Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zestaw „Natalya’s Wrath” i Dyscyplina, Opóźnienie Łaty 1.0.3b

Łata 1.0.3 przyniosła niezamierzoną zmianę do zwiększenia regeneracji Dyscypliny z częściowo skompletowanego zestawu Łowcy Demonów - Natalya's Wrath (Gniew Natalii). Od teraz, posiadacz czterech elementów pięcioczęściowego zestawu będzie uzyskiwał 2 punkty Dyscypliny na sekundę, miast pierwotnych 0.42. W skład zestawu wchodzą: Spojrzenie Natalii, Znak Natalii, Dusza Natalii, Odkupienie Natalii oraz Cień Natalii. Niebiescy zdawali sobie sprawę z tej nieintencjonalnej zmiany i jeszcze niedawno zastanawiali się, co z nią zrobić. Teraz jednak informują, że nerfa nie będzie:

Nie będziemy zmieniać/poprawiać bonusów z zestawu Natalii. Zostanie taki, jaki jest teraz.

Jest to jeden z kilku niedawnych przypadków, przez które zdecydowaliśmy się przysiąść i zastanowić się, w jaki sposób podchodzimy do danego systemy w grze, przedyskutowaliśmy jakie ma on dla gry znaczenie i gdzie ostatecznie chcielibyśmy go zobaczyć. To tylko jeden zestaw i jeden bonus, ale pozwalając mu na dalsze istnienie i zaczynając pracę na zaakceptowaniem tej koncepcji, prawdopodobnie nie miałoby miejsca, jeśli ta niezamierzona zmiana do zestawu Natalii nie miałaby miejsca, a co może jeszcze ważniejsze, gdybyście nie zaoferowali swoich opinii na ten temat (oczywiście w konstruktywnym i rozsądnym tonie).

Jak już zapewne wiecie, pracujemy nad zmianami w przedmiotach Legendarnych w przyszłej łacie, co może zmienić ten zestaw na przeróżne sposoby. Nie wiem jeszcze, jakie dokładnie będą to zmiany, wiem jednak, że nie mamy zamiary "naprawiać" tego zestawu, nawet w zaktualizowanej wersji. Tak czy owak, owe zmiany wpłyną tylko na przedmioty generowane po implementacji łaty. Nie będą działać wstecz. Wszelakie przedmioty Natalii, które wylecą przed łatą (np. te, które lecą teraz) oraz ich bonus zestawowy, pozostaną niezmienione bez znaczenia na przyszłe aktualizacje Legendarnych.

Po drugie, Bashiok zapowiedział właśnie, że mini-łata 1.0.3b została opóźniona:

Generalnie nie zapewniamy dat wydania lub konkretnych przedziałów czasowych względem łat, ze względu na złożoność procesu aktualizacji oraz możliwości odkrycia dodatkowych problemów wymagających rozwiązania przed implementacją. Kilka takich rzeczy się pojawiło podczas testowania łaty 1.0.3b, co oznacza, że nie uda nam się jej wprowadzić w tym tygodniu, tak jak mówiliśmy wcześniej.

Zdajemy sobie jednak sprawę, że szereg zmian w 1.0.3b jest bardzo wyczekiwanych i z tego względu, poświęciliśmy dzisiaj sporo czasu na wyciągnięcie z tej łaty większości zmian, z którymi nie było problemów, przemieniając je w hotfixy. Zawiera się w nich między innymi podniesienie częstotliwości dropów w Inferno  i zostaną one wprowadzone jutro rano podczas kolejnych restartów serwerów. Będziemy również aktualizować nasz Czerwcowy blog hotfixów ze wszystkimi zmianami (włącznie z nowymi częstotliwościami dropów) jutro rano, jak tylko wciągniemy filiżankę kawy.

Bash, to już drugi raz pod rząd, kiedy muszę na ciebie nakrzyczeć.

Wiem, tak jak i ty WIESZ, że kiedy o tym pisałeś, ZNAŁEŚ konkretne aktualizacje, jakie mają zostać wydane. Mówienie ... herp derp, za 5 godzin powiemy wam, co robimy, jest po prostu głupie i wskazuje jedynie  na sam problem. Wiecie, ale nie chcecie się z nami podzielić rzeczywistością. Zakopujecie aktualizacje w takich wątkach, jak ten, zamiast robić osobne wątki z aktualizacjami, jak tylko je poznacie. Ludzie mieli TONY problemów z waszymi werbalnymi aktualizacjami zawartości, ale sam SPOSÓB ich wyprowadzania jest równie problematyczny.

Kurde, ja się właśnie tym zajmuję. Jestem doktorantem Nauk Politycznych i jednym z moich ulubionych tematów jest sposób, w jaki organizacje wyprowadzają informacje na temat swoich ustaw i nań odpowiedzi. Wy (Blizzard) dajecie ciała na praktycznie każdy możliwy sposób... błagam, jeśli trzeba wam kogoś od tego, zatrudnijcie mnie. Mógłbym wam pomóc TAK cholernie bardzo... Wasz sposób informowania o zmianach jest chyba najgorszy, jak w życiu widziałem. [...]

Jesteśmy globalną firmą i staramy się ile się da upewnić się, że wydajemy rzeczy globalnie w jak największej ilości języków. Nie jesteśmy w tym doskonali, jednak bardzo się staramy, ponieważ uważamy, że wsparcie dla naszych gier nie musi się zaczynać i kończyć na jednym języku. Czas konieczny do przetłumaczenia i skoordynowania publikacji zmian to jedno, a publikacja w tylko jednym języku w jednym regionie (przy informacji, której publikację naprawdę można skoordynować) jest ujmą względem naszej globalnej społeczności.

Skoro jednak jesteś tak dobrze zaznajomiony z tymi kwestiami, z chęcią sobie kilka rzeczy zanotuję względem tego, jak lepiej grę podać, jej aktualizację oraz komunikacyjną otoczkę w 13 językach.

Znaczy to w zasadzie tyle, że nie mieli wystarczająco dużo czasu na odpowiednie nastrojenie mechaniki losowania, aby mogli podnieść częstotliwości dropów, nie dając jednocześnie graczom lepszych przedmiotów.

Odsłoniłeś kurtynę i zdradziłeś nasz nikczemny plan!

Jeśli zamierzasz być obłudny powiedz mi jedno, dlaczego ciągle coś nerfujecie, po czym naprawiacie w następnej łacie?

Zepsuł nam się wehikuł czasu.

Jeśli więc dobrze rozumiem, ulepszone częstotliwości dropów nie znajdą się w łacie 1.0.3b i zostaną wprowadzone w jutrzejszych hotfixach?

Tak! Jeszcze kilka innych pomniejszych poprawek udało nam się tam zmieścić. Ta jest jednak największa.

Wiadomo, kiedy pojawią się noty do tych poprawek?

Jak tylko wpadniemy do biura, więc gdzieś koło 9:00 rano PDT. Jedna drzemka budzika i już będą.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2012 10:35

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Zestaw „Natalya’s Wrath” i Dyscyplina, Opóźnienie Łaty 1.0.3b”

  1. Protain says:

    Jak ja kocham te dygresje Bashioka. Podoba mi się to podejście. Owszem, Blizzard daje ciała w wielu dziedzinach i go za to miejscami nie cierpię, ale Bashioka to dobrali na swoje miejsce.

    Jeżeliby w końcu znerfili tą Natalię, to Ci, którzy już ją teraz posiadają będą naprawdę mocarzami. Trochę przesadzają. Jak nerfią, to po całości (nie tyle że bardzo, ale po równo).

    DH znerfili dość mocno jeśli chodzi o AS, więc zostawienie tego w secie Natalii jest dobrym pomysłem. Wtedy jest ciekawie.

    Ogólnie Blizz leci w dobrym kierunku i buntownicy się zawsze znajdą. Myślę, że na d3 po latach można będzie można popatrzeć krytycznym okiem i wyjdzie z tego cało. Na mój gust, to trochę za wcześnie go wydali lub po prostu za mało nad nim pracowali. Teraz jest… niedopracowane i, co gorsza, nudne.

    Zobaczymy co z tego będzie, a co do najbliższego – co wyjdzie z łaty „b” :).

  2. Karciciel says:

    Patrzę na temat i myślę, a pie***** już te grę, znowu zrobią nerfa, jedna z lepszych statystyk będzie do niczego, a tu jednak okazuje się, że niee !
    Oglądałem ten zestaw i bonusy, szczerze nie w takie rzeczy tworzą wielkie możliwości względem gry, nie rozumiem jak można było tak spaścić system przedmiotów, niewyobrażalne to jest dla mnie, przy takiej firmie jak blizzard i szczyceniu się grą i zapowiadaniem 5 lat. W zasadzie, w sumie reszta gry jest OK, ale endgame to przedmioty, których tutaj brakuje. Chcecie większą różnorodność w używaniu umiejętności ? niema problemu, wystarczy dodać trochę unikatowych statystyk do legendarnych przedmiotów w postaci np. dodatkowych właściwości do tegoż naszego skilla(kiedyś o tym nawet mówili, widocznie im się zapomniało…), czy astronomiczną sumę zwiększenie obrażen o 50 % umiejętności z małymi obrażeniami i może nie koniecznie przeznaczonej do zabijania jako takiego. C’mon, to daje takie możliwości, jak można było to tak po prostu z***ać ?

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.