Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

UI Domu Aukcyjnego, Towarzysze i Pomniejsze Różności, Q2 Conference Call

Lylirra najwyraźniej powróciła z wakacyjnego letargu i pod nieobecność Bashioka zabiera głos w tematach bardziej konkretnych, niż wczorajsze. Zaczynamy od szeregu komunikatów względem nadchodzących zmian w interfejsie i funkcjonalności Domu Aukcyjnego:

Główna statystyka
Żywotność
Odporność na wszystko

-.-'

Chcę mieć możliwość szukania konkretniejszych rzeczy. Podniesienie ilości preferowanych statystyk w opcjach wyszukiwania do 5 byłoby bardzo pomocne. 3 to za mało, jak widać, ponieważ z miejsca zostają zajęte przez trzy konieczne statystyki.

Dzięki za opinię! Przyglądamy się podniesieniu ilości slotów Preferowanych Statystyk z 3 do 6. Zastanawiamy się również nad podniesieniem ilości cyfr przy wprowadzaniu wartości liczbowej do "Minimalnej Wartości" daje statystyki z 3 do 5 (coby dało się szukać Preferowanych Statystyk o wartościach większych, niż "999").

Czy poprawki obejmą również poszukiwania wszystkich affixów na przedmiocie? Niektórych na liście brakuje...

Zdecydowanie pracujemy nad wypełnienie wszystkich luk. Przy okazji, chcemy również, by gracze mogli poszukiwać statystyk na przedmiotach Legendarnych.

Przy tych wszystkich zmianach, uwzględnijcie proszę możliwość odfiltrowania przedmiotów z wypełnionym gniazdem.

Uczynienie, by zwiększenie statystyk wynikające z umieszczenia w przedmiocie kamienia szlachetnego nie było brane pod uwagę podczas wyszukiwania sprzętu jest na naszej liście "rzeczy do zrobienia".

Możecie jeszcze zrobić tak, żeby się dało szukać DPS na przedmiotach takich, jak np. offhandy? Teraz tak się nie da.

Też chcemy to umożliwić.

Zastanawiam się, w jakiej łacie to wszystko wejdzie.

Żeby było jasne, nad wszystkim tym, na co zwróciłam tu uwagę obecnie pracujemy. Część z tych zmian planowana jest do łaty 1.0.4, a część na 1.1.0. Ze względu na implementację i potrzebę testowania, nasze plany mogą się zmienić i przejść szereg roszad, miejcie więc to na uwadze.

Możecie potwierdzić, czy pozwolicie nam widzieć statystyki na przedmiotach sprzedanych? Albo ceny, za które rzeczy wystawiamy?

Masz na myśli statystyki przedmiotów w zakładce Zakończone? Jeśli tak, to tak -- planujemy taką funkcję dodać. Przyglądamy się również umożliwieniu podglądu ceny, za którą wystawiono niesprzedane i anulowane aukcje w zakładce Zakończonych.

[...]

I jeszcze anulowanie i określanie czasu trwania aukcji:

Fajnie by było móc anulować aukcje, których nikt jeszcze nie licytował. Jednak po licytacji aukcja by się blokowała, bo w końcu się sprzeda.

Nam też się takie rozwiązanie podoba. Zdecydowanie chcemy graczom umożliwić anulowanie aukcji (w dowolnym momencie po jej wystawieniu), o ile nikt jej jeszcze nie licytował. W tej chwili zamierzamy to wprowadzić z 1.0.4, jednak oczywiście może się to zmienić ze względu na implementację i testy.

Lylirra, zastanawiacie się może nad opcją względem czasu aukcji?

W sensie możliwości ustawiania czasu trwania aukcji? Spotkaliśmy się już z propozycjami takiej funkcji (i je doceniamy), jednak obecnie niczego takiego nie planujemy.

Niebiescy przyglądają się również Towarzyszom, konkretnie problemowi konieczności "zatrudniania" ich za każdym razem, gdy z gry wieloosobowej przechodzimy do rozgrywki solo, częstotliwości (dla wielu za wysokiej) konwersacji postacią gracza oraz niezbyt mądremu AI:

Po graniu w multiplayerze zabrało mi towarzysza bo grałem z kimś innym, ale kiedy wróciłem do rozgrywki solo, nie mogłem znaleźć swojego towarzysza.

Zgadzamy się, że dla nowszych graczy (albo graczy, dla którzy rozgrywka multiplayer jest nowością) mylące może być to, że wyjściu z rozgrywki wieloosobowej wybrany przez nich towarzysz już nimi nie podąża. Większość graczy zakłada, że ich towarzysz będzie automatycznie do nich wracał przy graniu solo, a interfejs nie najlepiej informuje o tym, że tak się nie dzieje.

Zgadzamy się również, iż irytująca jest konieczność wracania do miasta by wybrać swojego towarzysza jeszcze raz po wyjściu z gry wieloosobowej. Mamy już plany na automatyczne przywracanie ostatnio wybranego towarzysza po wyjściu z rozgrywki wieloosobowej. Będzie to działać nawet bo natychmiastowym wylogowaniu po wyjściu z gry wieloosobowej; przy następnym logowaniu i powrocie do swojej rozgrywki solo, towarzysz będzie już na ciebie czekał. (Oczywiście nadal trzeba będzie wrócić do miasta, jeśli będzie się chciało towarzysza wymienić, tak jak teraz.)

Oh, i PS - przyglądamy się również możliwości zmniejszenia częstotliwości dialogów z towarzyszami. Choć nie mamy planów na całkowite ich wyłącznie na życzenie gracza, słyszeliśmy opinie, że wasi towarzysze powinni być bardziej... lakoniczni. 🙂

Mam nadzieję, że towarzysze przy okazji zmądrzeją i przestaną atakować moby, kiedy sobie tego nie życzę.

Haha. Łatwo się ekscytują, nieprawdaż?

Zdecydowanie chcemy poprawić ich AI -- prawdopodobnie jeszcze nie w 1.0.4, ale w niedalekiej przyszłości. Oczywiście zawrze się w tym niedopuszczenie do sytuacji, w której wasi towarzysze pójdą w schemat LEEEEERRROOOOY JEEEENNNKINS na pobliskich potworach, których jeszcze nie zaatakowaliście (w rodzaju Treasure Goblinów, Elitarnych, etc.)

A można by trochę tego LERRROOOY JENKINS na chowańce zastosować, w rodzaju nietoperzy i tym podobnych? Często już napadały na gobliny, kiedy nie byłem jeszcze gotowy.

Przyjrzelibyśmy się również AI chowańców, pomagierów i stworzeń przywoływanych (etc) -- nie tylko towarzyszy.

Niektóre z przedmiotów zużywalnych i kamienie szlachetne (commodities) będą miały nowy kolor czcionki wyświetlanej gdy jeszcze leżą na ziemi:

[...]

Zmiana koloru tekstu na kamieniach szlachetnych (oraz miksturach, schematach rzemiosła i księgach) jest czymś, nad czego wprowadzeniem debatujemy już od jakiegoś czasu. Ostatecznie udało nam się osiągnąć porozumienie i zdecydować o zmianie koloru tych przedmiotów kiedy leżą na ziemi z białego, na jasno niebieski. Postaramy się tą zmianę zaimplementować w przyszłej łacie.

(Przyglądamy się również zmianie dźwięku wypadającego kamienia szlachetnego na bardziej wyrazisty.)

I wreszcie, wczoraj wieczorem miał miejsce Activision-Blizzard Conference Call za drugi kwartał 2012. Ziemia się nie zatrzęsła, bo i nie było okazji. Poniżej wyszczególnione najważniejsze elementy wypowiedzi Mike'a Morhaime'a, za portalem diablo.incgamers:

  • Blizzard był bardzo zajęty od ostatniej konferencji telefonicznej. Najlepszy kwartał pod względem przychodów w historii firmy. Sukces stoi na rekordowym otwarciu Diablo 3.
  • 16.9 miliona graczy zalogowało się na Battle.net w ciągu ostatniego miesiąca aby grać w Diablo 3, WoWa i SC2.
  • Diablo 3 strzaskało rekordy sprzedaży gier na platformę PC, stając się również najszybciej sprzedającą się grą na PC w historii. Do dnia dzisiejszego sprzedało się ponad 10 miliona kopii. Włącznie z 1.2 miliona sprzedanych razem z rocznym abonamentem WoW.
  • Choć Diablo 3 obecnie sprzedaje się najlepiej z całej ich stajni, Niebiescy doświadczyli szeregu wyzwań. Z powodu bezprecedensowego przypływu nowych graczy, pojawiło się sporo problemów z dostępem do usług, które musiały zostać rozwiązane całodobową nad nimi pracą. Znaczna większość problemów została rozwiązana w tygodniach po premierze.
  • Pobicie wszelakich rekordów sprzedaży Niebieskim nie wystarczy i zależy im na zachęceniu graczy do pozostania z Diablo 3 tak długo, jak tylko się da.
  • Zastosowano już szereg poprawek i aktualizacji, włącznie z uruchomieniem Domu Aukcyjnego.
  • Ekipa Diablo pracuje nad ulepszeniami względem wynagrodzeń z rozgrywki końcowej i dodaniem PvP, które w ich nadziei przyczyni się do podniesienia wartości żywotności gry.
  • Gracze odeszli również trochę od WoWa na rzecz Diablo 3.
  • Odnośnie RMAH, Mike stwierdził, że poziom jego użytkowania jest zgodny z ich oczekiwaniami. Gracze w pełni go wykorzystują i Niebiescy będą nadal go wspierać i aktualizować, coby upewnić się, że spełnia wymagania graczy.
  • Blizzard nie będzie zapewniał jakichkolwiek analiz rynkowych RMAH.
  • Odnośnie bazy graczy Blizzard i Diablo 3 oraz tego, co stanie się po premierze MoP, Mike wyraźnie zaznaczył, że firma liczy na ściągnięcie nowych graczy za pośrednictwem Diablo 3, którzy następnie będą chcieli spróbować innych gier Blizzarda, w szczególności World of Warcraft.
  • Ilość subskrybentów WoWa spadała do 9.1 miliona na całym świecie (poprzednia liczba to 10.2 na końcu pierwszego kwartału 2012). Większość z tego spadku pochodzi z rynków Wschodnich.
  • Niebiescy mówią, że się tego spodziewali z okazji końca dodatku i okresu przedpremierowego MoP.
  • Trwają prace nad nowymi tytułami - Heart of the Swarm i nowym, niezapowiedzianym MMO.
  • W nadchodzących tygodniach zintensyfikowana zostanie promocja MoP. Testy beta MoP z pozytywnymi reakcjami graczy.
  • Beta HotS już wkrótce.
  • Start MoP w Chinach tak szybko, jak to możliwe, najprawdopodobniej po trzecim kwartale.
Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 06.08.2012 07:02

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

5 komentarzy to “UI Domu Aukcyjnego, Towarzysze i Pomniejsze Różności, Q2 Conference Call”

  1. Horex says:

    Świetne arty, tłumaczenia. Gdyby nie ty to nic bym nie wiedział co się dzieje w blizzardzie :D. Trudno się czyta forum niebieskich. I ciężko złapać kontekst ich wypowiedzi. Powodzenia w dalszych tłumaczeniach 😀

    Wkradł ci się mały błąd, całość powinna być pokolorowana.
    Lylirra, zastanawiacie się może nad opcją względem czasu aukcji?

    W sensie możliwości ustawiania czasu trwania aukcji? Spotkaliśmy się już z propozycjami takiej funkcji (i je doceniamy), jednak obecnie niczego takiego nie planujemy.

  2. Aser says:

    http://i.imgur.com/YisJk.png

    Ludzie zarabiają, a Ja jestem 100 lat za m…..

    Nie wspominając o

    http://i.imgur.com/Zc4A6.png

    damm!!!

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.