Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Ulubione Build’y i Intensywność Animacji Umiejętności

W czwartek Bashiok zawitał do kilku postów na oficjalnych forach Diablo 3, a że nic specjalnego się nie dzieje (cisza przed Conference Call? 9 Maja FTW!), czymś się trzeba jednak karmić.

Jak zawsze ważąc słowa i licząc każde z nich, Bash odpowiedział fanowi EtherealUnity na jego przemówienie o rzekomo zbyt intensywnych (i niejako w tym bezcelowych) animacjach niektórych umiejętności. Za przykład posłużyło tu Firebats Szamana. Tylko fragment na biało, dla kontekstu:

Ktoś jeszcze uważa, że Firebats wygląda jak bałagan? Wielkie czerwono-żółte maźnięcie w czarne plamy. Umiejętności nie jest nawet blisko w fajności do tego, co sugeruje nazwa. Blizzard mówił, że Corpse Totem był zbyt mało Szamański i z tym się zgadzam. Teraz jednak mówię, że Firebats też nie wygląda wystarczająco Szamańsko. W jaki sposób się jego efekt zaczyna/kończy? Pojawia się ogień, lecą nietoperze, obłok ognia staje, i koniec nietoperzy? Strasznie lamerskie. Nie zamierzam nawet grać Szamanem a mnie to mierzi.

No i jeszcze jak na umiejętność z 4 szczebla, to już w ogóle nie jest imponujące.

Jak dla mnie nie robią zbyt dużego bałaganu. Pojawiają się w kontrolowanym przez ciebie stożku, dokładnie przed tobą. Różni się to od zasypywania ekranu poruszającymi się sługami.

Kolejna wypowiedź tyczyła się tematu "jaki build planujesz?". Bash podzielił się z resztą swoimi pomysłami, przy okazji rzucając trochę światła na umiejętność Whirlwind Barbarzyńcy.

Hrm. Ostatnio myślę nad build'em opartym o Whirlwind (wiem, nie specjalnie nowatorsko), jednak Whirlwind jest teraz "przeciąganą" umiejętnością. Można ją kontrolować trzymają przycisk myszy, zmieniając kierunek wirującej postaci, tak samo jak przy chodzeniu (choć tutaj promień zwrotu jest większy). Naturalnie czyni to umiejętność o wiele bardziej wypasioną; minusem jest to, że pochłania teraz Fury jak pierun.

Chcę sprawdzić, czy będzie się dało zrobić użyteczny build nieskończonej regeneracji Fury, coby go wykarmić. W idealnym scenariuszu, prawdziwie nieskończony Fury build jest niemożliwy, jednak większym tu wyzwaniem jest już osiągnięcie użyteczności. Można nakładać na siebie regenerację, jednak idące za tym potencjalne poświęcenia w obrażeniach czy nawet znaczna ich redukcja, może uczynić całość nudną, lub zwyczajnie niewykonalną.

Wygląda na to, że Whirlwind będzie teraz konsumować Fury z każdą sekundą aktywności, miast pochłaniać jedną, określoną jej ilość podczas rzucenia. Wiemy że będzie wysysanie życia, ale pojawia się teraz pytanie czy będzie można zassać coś innego. Jeśli będzie wysysanie zasobów energetycznych postaci (Furii, Many, Arcane Power, etc.), to siłą rzeczy powinno się dać zrobić co najmniej wydajny build oparty o "nieustanny" Whirlwind. Z drugiej strony, może się zwyczajnie nie dać ssać takich rzeczy.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 06.05.2011 16:14

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*