Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

W Tym Roku Nie Będzie BlizzConu!

A już zaczynałem zbierać na bilety lotnicze! A tak na serio - przy okazji zapowiedzi tegorocznej edycji Battle.net World Championship, Blizzard postanowił napomknąć, że w tym roku BlizzCon się nie odbędzie:

[...] Jesteśmy też bardzo skupieni na jak najszybszym oddaniu w wasze ręce Diablo III, Mists of Pandaria oraz Heart of the Swarm. W świetle naszego pękającego w szwach terminarza, zdecydowaliśmy przeprowadzić kolejny BlizzCon w 2013 roku. [...]

Bummer!

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 25.01.2012 14:49

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

7 komentarzy to “W Tym Roku Nie Będzie BlizzConu!”

  1. Khorba says:

    wcale mnie to nie dziwi skoro wydadza d3 to komusie bedzie chialo jechac na blizzcon i traci cenny czas

  2. advocate says:

    Nie liczcie na to, ze diablo 3 wyjdzie w tym roku.

  3. Zolw says:

    Czyli data premiery D3 zostanie ogłoszona dopiero w 2013…

    • Iskariota says:

      @Zolw: No bez takiego fatalizmu proszę. Premiera jest kwestią najbliższych miesięcy.

      • Zolw says:

        @Iskariota: hehe obyś miał rację, ale po ostatnich wyczynach Blizza, zacząłem się zastanawiać czy nie mają jakiś wspólnych korzeni lub innych powiązań z ,,naszym” rządem, bo w robieniu ludzi w balona idą łeb w łeb 😉

Skomentuj wpis.

*