Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Walka, Zmienianie Run oraz Bronie Oburęczne

Na oficjalnych forach Diablo 3, padły trzy tytułowe pytania, na które Bashiok raczył odpowiedzieć. Bez dalszych wprowadzeń:

Słyszałem, że wszystkie postacie... oraz potwory/stwory (oO) mają stałą, 95% szansę na trafienie; OK, może być, ale... będą chociaż jakieś Trait'y wpływające na te procenty? Jak dla mnie, Łowca Demonów albo Mnich mogliby (częściej) unikać ataktów...

Nie ma statystyki modyfikującej szansę wrogów na trafienie, jest jednak statystyka Uników [Dodge - przyp. Red.]. Dostajemy ją w małych ilościach za pośrednictwem Trait'ów i potencjalnie pewnych konkretnych przedmiotów. Z Unikami, wróg nadal może cię "trafić", jednak unikasz tego trafienia, negując jego obrażenia całkowicie. Bardzo ściśle kontrolujemy tą statystykę i tak jak mówiłeś, dla niektórych klas może ona być bardziej odpowiednia niż dla innych, gdzie te ostatnie, będą wolały skupić się na zmniejszaniu otrzymywanych obrażeń. Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której Uniki przerosną potrzebę zmniejszania otrzymywanych obrażeń za pośrednictwem Obrony [Defense - przyp. Red.] i powiązanych statystyk zmniejszających obrażenia, nawet w przypadku klas, które mają więcej możliwości w temacie tego ostatniego.

Słyszałem, że możemy wkładać/zdejmować runy kiedy tylko nam się podoba i w jakiejkolwiek umiejętności... Choć może się to zdawać oczywiste... Spytam się tak czy owak... Nie powinno być jakiegoś cooldown'u albo zasad/blokad, niepozwalających nam na noszenie ze sobą obscenicznych ilości run i zmieniania ich do woli w jednej umiejętności, kiedy tylko spotkamy się z potworami z prefix'em "immune" (OK, OK, bardzo odpornych, jako że chyba nie ma już być "immune")? "Oh, nie, napotkałem grupę odpornych na ogień Upadłych i moja ognista Hydra jest bezużyteczna... co robić? co robić? Oh, wiem, zwyczajnie zmienię ją sobie na Arcane!" Czy tylko ja widzę tu problem?

Na razie nie mamy projektu co do tego, jakie restrykcje mogą być konieczne, także nie mam dla was żadnych szczegółów. Jak już wspominałem jakiś czas temu, prawdopodobnie ograniczymy miejsca i czas na zmienianie run i całkiem możliwe że tak się właśnie stanie, jednak zawsze może się to jeszcze zmienić. Obecnie tylko o tym rozmawiamy i nie doszliśmy jeszcze do fazy implementacji. Zobaczymy jak to w praniu wyjdzie.

Będzie w Diablo miejsce dla broni oburęczmych? Wiem, że Mnich będzie używał dwóch broni na raz lub kosturów, ale... chodzi mi o to... czy każdy rodzaj broni będzie prawdziwie użyteczny? Mam nadzieję, bo jestem już zmęczony stereotypami z Diablo 2.

Dużo cyklów myślenia [Hę? - Red.] spędzamy na upewnieniu się, że wybór broni rzeczywiście jest wyborem, nie będąc w żaden sposób determinowanym przeliczaniem siły jednej broni nad drugą. Trait'y i umiejętności z pewnością odgrywają rolę w wyborze broni, jako że mamy Trait'y oferujące bonusy za używanie konkretnego rodzaju broni, a niektóre umiejętności faworyzują konkretne rodzaje uzbrojenia. Co do podstawowego benefitu ze zwyczajnego noszenia tych broni, bonusy z noszenia jednej lub dwóch broni pozostają w naszej pamięci. Na przykład, kostury i bronie oburęczne mogą mieć znacznie większe i potężniejsze affix'y od tych, generowanych dla broni jednoręcznych. Mogą mieć tyle samo gniazd. O takich rozwiązaniach myślimy.

Co do restrykcji wkładania/wyciągania run w danym momencie, konieczność wizyty u Mistyka, wydaje się oczywistością. Czy odpłatnie czy nie, to już kwestia detali. Jednak jak widać, nie została jeszcze podjęta w tym temacie żadna decyzja a Bash, nawet nie próbował spekulować.

Kwestia broni oburęcznych, jest akurat dla mnie bardzo istotna. W Diablo 2, tylko miecze oburęczne miały jakiekolwiek pole do popisu i tylko z tego względu, że Barbarzyńca mógł je nosić w jednej ręce (co owocowało takimi cudami jak dwa Dziadki na raz - nie powiem, wyglądało to i działało zacnie). Kafary i inne młoty, Topory oburęczne i Berdysze, Spisy i cała reszta broni drzewcowej, przepadały niestety w mrokach bezużyteczności z powodu za wolnej szybkości ataku, oraz ciągłej możliwości zastąpienia ich dwoma egzemplarzami broni jednoręcznej, bijącymi przede wszystkim szybciej i posiadającymi (praktycznie rzecz biorąc - w zależności od giwery) dwa razy więcej affix'ów. Przecież od noszenia kolosalnych Kafarów i toporzysk tak szerokich jak długich jest właśnie Barbarzyńca. No mam nadzieję, że tym razem...

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 10.03.2011 13:23

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Walka, Zmienianie Run oraz Bronie Oburęczne”

  1. „Kwestia broni oburęcznych, jest akurat dla mnie bardzo istotna. W Diablo 2, tylko miecze oburęczne miały jakiekolwiek pole do popisu i tylko z tego względu, że Barbarzyńca mógł je nosić w jednej ręce…” FAŁSZ 😛 było bardzo wiele dobrych i uzytecznych mieczy jednoręcznych (nawet dla walczącej sosy:P) Ba ! użytecznych mieczy jednoręcznych było o wiele wiecej niz tych dwuręcznych.
    Bardzo popularna taktyką w diablo 2 był no dexterity barb z zestawem Immortal Kinga który to wlasnie władał KAFAREM, a dziadki po patchu 1.8 nie nadawały się już do niczego 😛
    (…i Berdysze, Spisy i cała reszta broni drzewcowej, przepadały niestety w mrokach bezużyteczności…)
    Kolejny raz się nie zgadzam 😛 A eteryczne hone sundan w upgraedowanym yari u jakże niezastąpionego najemnika z 2 aktu? , ta cala masa broni drzewcowej szła własnie do niego.
    Problem broni dwuręcznych w diablo 2 ograniczał sie tylko do tego ze nie opłacało się ich uzywac gdy na drugim biegunie mozna je zastąpic tarczą i 75% szansą na blok:P

    • Kamil Celer says:

      @Mateusz Ferenc: Co do pierwszego „Fałszu”, nie chodziło mi o miecze w ogóle, chodziło mi broń oburęczną w ogóle. Co do drugiego, zapewne masz rację, przyznaję, moja kariera w aktywnym graniu na B.ne’cie w Diablo II, skończyła się jakieś 8-9 lat temu – mogę więc nie znać wszystkich niuansów, piszę jak pamiętam. Jednak w odniesieniu do argumentu z artykułu, zupełnie nie miałem na myśli używania broni oburęcznych przez inne niż nasz bohater postacie (NPC, najemnicy, etc.). Tak czy owak, dzięki za zwrócenie uwagi na niektóre kwestie.

  2. Masz duze zaległosci, diablo trwało co najmniej 6 lat dłużej 😛

Skomentuj wpis.

*