Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Ulepszanie Przedmiotów i Zestawy Wyposażenia

W zeszły piątek Bashiok powrócił do świata żywych, z początku wdając się w raczej prześmiewcze odpowiadanie na posty z oficjalnego forum Diablo. Fani szybko zareagowali na fakt kierowania Bashiok'owej aktywności nie tam gdzie trzeba, co dało rezultat poniższemu:

Dlaczego cały czas odpowiadasz na nieistotne wątki Bashiok? Każdy kolejny z twoich postów, robi się coraz mniej znaczący...

Skierujcie mnie proszę na istotne wątki.

Następnie uzmysławiane jest Bashiok'owi co rozumiano przez ulepszenie przedmiotów (vide recepty ulepszające w D2X) i ostatecznie zostaje ustalone, że pierwotne Diablo 3 nie będzie miało takich możliwości:

Nie mając możliwości ulepszenia przedmiotu na następny szczebel, czy oznacza to, iż przedmioty z niższych szczebli automatycznie stają się śmieciami do złomowania?

Dobra, wracając do tej sprawy ze szczeblami, która wydaje mi się, że była nieporozumieniem z mojej strony, jako że odniosłem się do zestawów wizualnie. Po prawdzie nie ma to żadnego związku ze statystykami przedmiotów, jedynie ze spójnością wyglądu zbroi.

W miarę jak przechodzisz przez poziomy trudności, coraz lepsze i lepsze przedmioty stają się dostępne i razem z nimi, rosną szanse na potężniejsze affix'y. Odpowiadając więc na twoje pytanie, tak, słabsze przedmioty będą sprzedawane za złoto, złomowane na materiały do rzemiosła, innymi słowy, będziemy się ich pozbywać.

Nie da się więc za złoto podnieść poziomu affix'ów przedmiotów sprzedawanych w sklepie?

Oczywiście możesz ulepszać przedmioty, dodawać kolejne gniazda, ulepszać kamienie szlachetne, dodawać nasycenia magią, dodawać affix'y, etc. Faktem jest jednak, że zawsze możesz to zrobić dla przedmiotów o wyższym poziomie, więc one zawsze będą lepsze.

Jeśli tak, dlaczego nie? Jeśli gracz uzna, że broń lub element zbroi wygląda fajnie i chce go zatrzymać zamiast zmieniać na brzydszy, choć lepszy element zbroi czy broń, czy nie jest to ujma na frajdzie?

Uważamy, że ulepszanie przedmiotów i zmienianie wyglądu swojej postaci jest fajne. Mógłbyś równie dobrze z łatwością wpaść w sprzężenie zwrotne, w którym pakujesz masę czasu, złota i wysiłku w te przedmioty. Bardzo prawdopodobne, że w pewnym momencie dojdziesz do poziomu, w którym nie będziesz już chciał używać tego samego miecza, czy jednak będzie ci łatwo zmienić go na inny, którego proces ulepszania będziesz musiał zacząć od nowa, by dojść do tego samego poziomu?

Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia postaci na samym końcu gry, które będą chciały dywersyfikować swój wygląd poza to, co jest już dostępne, nie jest to jednak nagła sprawa i potencjalnie moglibyśmy dość efektywnie ją załatwić gdy uznamy to za konieczne.

Coś mnie dręczyło od kiedy wspomnieliście o zestawach wyglądu wyposażenia, spytam więc po prostu: w jaki sposób zestawy wizualne (jak pamiętam 18 różnych wyglądów) odnoszą się do poziomu przedmiotu lub jego mocy, jeśli tak lepiej to brzmi? Czy każdy poziom przedmiotu może się pojawić z każdym jednym z 18 wyglądów, czy może wyglądy są segregowane wspomnianym poziomem przedmiotu, lub nawet poziomem trudności? Po prostu wydaje mi się, że tych 18 wyglądów od początku Normal'u do końca Piekła to trochę mało, jeśli są one w jakiś sposób połączone do szczebli progresji w mocy. Możesz coś ujawnić o rozłożeniu w grze/poziomach trudności zestawów wizualnych?

Są one dystrybuowane przez poziomy trudności, gdzie każdy z nich rzuca określoną ilość zestawów wizualnych. Więc, na przykład w Normal'u możesz zobaczyć wyglądy od pierwszego do piątego. W Koszmarze możesz zobaczyć zestawy od szóstego do dziesiątego, etc. To tylko przykład, nie jestem pewien jak dokładnie zdecydowano się je rozbić.

To ciekawe... hipotetycznie jak byś to załatwił? Jakieś przykłady nie-będące-oficjalnymi-jednak-dobrymi-do-zilustrowania?

Mmm... nie wiem, może barwniki nazwane po każdym zestawie wizualnym, które po zaaplikowaniu czynią barwiony element wyglądającym jak ze starszego zestawu? Jestem pewien, że można by to osiągnąć lepszymi metodami, ta jednak, przynajmniej zdaje się być prosta do pojęcia.

Tak właśnie się spodziewałem, że zbudujecie ten system... jako że grałeś już trochę, czy 5/6 zestawów wizualnych na poziom trudności widziało ci się jako odpowiednia ilość progresji?

Uważam, że sprawdza się to naprawdę dobrze. Nie wypadają ci całe zestawy, jest to więc całkiem stały proces ulepszania. Raczej nie biegasz zbyt długo z pełnym zestawem, o ile nie ograniczasz się w ulepszeniach, coby zachować spójny wygląd, lub zwyczajnie masz kiepskie drop'y.

Czy w pewnym momencie, nie czuje się, że te wyglądy zaczynają się powtarzać? (Szczerze mnie to martwi i próbuję poznać twoje zdanie, jako że grałeś już w różne build'y.)

Nie jestem pewien, w jaki sposób miałyby być powtarzalne (?), praktycznie cały czas znajdujesz przedmioty wyglądające inaczej. Przez każdy poziom trudności. Nie powtarzają się. Każdy poziom trudności ma swój zestaw wyglądów, które lecą tylko w tym jednym poziomie trudności.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 13.06.2011 13:48

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Ulepszanie Przedmiotów i Zestawy Wyposażenia”

  1. fvz says:

    podobno też, zamiast kostki Horadrimów, pojawi się kostka Nefalemów.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.