Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Wymagania Sprzętowe, Zwoje Identyfikacji i Foremki do Build’ów Postaci

Padło kolejne, nie bezpośrednie jednak pytanie o wymagania sprzętowe. Odpowiedź Bashiok'a potwierdza skalowalność rozdzielczości D3 do imponujących wartości:

Zastanawiałem się, czy D3 będzie obsługiwać rozdzielczość 2560x1440?

Coby wszystko płynnie działało na ustawieniach Ultra, z 60 FPS i minimu 4xAA, wystarczą poniższe części?

2600K
16GB Ram
Płyta główna Z68
Wiatrak H60
GTX 570 2GB
120GB Sata III SSD
Dell U2711 lub Samsung S27A850

Z góry dzięki za wkład!

Nie zapowiedzieliśmy jeszcze wymagań i raczej nie byłbym w stanie zgadnąć, jak dobrze będzie ci działać, jednak tak, sam gram na  moich domowych 30" przy 2560. Coś wspaniałego.

Teraz PC vs. Mac i beta:

Nie wiem, czy była już o tym mowa, zastanawiam się jednak, czy ta beta będzie jednocześnie wydana na mac/pc. Ostatnia beta, w jakiej brałem udział, była dla SC2 i z tego co pamiętam, jakieś dwa miesiące zajęło uwzględnienie w niej mac'ów. Mógłby jakiś niebieski ten temat naświetlić? Albo sixen, wiesz coś na ten temat?

Beta Diablo III będzie dostępna zarówno na Mac'ach jak i na PC.

No i w formie animacji z karteczek biurowych, w zależności od waszych zdolności rysunkowych.

Dzięki bashiok. Jednak nigdzie nie widzę kluczowego słowa, jednocześnie. Wiem, że wyjdzie, tak jak wyszła dla starcraft'a 2, jednak czy obie będą dostępne od razu w tym samym momencie?

Jednocześnie. Obie wersje istnieją w tej chwili.

Zawsze coś się może skapuścić z build'em na mac'i i trzeba będzie go łatać, jednak na tą chwilę, zamierzymy jednocześnie zacząć na betę na obu platformach.

Identyfikowanie przedmiotów i konkretnie, zwoje identyfikacji:

Nadal będziemy musieli identyfikować przedmioty? Jeśli tak, w jaki sposób będzie to działać z ideą Blizz'a, w ramach której mamy dłużej pozostawać w boju, nie musząc co 30 sekund wracać do miasta by coś sprzedać, skoro nadal trzeba będzie identyfikować?

Nadal mamy zwoje identyfikacji, które układają się w całkiem duże stosy, przez co nie musimy iść w Tomy i Księgi. Konieczność identyfikacji rezerwujemy tylko i wyłącznie dla Rzadkich i Legendarnych przedmiotów, identyfikacja nie jest już tak popularna, jak to miało miejsce w Diablo II. Zachowujemy identyfikację, ponieważ podoba nam się ona jako różniące się od reszty moment odkrycia czegoś, zamiast po prostu z miejsca widzenia co nam wypadło. Prócz tego, pomaga tworzyć przerwy w akcji.

No i na koniec, Bash rozpisuje się w odpowiedzi na fana martwiącego się (trochę bełkocząc i ewidentnie nie będąc świadomym kilku rzeczy...) o odlewanie build'ów postaci z powszechnie dostępnych foremek:

Skoro Rzadkie przedmioty są najlepsze w grze i wszystko jest losowe, plus nie ma punktów umiejętności, będą prawdziwie build'y postaci prócz tych oczywistych, zdroworozsądkowych?

W sensie... wiemy już, że będzie można wybrać 6 umiejętności... Nie da się już powiedzieć, że "Oh, dla mnicha powinieneś wziąć tych 6..." ponieważ umiejętności zawsze się zmieniają i są używane do czego innego w zależności od tego, jak grasz.

Nie da się powiedzieć o build'ach przedmiotów nic więcej, prócz "Crit build, Magic Find Build, Speed Build...

Ponieważ byłoby je strasznie trudno zbudować, boi tak musiałbyś znaleźć super wypasione przedmioty z stat'ami, których szukasz. Co może zająć wieczność.

Build'y z drzewek umiejętności zupełnie odpadają.

Buildy statystyk? Czy są one teraz automatyczne?

Jakich powszechnych foremek się teraz spodziewacie prócz tych oczywistych, które będzie się dało wykombinować bez sprawdzania w internecie?

Źródło * http://www.youtube.com/watch?v=TopbBm24G7c&feature=player_detailpage#t=339s

Tak długo, jak istnieć będą wybory względem modyfikacji i dostosowywania postaci, niektóre będą uważane za lepsze od innych. Naszym celem, jest uczynienie jak najwięcej z nich wartościowymi.

W Diablo II natrafiasz na sytuacje, przy których jeśli nie będziesz odpowiednio budować swojej postaci, w zasadzie upewniasz się, że nie dasz sobie rady solo z późniejszymi poziomami trudności. Bez możliwości respec'a, trzeba było zaczynać od zera. W grze takiej, jak World of Warcraft sytuacja jest zupełnie inna, ze względu na jej charakter. Gdzie najwyższego szczebla eSport i globalnie pierwsze ubicia danego boss'a napędzają końcową rozgrywkę, a gracze muszą w grupach ze sobą współpracować utrzymując doskonale zestrojoną koordynację, role klasowe i build'y muszą być super ścisłe i konkretnie zbalansowane. Diablo jest pod tym względem bardziej luźne. Każdy jest DPS'em. Każdy kopie [email protected]#&$. Mamy nadzieję, że areny będą fajne, jednak nie będzie ladder'a, mamy personalny system rankingowy, przez co bardziej skupione na "zabawie" PvP pozwala na więcej niezbalansowanego eksperymentowania.

Jeszcze jednym czynnikiem, często nie rozpoznawalnym przez ludzi, lub nawet będącym poza ich świadomością, była ilość hakowania w Diablo II oraz tego, że przedmioty, które powinny znajdować się w rękach kilku ludzi na całym świecie, zostały powielone do momentu, w którym każdy mógł mieć jeden z nich. Build'y "z foremek", które stały się najpopularniejsze w Diablo II, były zazwyczaj podpierane przedmiotami, które powinny być tak rzadkie, że termin "foremki" w ogóle nie miał by w ich przypadku racji bytu. Tak więc uniknięcie tej sytuacji tym razem, jest jednym z naszych głównych priorytetów w temacie bezpieczeństwa. Cała zgromadzona przez nas wiedza wynikająca z walki z oszustami i hakerami od tego czasu, budowanie Diablo III od podstaw przy pomocy tej samej wiedzy, nasza dedykowana obsługa klienta, hakerskie i cheat'erskie grupy prewencyjne z gotową już infrastrukturą, zdolność szybkiej reakcji przy pomocy aktualizacji "na żywo" oraz ścisłej architektury client/serwer, na której fundamencie stoi całe Diablo III - wszystko to wspólnie działa na rzecz uniemożliwienia tego typu procederów w przyszłości.

Wracając do eksperymentowania w Diablo III - wybory umiejętności nie są permanentne. Pozwala to na więcej swobody w takim sensie, że jeśli gracz cały czas ginie, może przyjrzeć się swoim umiejętnościom i je przetasować, może zezłomować kilka rzeczy i zrobić z nich coś lepszego, przy okazji może trochę bardziej się ogólnie starając. Można również zupełnie wszystko poprzestawiać i fundamentalnie zmienić dotychczasowy sposób rozgrywki swoją postacią, coby podejść do danej sytuacji z diametralnie innej strony. Na liście umiejętności się oczywiście nic nie kończy, jako że każda z nich może być zmodyfikowana jedna z pięciu różnych run umiejętności, w większości przypadku całkowicie wywracających umiejętność do góry nogami.

Więc tak czy owak, po prostu staramy się mieć jak najwięcej wartościowych build'ów. Ludzie będą mówić "to jest najlepsze", jeśli jednak grupa innych ludzi powie "nie, to jest najlepsze", mamy wtenczas debatę i jest ogólnie gites. Ta niezgoda oznacza, że dobrze sobie radzimy i istnieje wybór, nie przykazanie, co do tego jak masz grać swoją postacią. Jak to ostatecznie wyjdzie, na prawdę nie wiemy. Nie możemy się tego dowiedzieć, póki wszystko nie trafi w wasze ręce i nie zaczniecie z tym wyczyniać wariactw, które nigdy by nam nie przyszły do głowy, jednak nasza zdolność do szybkiego wsparcia, reakcji na brak balansu i nawet zmian całej gry na żywo przez hotfix'y, to coś, czego wcześniej robić nie mogliśmy.

Dla wielu, zabawą w Diablo jest tworzenie build'u, który nie powinien działać i odkrywanie sposobów na przeważenie jego słabości, celem uczynienia go wartościowym. Opracowywanie kolejnego build'u-hit'u, albo sprzeciwianie się powszechnemu zdaniu względem tego, co z daną klasą jest możliwe. Ekscytujące. Czasami przerażające.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 05.09.2011 13:46

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

13 komentarzy to “Wymagania Sprzętowe, Zwoje Identyfikacji i Foremki do Build’ów Postaci”

  1. WTF says:

    COBY COBY COBY

    co ty z tym „coby”? Za mocno sie wczuwasz. 😀

    I błagam – ogranicz swoje „polonizacje” do minimum. „FOREMKI”? No lol, skąd ty to wziąłeś? Google translator? 😀

  2. Daruniuniu says:

    A mnie się osobiście ten news podobał, a co do pisowni to WTF chyba się czepiasz. GudDżob Men 🙂

  3. Afghani says:

    Kompletnie nie rozumiem co jest złego w słowie „foremki”… Iskariota: don’t listen to those fools 😉

  4. rafe says:

    Chłopie a po co ci 16GB Ramu skoro WIN_XP obsługuje do 4GB ??
    Myśl trochę. Pozostałe 12GB jest nie wykorzystane, bo być nie może.

  5. Afghani says:

    @Iskariota: Chyba do osoby, która napisała posta na forum D3 (pierwszy w tym newsie).

    @rafe: ja tam nigdzie nie widzę, aby wspominał, że ma WinXP, jeśli ma Win7 to mu spokojnie obsłuży te 16GB. Wyluzuj trochę z tym oburzeniem, skoro jest bezpodstawne.

  6. rafe says:

    Jeśli ma Win7 to spokojnie NIE obsłuży tak samo jak w przypadku XP.
    Systemy 32bitowe obsługują do 4GB!
    No ale tak, przecież nie napisał że ma 32bitowy system.
    Sam wyluzuj.

  7. rafe says:

    @Afghani
    Widzę że nie masz pojęcia o czym mowa więc specjalnie dla ciebie napiszę jeszcze,że nawet jeśli koleś ma OS64bitowy to i tak nic z tego, Diablo3 wykryje mu max.4GB ponieważ sama aplikacja (D3) jest 32bitowa.
    I nie jestem oburzony tylko śmieszą mnie ludzie którzy walą tony kasy w swój sprzęt zupełnie bezmyślnie i wydaje im się że będzie lepiej ,szybciej czy nie wiem co tam jeszcze.
    Już lepiej zainwestował by sobie w lepszy procek albo większy HDD bo nie za bogato tam ale to nie moje zmartwienie.

  8. Afghani says:

    @rafe – Win7 Pro 64b obsłużyć może bodajże 192GB RAMu. Może i samo Diablo nie obsłuży wszystkiego, ale są jeszcze aplikacje działające w tle i inne procesy, które również zajmują ten zasób. Jeśli Twoja płyta główna i OS obsłuży więc więcej niż 4GB to super – Diablo zajmie sobie 4GB a cała reszta będzie mogła się rozlokować na pozostałej części pamięci. Aczkolwiek 16GB i tak wydaje się przesadą 😛

    I zgadzam się z Tobą, lepiej jakby kasę wpakowaną w RAM zainwestował w procka.

    Skoro nie jesteś oburzony to przepraszam, że taki wniosek wyciągnąłem po przeczytaniu Twojej wypowiedzi 🙂

  9. rafe says:

    No w sumie racja ,że jeśli ma on OS64bit to rzeczywiście część „nadmiaru” RAMu łyknie system a D3 będzie i tak miało te 4GB choć jak sam zauważyłeś 16GB to lekka przesada ale to nie nasze zmartwienie, raczej budzi to uśmiech politowania 🙂

  10. lukasz says:

    czy może mi ktoś pomóc i odpowiedzieć na pytanie czy mając wersje na os x (mac) będę miał możliwość zagrać z userami na pc ?

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.