Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zadaj pytanie twórcom – przedmioty – odpowiedzi (1)

W tej rundzie pytań i odpowiedzi wzięli udział następujący twórcy:
 
- Wyatt Cheng, starszy techniczny projektant gry
- Andrew Chambers, starszy projektant gry
- Travis Day, projektant gry
- Don Vu, projektant gry niższego stopnia
 
Tym razem zorganizowaliśmy sprawy trochę inaczej i udostępnimy odpowiedzi twórców w kilku częściach rozłożonych w czasie na kolejne tygodnie. Poniżej zamieszczamy pierwszą część odpowiedzi.

Pytanie: Czy wszystkie przedmioty legendarne znajdowane na Inferno będą losować wartości podstawowych statystyk z poziomu 63 (pancerz i obrażenia) oraz wartości „niepodstawowych” statystyk z poziomu 63?

- Zoth#2543 (Ameryki [angielski]), Koric#1513 (Ameryki [angielski]), Hardhat#2565 (Europa [niemiecki]), sergeix #2204 (Europa [hiszpański])

Odpowiedź:

Travis: Tak, planujemy potraktować przedmioty legendarne w podobny sposób, jak teraz traktujemy rzadkie. Wartości statystyk przedmiotów legendarnych będą zależeć od poziomu potwora, który je upuści. Poziom potwora będzie decydować więc o wartościach zarówno podstawowych, jak i legendarnych statystyk przedmiotu. Obecnie rzadkie przedmioty nie działają w ten sposób − wartości przypisanych do nich afiksów są losowane w zależności od poziomu potwora, ale podstawowe wartości pancerza i obrażeń broni pozostają niezmienione.

Pytanie: „Uwielbiacie Sygnet Leoryka, ale nienawidzicie nosić pierścienia 17 poziomu? Ja też. Zamiast farmować akt II na normalnym poziomie trudności w poszukiwaniu tego przedmiotu, udajmy się na Inferno i poszukajmy jego wersji o poziomie 63! ” Czy to oznacza, że każdy przedmiot legendarny i z zestawu będzie miał szansę wypaść na Inferno?

 - Rowechelon#1918 (enUS)

Odpowiedź:

Travis: Tak, przedmioty legendarne i wchodzące w skład zestawów będą mogły wypadać z potworów na dowolnym poziomie, począwszy od momentu gry, w którym dane przedmioty zaczynają się pojawiać.

Pojawiały się pytania, czy to oznacza, że premia do doświadczenia Sygnetu Leoryka ulegnie zwiększeniu. Odpowiedź na to konkretne pytanie brzmi „tak”, ale skalowanie premii poszczególnych przedmiotów legendarnych i wchodzących w skład zestawów będzie w ostatecznym rozrachunku zależne od samej premii. Niektóre premie (na przykład premia do doświadczenia w przypadku Sygnetu Leoryka) skalują się równomiernie dobrze od poziomu 1 do 60. Z drugiej strony, niektóre premie − na przykład procentowa szansa na przywołanie stworzenia lub wywołanie efektów zadających obrażenia − nie zawsze skalują się tak dobrze po osiągnięciu wyższych poziomów doświadczenia postacią, jednak w miarę możliwości zmienimy to, żeby skalowały się zgodnie z poziomem, jaki te przedmioty mają, kiedy wypadają.

Naszym celem jest zagwarantowanie, że cechy sprawiające, że przedmioty legendarne i wchodzące w skład zestawów są atrakcyjne, zapewniały ich atrakcyjność także w końcowej fazie gry. W niektórych przypadkach ma to już miejsce, więc musimy tylko poprawić niektóre statystyki przedmiotów.

Pytanie: Czy jest możliwość, by gracze uzyskali pewien poziom kontroli nad statystykami przedmiotów? Np. wprowadzenie wieszczki do gry?

 - Malkieri#1456 (Ameryki [angielski]), oraulo#2320 (Europa [niemiecki]), Goudru #1130 (Europa [francuski]), Djinn #2133 (Europa [francuski]), Blaine #2750 (Europa [włoski])

Odpowiedź:

Don: Często mówimy w biurze, że trzeba zapewnić graczom większą kontrolę nad statystykami przedmiotów i dać im możliwość ich modyfikowania. Mamy wiele pomysłów i otrzymaliśmy mnóstwo sugestii od społeczności, jednak jeszcze nie dopracowaliśmy żadnego z rozwiązań.

Chcielibyśmy jednak, abyście wiedzieli, w jakim kierunku idą nasze prace. Oto lista kilku pomysłów, którym obecnie się przyglądamy:

- Możliwość zmiany części wybranej statystyki przedmiotu na rzecz innej wybranej przez gracza.
- Możliwość wzmocnienia istniejącego przedmiotu premią do statystyk wybraną przez gracza.
- Możliwość stworzenia przedmiotu z jednym lub paroma z góry ustalonymi afiksami, podobnie jak w przypadku rzadkich receptur wprowadzonych w aktualizacji 1.0.7.
- Rozważamy też dodanie nowych przedmiotów umieszczanych w gniazdach zamiast klejnotów.

Wszystkie te rozwiązania mają swoje wady i zalety, więc żeby podjąć właściwą decyzję, chcemy przed wprowadzeniem konkretnych rozwiązań uwzględnić wszystkie inne planowane zmiany.

Jeśli chodzi o wieszczkę, to sprytna z niej dziewczyna. Na pewno jeszcze ją zobaczymy.

Pytanie: Co z funkcjonalnością dodawania gniazd?

- TwoCoins#1776 (Ameryki [angielski]), Graupel#2865 (Europa [angielski])

Odpowiedź:

Wyatt: Kiedy gra była w fazie produkcji, kowal mógł wybijać gniazda w przedmiotach. Dodawanie gniazd ulepsza przedmioty, więc chciałoby się to robić zawsze. Stwierdziliśmy, że takie rozwiązanie wprowadza do gry element rutyny i nie wpływa dobrze na jakość rozgrywki. Skoro już trzeba umieszczać klejnoty w przedmiotach z gniazdami, to naszym zdaniem wprowadzenie obowiązku wybijania gniazd byłoby przesadą.

Mając to na uwadze, chcemy się skupić na innych rozwiązaniach związanych z dodawaniem gniazd w przedmiotach, które mogą poprawić jakość rozgrywki. Choć ich wybijanie za każdym razem może wydawać się rutynowe, to gdyby gra zawierała opcję, która to uzasadnia, moglibyśmy się nad tym zastanowić. Poza tym nie można pominąć aspektu przywiązania do przedmiotu; ulepszanie zwiększa jego emocjonalną wartość dla gracza – w tej kwestii bez wątpienia moglibyśmy zrobić trochę więcej.

Tak więc, aby odpowiedzieć na zadane pytanie, na pewno w przyszłości to rozważymy, jednak nie zastosujemy takiego samego rozwiązania, jak w Diablo II czy pierwszych wersjach Diablo III.

Pytanie: Czy w przyszłości do gry zostaną dodane nowe przedmioty do wykonania u kowala? Mam na myśli broń i/lub przedmioty legendarne...

- Cee#2572 (Europa [angielski]), Kiwi #2165 (Europa [polski])

Odpowiedź:

Wyatt: Ciężko powiedzieć na pewno, ale nie widzę przyczyn, żeby tego nie zrobić. Skoro już wróciliśmy do prac nad systemem generowania przedmiotów, to przyjrzymy się też całościowo systemowi tworzenia przedmiotów i możliwe, że dodamy więcej receptur.

Pytanie: Planowana jest zmiana w systemie dropu przedmiotów, zmniejszająca ich ilość ,a zwiększająca ich jakość. Wiąże się to z mniejszą liczbą przedmiotów, które możemy przerobić na materiały potrzebne do receptur kowala. Czy w związku z tym planowane jest zbalansowanie ilości uzyskiwanych materiałów z rozkładanych przedmiotów ,a wymaganiami receptur u kowala?

- Agetriu #2991(plPL)

Odpowiedź:

Don: Tak, planujemy uwzględnić wszystkie nadchodzące zmiany podczas równoważenia ilości składników potrzebnych do receptur rzemieślniczych. Nie zdecydowaliśmy jeszcze, jak bardzo zmniejszymy liczbę wypadających przedmiotów, więc nie możemy określić czy i w jaki sposób obecne i przyszłe receptury rzemieślnicze zostaną zmienione.

Przy okazji przyjrzymy się też cenom sprzedaży przedmiotów u kupców w grze, ponieważ zmniejszenie częstotliwości ich wypadania może wpłynąć (i prawdopodobnie wpłynie) na przychód złota gracza.

Ciąg dalszy w części 2...

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.03.2013 15:33

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*