Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Więcej o Sile Potworów: Elementy Zniszczalne Otoczenia, Gry Publiczne

Okazuje się, że Siła Potworów ma również wpływ na zniszczalne elementy otoczenia oraz wszelakie skrzynio-podobne ustrojstwa. Lylirra tłumaczy w odpowiedzi na zapytanie fana:

Zastanawiałem się właśnie nad dropami z beczek, skrzyń, etc. oraz jak wpłyną na nie zmiany w affixach.

Względem dropów z potworów:

DMG oraz Zbroja będą ustalane na podstawie ilvl.
Affixy będą ustalane na podstawie poziomu potwora, o ile ilvl przedmiotu będzie wyższy, niż poziom potwora (w przypadku SP0 A1, może będzie z +2).

W SP1+ możemy się spodziewać Affixów na poziomie 63 poziomowych potworów, z którymi walczymy, bez znaczenia na poziom przedmiotu. Jednak co z przedmiotami, które wypadają z normalnych skrzyń i beczek? Czy można założyć, że czynnik SP1+ mlvl 63 również wpłynie na te obiekty? Jeśli tak, co się będzie działo na SP0?

Chciałem się tylko upewnić... przez chwilę miałem w głowie meme z Keanu Reevesem.

A więc dwie sprawy:

  • Elementy otoczenia w rodzaju skrzyń, beczek oraz luźny kamieni (nazywamy je "ustrojstwami") będą czerpać korzyści ze zmiany w iLevel/mLevel. W łacie 1.0.5 przedmioty wypadające z ustrojstw będą miały affixy determinowane poziomem ustrojstwa a nie poziomem przedmiotu.
  • W temacie Siły Potworów, ustrojstwa będą się zachowywały, jak potwory. Na SP1+ w Inferno, ustrojstwa w każdym akcie dostaną poziom 63. (Na SP-, nic się nie zmieni. Będą miały normalny poziom, tak ja potwory.

Co z rzemiosłem.

Przedmioty Legendarne, przedmioty do kupienia u sprzedawców oraz przedmioty uzyskane drogą rzemiosła nie będą brane pod uwagę tą zmianą. Te przedmioty będą miały takie same statystyki w 1.0.5, jakie miały w 1.0.4.

Mam nadzieję, że jeszcze to przemyślicie. Rzemiosło kuleje już w tej chwili. To czyni sytuację jeszcze gorszą, a kto by pomyślał, że to jeszcze możliwe.

Zdecydowanie mogę przekazać twoją opinię. 🙂

I na koniec, złe wieści dla od premiery kulejących gier publicznych (które podobno miały być takie atrakcyjne i były takie istotne dla Jaya Wilsona /troll):

Ok... więc nie jestem pewien, czy Siła Potworów jest tylko w grach solo, czy w publicznych też? Mam nadzieję, że w publicznych, bo to zdecydowanie wpłynie na rozgrywkę kooperacyjną, na którą Blizzard kładł przecież tak duży nacisk.

Siła Potworów będzie dostępna w grach wieloosobowych. Po dołączeniu do gry, działasz z Siłą Potworów ustawioną przez lidera drużyny. Kiedy wyjdzie z drużyny, poziom twojej Siły Potworów powróci do poprzedniego ustawienia.

To nie brzmi jak najlepszy pomysł dla gier publicznych... Więc jeśli jestem na SP1 i ustawię się w kolejce do gry publicznej, mogę losowo wpaść do gry z SP10?

SP nie działa w grach publicznych. Jeśli Siła Potworów jest włączona, nie możesz uczynić swojej gry publiczną. Podobnie, kiedy tworzysz grę publiczną, Siła Potworów jest niedostępna.

Jak już zauważyłeś, istnieje kilka problemów z udostępnianiem SP w grach publicznych:

  • Generalnie trudniejsza zawartość sprawia często mniejszą frajdę z losowymi nieznajomymi.*
  • System doboru graczy stałby się znacznie bardziej zawiły, przez zwiększoną ilość czynników i kombinacji (jedna nowa pula zmiennych na każdy poziom SP). W efekcie, mogłoby to przedłużyć okres oczekiwania na Gry Publiczne.
  • Problemy z "leechingiem" albo podobnym zachowaniem mogłyby się zaostrzyć, szczególnie w przypadku niedozbrojonych graczy, którzy wybraliby wysoki poziom Siły Potworów dla gier, do których chcą dołączyć.

Choć bardzo chcemy wspierać co-op, jako że Siła Potworów jest nowym systemem, nie chcieliśmy go otwierać jeszcze na Gry Publiczne. Jesteśmy jednak otwarci na przemyślenie tego pomysłu w przyszłości.

*Twój przebieg może być różny.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.09.2012 15:00

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.