Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zapowiedź Dev-blogów do 1.0.4, Profile Postaci, Figurka Azmodana

Powszechny nacisk ze strony fanów na Niebieskich CMów zaczyna chyba odnosić skutki. Jak zapewne większość z was wie, ludziska non-stop domagają się informacji na temat łaty 1.0.4 i coby zmniejszyć trochę temperaturę pod paleniskiem, Niebiescy opublikowali taką oto zapowiedź deweloperskich blogów, wyszczególniającą kto o czym będzie nam opowiadał:

Twórcy Diablo III intensywnie pracują nad nowymi, ekscytującymi funkcjami i zmianami w grze. Prosiliście o więcej szczegółów, więc przygotowujemy artykuły z solidną porcją wieści od twórców na temat zmian, jakie przyniesie aktualizacja 1.0.4. Na razie mamy dla was zestawienie artykułów, w których będziemy w najbliższym czasie dzielić się z wami informacjami na naszej stronie społecznościowej Diablo III.

Prosimy pamiętać, że lista nie jest ostateczna, lecz przyda wam się, jeśli chcecie zobaczyć, co ujawnimy w nadchodzących dniach.

  • Zmiany w systemach gry, autor: Wyatt Cheng
    Starszy techniczny projektant gry, Wyatt Cheng, przygotowuje szczegółowe podsumowanie niektórych zmian systemowych, których wprowadzenie jest planowane wraz z aktualizacją 1.0.4.
  • Przedmioty legendarne, autor: Andrew Chambers
    Starszy projektant gry, Andrew Chambers, pracuje nad blogiem, w którym opowie o wszystkich sposobach, jakie zastosujemy, by uczynić legendarne przedmioty naprawdę wyjątkowymi.
  • Zmiany w systemie znajdowania magicznych przedmiotów, autor: Jay Wilson
    Nawiązując do wcześniejszych dyskusji, kierownik gry, Jay Wilson, dostarczy nowych informacji o ewolucji współczynnika znajdowania magicznych przedmiotów w aktualizacji 1.0.4.
  • Zmiany w zakresie klas postaci, autor: Wyatt Cheng
    Wyatt przygotuje również przegląd zmian z aktualizacji 1.0.4, które zostaną wprowadzone dla poszczególnych klas postaci (i opowie o przyczynach tych zmian).
  • Informacje o aktualizacji, autor: Lylirra
    Na koniec jak zwykle opublikujemy pełne informacje o aktualizacji 1.0.4, z którymi będziecie mogli się zapoznać na krótko przed jej wprowadzeniem.

Planujemy również przeprowadzić wywiady i czaty z twórcami na temat aktualizacji 1.0.4, które udostępnimy na stronie głównej Diablo III. Trzymajcie rękę na pulsie – liczymy na wasz udział w organizowanych przez nas czatach.

Jak zawsze jesteśmy wdzięczni za wszelkie konstruktywne opinie. Kolejne informacje w drodze!

Nawiązując do premiery Profili Postaci z siódmego Sierpnia, Lylirra i Vaeflare przybywają ze sprostowaniem kilku kwestii:

Lylirra: Jako że jest to nowa funkcja strony społecznościowej Diablo III, chcemy się upewnić, że pozostanie jak najbardziej stabilna i jak najczęściej dla was dostępna, z tego też względu aktualizacje profili nie będą od razu tak częste jak w przypadku WoW Armory. Obecnie profile powinny się aktualizować mniej więcej raz dziennie. W najbliższej przyszłości zamierzamy tą częstotliwość zwiększyć (prawdopodobnie aktualizacje będą się uruchamiać przy każdym wejściu i wyjściu z gry oraz wizycie w Domu Aukcyjnym).

Ale da się je w jakiś sposób zrobić prywatnymi? Nie chcę, by ludzie mogli widzieć mój sprzęt, lol :p

*chowa się*

Vaeflare: Cieszymy się, że nowe profile postaci wam się podobają! Jak w przypadku Armory World of Warcraft, wszystkie profile postaci mają w zamyśle być widoczne dla wszystkich w społeczności Diablo III. Jest to świetny sposób na podzielenie się swoimi postępami w zgłębianiu Sanktuarium ze swoimi przyjaciółmi 🙂 Pamiętajcie, jeśli jest coś innego, co chcielibyście zobaczyć w profilach postaci, dajcie nam znać.

I nawiasem: strony profili postaci są prowadzone przez nasze ekipy Web i Mobile, nie czerpiąc z zasobów głównej ekipy deweloperskiej.

I na koniec, niejaki Jason Babler, odpowiedzialny między innymi za "Księgę Caina", w wolnym czasie zrobił sobie taką oto figurkę Azmodana:

Jason Babler ma grzeszne hobby. Kiedy nie jest zajęty pracą na stanowisku dyrektora kreatywnego magazynu „MAKE” lub nie pracuje nad takimi projektami, jak „Księga Caina”, lubi oddawać się rozkosznej i często zwodniczo trudnej, sztuce rzeźbienia. Jego najnowsze dzieło? Szeroka na 60 cm i wysoka na prawie 45 cm postać samego Władcy Grzechu, z oświetleniem LED zadziwia misternym wykończeniem i zadziwiającym poziomem detali.

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia rzeźby Azmodana autorstwa Jasona. Zapraszamy również do przeczytania krótkiego wywiadu z artystą.

Pyt.: Dlaczego akurat Azmodan?

Jason: Po pierwsze chcę powiedzieć, że projektując go twórcy wykonali niesamowitą robotę. Postać wygląda wrednie i wyjątkowo, ale wpasowuje się w styl poprzednich części serii. Prawie zacząłem tworzyć Rzeźnika (może jeszcze do niego wrócę), ale Azmodan jest znacznie bardziej niesamowity.

Po drugie, kiedy pracowałem nad „Księgą Caina”, to chociaż projektowałem książkę z niesamowitymi ilustracjami Azmodana autorstwa Broma, jednak nadal mało mi było tego świata. Postanowiłem więc, że włączę tę tematykę do mojego poza sieciowego hobby (czyli rzeźbienia) i w pewnym sensie zabiorę pracę związaną z Diablo III do domu.

Z rzeźbiarskiego punktu widzenia, techniczne wyzwania, jakie wiązały się ze stworzeniem nóg, oświetlenia rąk i paszczy oraz uzyskaniem odpowiedniej faktury, sprawiły, że chciałem się sprawdzić i zobaczyć czy potrafię rzeźbić na takim poziomie, ponieważ moje wcześniejsze prace były bardzo amatorskie.

Pyt.: Czy wcześniej pracowałeś już nad innymi rzeźbami z uniwersum Diablo? Planujesz stworzyć ich więcej?

Jason: Na mojej stronie rzeźbiarskiej możecie zobaczyć, że nie zajmowałem się prawie niczym poza Diablo i Warcraftem. Ze świata Diablo III wykonałem również niepogrzebanego(który zdobył pierwsze miejsce w konkursie stworów i modelów), rekina wydmowego oraz głowę szamana upadłych. Może któregoś dnia wrócę do pracy nad szamanem i go skończę.

Jedną z moich wcześniejszych rzeźb był Illidan z Warcrafta oraz łucznik trolli, który powstał, kiedy uczyłem się wykorzystywać formy odlewnicze. Tak, zdecydowanie lubię świat potworów Blizzarda. 🙂
 
Pyt.: Co było najtrudniejsze podczas pracy nad Azmodanem?

Jason: Starałem się, żeby był jak najbardziej szczegółowy i wierny wizji twórców Diablo, zarówno pod względem faktury, jak i dynamiki pozy. Nie chciałem też, żeby wyglądał zbyt kreskówkowo. Bałem się, że nie dam rady dobrze go pomalować, ale myślę, że wyszło nieźle.

Pyt.: Jeśli ktoś chce zacząć rzeźbić lub wziąć się za podobny projekt, od czego twoim zdaniem powinien zacząć?

Jason: Od małych kroków. Gdyby ktoś chciał od razu wziąć się za podobny projekt, byłoby to bardzo frustrujące. Najpierw należy nauczyć się anatomii i podstawowych technik rzeźbiarskich, a takim projektem zająć się dopiero po wykonaniu kilku prostszych rzeźb.

Na stronie www.stanwinstonschool.com dostępne jest też mnóstwo samouczków. Świetna jest Gnomon School, podobnie jak publikowane przez nią samouczki. Ja po prostu dużo czytałem i odwiedzałem fora rzeźbiarskie. I nie należy zapominać, żeby ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!
 
Pyt.: Pytanie obowiązkowe: jaką klasą postaci grasz ostatnio najchętniej?

Jason: W nagrodę za ukończenie tej rzeźby pozwoliłem sobie wreszcie zagrać w Diablo III szamanem (który budzi miłe wspomnienia związane z nekromantą). 🙂
 
Aby dowiedzieć się więcej o Jasonie i jego rzeźbach, przeczytajcie ten artykuł na stronie MAKEzine.com (w języku angielskim).

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 09.08.2012 08:44

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Zapowiedź Dev-blogów do 1.0.4, Profile Postaci, Figurka Azmodana”

  1. Karciciel says:

    ale ten blizzard jest śmieszny, trzeba było wydać grę wcześniej, posłuchać opinii graczy, i iść dalej a nie mówić że wszystko będzie błyszczeć przy premierze. Niewątpliwie po dodatku to będzie całkiem inna gra…

  2. KKK says:

    Zamiast naprawiać grę, oni robią bloga o planowanych poprawkach…
    [Facepalm]

Skomentuj wpis.