Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Szaman: Zombie Wall i Mana

Trochę tekstu od Bash'a odnośnie Szamańskiego Zombie Wall i jego systemu zasobów - Many. Najpierw to ostatnie.

Szaman nie powinien korzystać z Many
Przynajmniej nie z nazwy

Mechanika mi pasuje (konsumowalna, sama się regeneruje, rośnie objętościowo razem z poziomami). Nazwa mi jednak nie leży. Mana jest tak uniwersalna, że zwyczajnie tu nie pasuje, skoro pozostałe postacie mają swoje własne, unikalne zasoby energetyczne. Skoro nawet mag, pierwszej wody użytkownik many, dostaje nowy zasób, dlaczego Szaman musi pozostać ze starym?

Sugerowałbym przemianowanie go na coś bliższego stylowi klasy (czarnoksięstwo? guślarstwo? voodoo? czaicie o co chodzi) i może też zmianę koloru. Zielony byłby dobry.

UI zasobu nigdy się nie rusza. Możesz wyciąć sobie kawałek zielonego celofanu, przykleić nad okręgiem zasobu many, pomalować na zielono i nazwać jak sobie chcesz.

Poważnie, nazywa się to Mana, jako że jest to klasyczna mechanika z maną właśnie i bardzo dobrze się sprawdza dla Szamana.

Jeszcze w zeszłym roku, kiedy to deweloperzy zastanawiali się nad możliwymi zmianami w Arcane Powet Czarodzieja, pojawiały się również spekulacje na potencjalną zmianą Many Szamana na coś bardziej bagiennego i zielonego. Jak widać, nic z tego raczej nie wyszło.

Mamy jeszcze fana, który planuje przebiegły sposób na PK w Hardcore. Bashiok jak zawsze z kubłem zimnej wody.

Będę PK'ował na HC i się na tym wzbogacę. Nie trzeba ustawiać statusu wrogości, wystarczy ludzi wystawiać.

Moją pierwszą postacią będzie Szaman i dzięki niemu będę więził ludzi z potworami przy pomocy Zombie Wall, nie będzie innej niż śmierć drogi ucieczki. Następnie złupię ich truchło i powtórzę proces.

Nie ma kolizji między graczami. Nie możesz blokować innych, tylko potwory to potrafią. (naturalnie z wyjątkiem walki na arenach).

Daj nam koniecznie znać, jeśli masz jeszcze jakieś pomysły, zawsze jesteśmy ciekawi potencjalnych mechanik grief'owania.

To dosyć kontrowersyjnie brzmi. W końcu cały patent w umiejętnym wykorzystywaniu tego typu umiejętności (vide mur z kości Nekromanty z D2), polegał na zręcznym ich umiejscawianiu na polu bitwy. Tak, by przeszkodzić potworom, skierować je w wąskie gardło i jednocześnie nie przeszkodzić swoim kumplom/sługom. Trochę szkoda, jeśli każdy gracz będzie mógł bez problemu przejść miedzy Zombie Wall dowolnego Szamana. Too Easy.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 15.06.2011 14:52

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Szaman: Zombie Wall i Mana”

  1. Zolw says:

    Nawet gdyby nie mógł… każda postać chyba ma jakiś skill pozwalający na przeskoczenie/przeteleportowanie/przeturlanie się przez różnego rodzaju więzienia, czy to z potworów czy z infrastruktury. Nie zmienia to jednak faktu że D3 chyba będzie łatwiejsze do przejścia niż Flashback albo Contra xD (przynajmniej z tego co w temacie D3 pisze Bash).

  2. fvz says:

    Może i będzie łatwe ale na normalu – ukłon w stronę każuali, blizzard na nich też chce zbić kasę.

    Ale na koszmarze i piekle liczę, że będzie naprawdę… PIEKŁO

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.