Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Więcej o 1.0.7 od Wyatta Chenga

Starszy projektant techniczny przy Diablo 3, Wyatt Cheng, dodatkowo rozwinął szereg tematów z pierwotnej zapowiedzi aktualizacji 1.0.7 na portalu Reddit

Mnich i jego zdolność pasywna - Jedność:

Jedność nie ulegnie żadnym zmianom w 1.0.7. Nadal dostrzegamy w niej problemy, ale 1. Nie chcemy wprowadzać takiej zmiany, przez którą dotychczas zebrany przez was sprzęt stanie się bezwartościowy. 2. Musimy mierzyć koszta każdej zmiany vs. korzyści, jakie może przynieść. Czy Mnisi bez Jedności nie mogą się obejść? Tak (choć nie to takiego stopnia, jak wcześniej). Czy trzeba ją jak najszybciej naprawić? Nie.

Kumulacje Męstwa Nefalemów przechodzące między aktami:

Nie wspomniałem o tym w blogu, ale Męstwo Nefalemów powinno przechodzić z Aktu do Aktu.

Noty do łaty to zestawienie rzeczy zmienionych w danej łacie. Kiedy wybieramy z nich elementy do rozwinięcia w blogu zapowiadającym łatę, zespół designerski ma wtenczas okazję do zapewnienia dodatkowego komentarza, bądź wglądu w założenia stojące za ich wprowadzeniem.

Zwiększenie zagęszczenia zbiorowisk potworów:

Niestety zwiększone zagęszczenie zbiorowisk potworów w Akcie 1 i 2 na Inferno, nie zdąży trafić do łaty 1.0.7. Absolutnie jednak chcemy to poprawić i nadal mamy ten problem na liście przyszłych poprawek. Sam większość czasu w grze spędzam w Akcie 3. To jest kwestia stopniowania, nigdy nie będzie sytuacji, w której wszystko jest w 100% wyrównane w każdej strefie, gdziekolwiek nie pójdziesz – powinno się jednak dać te lokacje między sobą porównywać w ramach pewnych limitów i na tą chwilę, w kilku miejscach jesteśmy poza ich granicami.

Zasięg podnoszenia Kul Żywotności:

Aby się upewnić, że odpowiednio kierunkujemy wasze oczekiwania, zwiększenie promienia się skromne. Jak już wspomniałem w blogu, nie chcieliśmy, by postacie walczące wręcz, które koniecznie chcą sobie zostawiać kule żywotności na później, podnosiły je przypadkowo.

I na koniec o przeprojektowanym Rubinie:

Nowy Rubin daje płaskie zwiększenie obrażeń, praktycznie tak samo, jak robił to do tej pory. Jednak z powodu tego, jak działa matematyka systemu zadawania obrażeń, im większą masz prędkość ataku, tym większe korzyści twoja postać będzie czerpać z tego płaskiego zwiększenia obrażeń.

Na przykład, powiedzmy, że twoja prędkość ataku wynosi 1.1. Jeśli Rubin dodaje 20 punktów obrażeń do twojej broni, to ostatecznie twoja broń zyskuje 22 DPS.

Jednak jeśli twoja prędkość ataku wynosi już 2.4, wtedy ten sam Rubin, który dodaje 20 punktów obrażeń do twojej broni, zwiększy jej DPS o 48 punktów.

Tak też płaskie zwiększanie obrażeń daje największe korzyści przy wysokiej szybkości ataku.

Naszym celem przy strojeniu nowego Rubinu było to, że jeśli masz wysoką szybkość ataku, i/lub twój build umiejętności stoi na zdolnościach nie zadających obrażeń krytycznych (jak na przykład Hydra), wtedy płaskie zwiększenie obrażeń Rubinu może ci bardziej odpowiadać niż zwiększenie obrażeń krytycznych, które daje Szmaragd. Przeprowadziliśmy już trochę wewnętrznego strojenia, ale będziemy się tez przyglądać rozwojowi sytuacji na PTR. Spodziewam się, że jakieś mądrale wykombinują zaraz przy jakich wartościach lepszy będzie Rubin, a przy jakich Szmaragd.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 18.01.2013 10:17

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.