Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

W Drużynie – Zasady Magic Find, Doświadczenia i Gold Find

Tym razem o trybie kooperacyjnym i sposobach przyznawania w nim doświadczenia oraz wpływu modyfikatorów Magic Find i Gold Find na znajdywane przez drużynę fanty. Zaczynamy od doświadczenia, o którym opowiada nam nowy CM oficjalnych for Diablo, Zarhym.

Już wcześniej o to pytałem ale do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi. Powiedzmy, że 4 osoby razem grają i przez większość czasu pozostają blisko siebie. Czy cała czwórka będzie dostawała doświadczenie z taką samą szybkością czy może jest możliwe, by w jakiś sposób jeden z graczy otrzymywał je szybciej niż pozostali? (Albo przez użycie sprzętu zwiększającego otrzymywane doświadczenie lub przez zabijanie większej ilości potworów)

Jeśli jesteś daleko od swojej drużyny, podczas gdy oni masakrują kolesi, nie dostaniesz za to doświadczenia. Więc tak długo jak pozostaniecie razem, zdobywane przez was doświadczenie powinno pozostać na tym samym poziomie. Bawiliśmy się pomysłem na affix z bonusowym doświadczeniem, nie jesteśmy jednak pewni, czy dobrze to na grę by wpłynęło.

Czy w grze nadal występują kapliczki? W tym przypadku, Kapliczki Doświadczenia?

Tak, występują. O ile drużyna jest w miarę w tym samym miejscu, wszyscy dostaną buff z kapliczki.

Będzie bonus z "odpoczynku" czy cokolwiek tego rodzaju?

Nie.

Jeśli boss, z którym walczysz jest na 5% hp... a ty giniesz i trafiasz do miasta, to czy ten boss rzuci dla ciebie jakieś fanty przy śmierci z rąk twojej ekipy pod twoją nieobecność? Czy może zasada zbliżeniowa wykluczy cię z fantów?

Przy tym, jak obecnie to działa, jeśli jesteś martwy przy śmierci boss'a, nie dostaniesz ani doświadczenia ani fantów. Chcemy się upewnić, że ten design nie stanie się standardem dla postaci na wysokich poziomach, gdzie specjalnie będą przechodzić przez zawartość z graczami na niskim poziomie, bez ryzyka kary przy śmierci lowbie. Istnieje jednak nowa mechanika wskrzeszania, która pozwala graczom z drużynie kliknąć ciało martwego gracza i przywrócić go do gry tam, gdzie padł, przez co nie będzie musiał wracać do miasta.

Przekonamy się w becie jak tego typu elementy rozgrywki się sprawdzają i odpowiednio będziemy je modyfikować, jeśli zajdzie taka konieczność.

A teraz Bashiok o Gold i Magic Find.

Wszyscy gracze siedzą sobie na głowach a wy rzucacie im dużą kupę złota do auto-podniesienia?

Złoto jest jak przedmioty: wypada dla każdego osobno. Złoto, które leci dla ciebie, leci tylko dla ciebie. Złoto, które leci dla twojego kumpla, leci tylko dla niego. Nie ma dzielenia go lub rozdzielania gdy je podnosisz. Jeśli masz jakieś mody +Gold Find, dostaniesz go więcej, niż kumpel z drużyny bez tych modów.

Widzisz tylko to, co wypada dla ciebie? Czy może będę biegał po fantach innych ludzi, próbując je podnieść?

Widzisz tylko to, co możesz sam podnieść, bez znaczenia czy jest twój indywidualny drop, lub coś, co ktoś inny wyrzucił na ziemię czyniąc widocznym dla każdego.

Więc tak samo jak w WoW'ie, ktokolwiek pierwszy zaatakuje przeciwnika dostaje fanty? A może ktokolwiek najwięcej zada mu obrażeń? Albo kto ostatni go trafi?

Nie, każdy dostaje własne, indywidualne drop'y. Zabijamy przeciwnika i ty możesz dostać 5 sztuk złota a ja mogę dostać legendarny miecz. Fanty wypadają indywidualnie dla każdego. Gra wymaga jedynie bliskości do umierającego przeciwnika aby móc wziąć nas pod uwagę przy jakimkolwiek drop'ie.

A granie solo? Daje ci taką samą szansę na złoto i magiczne przedmioty jak granie w grupie?

Tak, dokładnie taką samą.

A mój Gold Find i/lub Magic Find NIE MA WPŁYWU na nikogo innego z grupy?

Dokładnie. Każdy wpływa na własne drop'y.

(aka - po kiego wała w ogóle grać w grupie?)

Bo częstotliwość, z jaką zabijacie, wzrasta. Prócz wzrostu poziomu trudności, zwyczajnie zabijacie wszystko szybciej w grupie. Więcej "drop'ów na godzinę" oznacza, że chce się raczej grać w grupie.

Bah. To ostatnie mnie nie przekonuje. Nie wiem co było złego w rozwiązaniu z D2. Więcej graczy = trudniej + lepsze fanty. Po co to zmieniać? Może czegoś nie widzę?

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 10.08.2011 14:11

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

6 komentarzy to “W Drużynie – Zasady Magic Find, Doświadczenia i Gold Find”

  1. Zolw says:

    Dobrze widzisz – D3 to bedzie niewypał dekady!

  2. Paweł Gosek says:

    Może tego ? „Prócz wzrostu poziomu trudności, zwyczajnie zabijacie wszystko szybciej w grupie”
    Wyraźnie pisze, że poziom trudności będzie wzrastał wraz z ilością ludzi w grze – tak samo jak w D2. Ewentualnie ja czegoś nie widzę 🙂

    • Iskariota says:

      @Paweł Gosek: No tak, ale jakość fantów nie rośnie wraz z ilością ludzi w ekipie. Tego mi brak.

      • Paweł Gosek says:

        Czy poziom trudności nie wpływa właśnie na poziom lootu ? Jedyna różnica jaką widzę pomiędzy D3 a D2 w kwestii grania w kilka osób to taka że nie będzie już w drużynie tanka na MF i GF, który będzie ułatwiał życie innym graczom… W sumie będzie, ale będzie MFował na swoje konto tylko 🙂

  3. Ismal says:

    Co do tego dropu, to wiadomo, że będzie lepiej w drużynie. To, że team nie ma wplywu na drop itemow, nie znaczy, ze twojemu kumplowi nie wypadnie coś dla ciebie. Jakby nie patrzeć, skoro dla każdego wypada coś tylko dla niego, to z jednego moba masz do 4 itemów zamiast jednego jakbyś grał sam.

  4. emmilius says:

    Jakość lootów może i wraz ze wzrostem graczy nie rośnie, ale o ile się nie mylę zrekompensuje nam to crafting i AH, czyli dodatkowe źródła pozyskiwania przedmiotów. Generalnie nie nastawiał bym się na wysyp itemów jak podczas gry w D2. W/w systemy będą to rekompensować. Z itemami w grze to jak w realu =] Gdy jest nadmiar i przesyt na rynku po prostu tracą wartość. Tego bym nie chciał.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.