Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Umiejętności vs. NV, +Crit vs. PvP, Koszta Napraw, Affixy Przedmiotów

Tym razem Bashiok bierze czynny udział w jednym, wielotematycznym wątku na oficjalnych forach społecznościowych. Dobra passa Niebieskich postów trwa w najlepsze:

Zmienianie umiejętności nie daje żadnej frajdy, jeśli za każdym razem tracisz swoją kumulację NV. Chyba to rozumiecie, nie?

Posiadanie możliwości eksperymentowania z umiejętnościami i wypróbowywania różnych rzeczy to nie to samo, co min/maxowanie buildów na przeciwnikach za pomocą podmieniania umiejętności w trakcie walki. Kiedy mówimy o zróżnicowaniu buildów, mamy na myśli to, że istnieje dużo opcji do wyboru, a nie że powinieneś się przełączać między tonami buildów podczas jednej sesji.

Przed premierą bardzo podnoszono głos, że postacie graczy nie są w żaden sposób permanentne. W zasadzie miało się wszystkie umiejętności na raz, w tym samym momencie. Zgodziliśmy się i kiedy dodaliśmy system NV, zniechęciliśmy was do przełączania się między umiejętnościami (zabierając wam wtedy kumulacje), coby zachęcić do trzymania się swoich decyzji. Zarówno system jak i rozwiązanie zostały praktycznie jednogłośnie zaakceptowane i pochwalone za elegancie rozwiązanie kilku problemów na raz.

Obecnie, w praktyce okazuje się, że niektórzy ludzie bardzo by chcieli móc przełączać się między różnymi umiejętnościami w dowolnym momencie, coby mieć lepsze szanse w różnych rodzajach starć i walk. To jest oczywiście zrozumiałe. Każdy chce być zoptymalizowany na wszystkie okazje, w każdym momencie. Nie jest to jednak przeciwieństwo wartościowych opcji na buildy. Jesteśmy więc w sytuacji, w której zgadzamy się z tymi wszystkimi głosami z przed premiery chcąc zachować choć trochę stałości w decyzjach związanych z buildami; znalezienie jednego buildu, który poradzi sobie w jak największej ilości sytuacji jest ciekawsze i trudniejsze, niż przełączanie się między dziesiątkami wersji dopasowanych do każdej sytuacji. Z drugiej strony, pojawiło się sporo ludzi, którzy uważają, że min/maxowanie jest obecnie całkiem fajne i gdzieś mają permanentność swoich postaci, o tyle, o ile jej tam jest.

Nie mam na tą chwilę zbyt dużo do dodania w tym temacie prócz tego, że rozumiemy o co chodzi, zdajemy sobie sprawę z tego, co ludzie chcą móc robić i biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, nie wypracowaliśmy jeszcze żadnego consensusu z wyjątkiem tego, że obecny system działa na tyle dobrze, że nie zamierzamy się spieszyć z jego zmianą.

Szczerze, jeśli obrażenia krytyczne będą tak dobre, jak myślę, że będą, na arenach PvP wszyscy będą na jednego strzała. Wszystkie twoje +AR nie będzie miało znaczenia.

Możliwe! Zobaczymy. To jest drużynowy death match, więc po każdej śmierci się respawnujesz. Już tylko z tego powodu, spodziewamy się, że będzie tam niezły przemiał.

Fajnie, że odpowiada na wszystkie pytania o osiągnięcia i inne pierdoły, omijając duże problemy w rodzaju braku reakcji na koszta napraw, albo co zamierzają zrobić w przyszłych łatach.

Odpowiada nam obecny stan kosztów naprawy. Robią to, co mają robić. Ludzie grający tam, gdzie ich miejsce, ginąc rozsądną ilość razy podczas progresji nie mają problemów z dochodami.

Całkiem sporo już powiedzieliśmy na temat tego, co będziemy robić w przyszłych łatach, szczegółowej będzie się robić w miarę, jak będziemy się zbliżać do wprowadzenia każdej łaty.

Czy w jakimś momencie w najbliższej przyszłości możemy się spodziewać przeróbki affixów, SZCZEGÓLNIE mechanicznych affixów (ctc przy trafieniu, przy oberwaniu, ignorowania obrony potwora, uniemożliwienia leczenia się potworów - co byłoby WYPASIONE na elitarnych) i czego tam jeszcze [...]

Jak już możecie wiedzieć, pracujemy nad znacznym wzmocnieniem przedmiotów Legendarnych, w co wchodzi szereg różnych zmian i jedną z nich będą nowe efekty z rodzaju proc. Nie oznacza to, że będą to konkretne efekty proc z tych, które wypisałeś. W najbliższej przyszłości będziemy się z wami dzielić tym, co dokładnie się tam znajdzie.

Coby dać tutaj trochę tła: System umiejętności w Diablo III daje tony możliwości i zróżnicowania co do tego, co twoja postać może robić. W każdym momencie możesz kompletnie wszystko pozmieniać i zacząć robić zupełnie inne rzeczy. Zamysł jest więc taki, by skupić się na nowym systemie umiejętności i zobaczyć, które z tych proców będą nadawać się do umiejętności. Trzeba je było trochę dostroić, coby niektóre z opcji w umiejętnościach uczynić bardziej atrakcyjnymi, taki był jednak zamysł. Ewidentnie teraz przyglądamy się również poszerzeniu możliwości przedmiotów Legendarnych, jednak mając w perspektywie dodatkowe nadchodzące zmiany w umiejętnościach, na razie będziemy chcieli się przekonać jak to wszystko wpłynie na przedmioty i buildy, zanim zaczniemy grzebać dalej.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 12.07.2012 13:16

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.