Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Technika Animation Cancelling – Potwierdzona Jako Zamierzona?

W zeszłym tygodniu, krzyczeliśmy o odkryciu techniki "pomijania animacji" w Diablo 3. Autorzy odkrycia zarzekali się, że nie jest to bug, a zamierzona sprawa. Dzisiaj, głos w tej sprawie zajął Bash, który potwierdził intencjonalność umieszczenia tej mechaniki w grze... Napewno?

Nie jestem pewien, czy ktokolwiek już to potwierdził lub zaprzeczył jako intencjonalny bug/exploit; jednak na chwilę obecną, możesz pominąć animację powrotną swojego pierwszego ataku i przejść natychmiast w kolejny. Choć osobiście podoba mi się potencjał spamowania umiejętności w zwiększonym tempie; coś takiego stwarza straszliwe zagorzenie potencjalnego złamania balansu gry.

Niebezpieczeństwo z pozwalania na łańcuchowe wyzwalanie umiejętności nie pojawia się tylko przy PvP, ale co ważniejsze, w kładącym nacisk na sprzęt PvE. Pozwolenie na czerpanie korzyści z animacji ataków upośledza prędkości poszczególnych broni oraz atrybuty +attack speed, czyniąc je praktycznie bezwartościowymi.

Pomijanie animacji ataków niesie ze sobą wielkie ryzyko zniszczenia balansu gry, zarządzania zasobami postaci oraz uprzedmiotowienia wyposażenia; powinno zostać poważnie rozpatrzone/zaadresowane przed premierą D3!
Video: <http://diablo.incgamers.com/blog/comments/d3-exploit-cancel-skill-animation>

Jest to intencjonalna mechanika. Nie jest to exploit ani bug. Naszym zamierzeniem jest uczynienie walki przyjemną i responsywną, jednak zaimplementowane ku temu celowi rozwiązania zawarte w buildzie bety, są całkiem przestarzałe. Całkiem możliwe, że będziecie świadkami zmian w tym temacie w jakichś przyszłych patchach, które będą lepiej odzwierciedlać to, co obecnie testujemy za kulisami, oczywiście jak zawsze, nawet to może nie okazać się finalnym rozwiązaniem.

Bashiok mówi, że chcą by ludzie mogli rzucać 2+ zaklęcia w czasie rzucania jednego.

Nie, wcale tak nie powiedziałem. Nie taki jest zamysł.

Chodzi mi o to, że szukamy rozwiązań na uczynienie walki responsywną i "dobrą". Obie te wartości są raczej subiektywne a wczesny prototyp rozwiązań mających przynieść oczekiwane efekty (czyli to, czego doświadczacie w becie) został już zastąpiony przez coś innego.

Bashiok Srebrnopalcy.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 10.10.2011 18:35

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.