć kumulacji MN coby klucze i demoniczne organy w ogóle leciały.

Uznaliśmy, że jest to rozsądny wymóg, w przeciwnym razie graczy po prostu farmowaliby klucze na niższej SP, po czym przestawialiby swoją grę na SP10 i farmowali bossów z gwarantowanymi dropami. Z pięcioma kumulacjami, gracze będą przynajmniej musieli być w stanie zabijać potwory na danej SP, coby czerpać korzyści z większych szans na wypadnięcie organów.

Czy w takim razie mówicie, że o ile nie ma się pięciu kumulacji MN, klucznicy nigdy nie zgubią klucza?

Ta jest. (Tak przynajmniej ma to działać. Jeśli gracze znajdują klucze bez pięciu kumulacji, mamy do czynienia z błędem.)

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.09.2012 12:48

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*