Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Tajna Beta, Kontrola nad Chowańcami, Rządy nad Zombiakami

Kilka kwestii wypłynęło na forach Blizzard'a w ostatnim czasie. Mianowicie padły pytania z strony fanów o tajność bety Diablo 3, kontrolę nad poczynaniami naszych chowańców (mowa oczywiście w szczególności o Szamanie), oraz słów kilka o obecności Zombie w Diablo 3. Przejdźmy więc do rzeczy.

Kwestia pierwsza, czyli NDA [Non Disclosure Agreement - Klauzula Tajności - przyp.Red.] w becie Diablo 3:

Zastanawiam się, czy Beta Diablo 3 będzie tajna czy nie. Przecież fabuła w dużej mierze będzie zdradzona w becie. Wydaje mi się, że beta D3 będzie mniejsza objętościowo niż beta SC2, ze względu na te właśnie fabularne spoilery.

Pamiętam jak do 6 rano oglądałem streaming jakiegoś gościa, który pierwszy raz grał w betę SC2 w noc jej uruchomienia. Mam nadzieję, że będę mógł oglądać betę D3 tak szybko jak tylko się pojawi, oczywiście jeśli nie dostanę swojego klucza do bety.

Nie wydaje mi się, by NDA było w planach na jakąkolwiek betę dla jakiejkolwiek z naszych gier w przyszłości. Naturalnie może się to zmienić.

Biorąc pod uwagę betę Diablo 2, która składała się tylko z pierwszego aktu, w przypadku Diablo 3 można się raczej spodziewać tego samego. Po prawdzie, w becie nie chodzi przecież o sprawdzenie absolutnie każdego elementu gry. Szuka się przede wszystkim poważnych błędów, uniemożliwiających rozgrywkę oraz problematycznych konfiguracji sprzętowych, które przy niezliczonych ilościach domowych "składaków", zawsze mogą się pojawić.

Okresem prawdziwie sprawdzającym wszystkie aspekty gry, są pierwsze miesiące po premierze, w których to w przypadku gier takiej klasy jak tytuły Blizzard'a, tytuł jest rozparcelowywany na kawałki przez zagorzałe zastępy fanów. Dodatkowo, branie udziału w becie, nie powinno się liczyć z utratą frajdy z grania w ostateczną wersję. Pewnie, każdy tester chce zwyczajnie położyć łapy na nowej grze tak szybko jak się da, nie zmienia to faktu jednak, że interesuje w ostateczności końcowa wersja gry. Słowem - Wszystko będzie dobrze.

Mikro w kontroli nad chowańcami i przyzwanymi stworami:

Da się indywidualnie kontrolować chowańce w D3?
W sensie na takiej zasadzie jak np. w Titan Quest? Że każdy chowaniec jest pod jakimś klawiszem i jak się ma kursor na jakiejś lokacji i się ten klawisz naciśnie, to chowaniec tam pobiegnie. Pomyślałem sobie, że mogłoby to dodać trochę głębi do przywołujących build'ów Szamana - Czy ktoś kto był na BlizzCo'nie może to potwierdzić?

W pewnym sensie można. Pełna kontrola nad nimi raczej nie jest możliwa, jednak istnieje sporo innych aspektów trafiających w kontrolę nad chowańcami i nie chodzi mi tylko o przyzywanie kolejnych po śmierci poprzednich.

Więc wygląda to podobnie jak w Diablo 2. Bash ma tu zapewne na myśli taktyczny dobór lokacji do przyzwania, odpowiednie kombinacje chowańców (pod względem charakterystyk) dobierane specjalnie do rodzaju przeciwnika. Osobiście, nie wiem czy pełna kontrola nad chowańcami jest dobrym pomysłem. W chwili gdy tłuczemy się z kilkudziesięcioma potworami na raz, wydawanie rozkazów tuzinowi chowańców, przy odpieraniu ataków samą postacią w tym samym czasie, brzmi dość męcząco...

No i te zombiaki. Ogólnie rzecz biorąc, nie wiemy o co się tu rozchodzi:

Zombiaki są już tak przegięte i nudne ostatnimi czasy. 20 lat później w Sanktuarium i piekło nadal rozkazuje zombiakom powstać? Nawet Szamanowi? Nuda! Kurde Blizz, D3 już mnie zaczyna nudzić, weźcie zróbcie coś czego jeszcze nie widziałem.

Powinny być szybsze i bardziej krwi spragnione. Powinno być więcej wariacji, więcej nieprzewidywalnych i unikalnych przywołań. Jak na przykład Tysiącfuntowiec, przyzywany z tysiąca wrzeszczących i wyginających się ciał. I bez tego muru zombie [Umiejętność Szamana - przyp. Red.], który widzieliśmy dwa lata temu. Nuda! Niech się ziemia rozstąpi i niech tryskają z niej na wszystkie strony kończyny. Krew, flaki i wszystko, doprawcie to. Kamienie runiczne powinny przyzywać golemy z wielkich dołów w ziemi wypełnionych kończynami.

Muszę lecieć, ktoś tu idzie.

“20 lat później w Sanktuarium i piekło nadal rozkazuje zombiakom powstać” Umarli nie powstają z grobu w Tristram, dlatego że Piekło im każe.

A więc owy "zły omen" w postaci spadającego na Katedrę w Tristram meteoru, nie jest powiązany z piekłem? Jeśli dobrze rozumiemy Bashiok'a, taki wniosek można wyciągnąć. A więc kto lub co za tym stoi? Czyżby (jak to głosiła jedna z teorii), sam Tyrael spadał z Wysokich Niebios w potężnej kuli ognia (vide teorie o nie do końca dobrym z charakteru Tyraelu)? Ciekawe.

A co do tematu okropności i brutalności, który przewiną się w omawianym tu poście, jesteśmy jak najbardziej za, jednak z zachowaniem zdrowego rozsądku. Te stosy ciał i kończyn, muszą się skądś brać. Wielka dziura pełna ciał i poodrywanych kończyn, oznacza co najmniej zagładę jednej wioski. Jeśli mają się takowe pojawić, chcemy wiedzieć która to wioska, zwiedzić ją, lub usłyszeć od NPC, że siły zła jakąś wioskę najechały i mieszkańców porwały w celu wcześniej wymienionym...

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 11.01.2011 14:53

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*