Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zmiany Umiejętności i Zasobów DH, Kalkulator i Diablo 3 2012 Blues

Sporo się niebiescy nagadali przez weekend. Zaczniemy dzisiaj od zmian, jakie przechodzi system umiejętności i zasób Łowcy Demonów, zahaczając o temat umiejętności dostępnych w ich kalkulatorze na stronie społecznościowej Diablo 3. Bashiok tłumaczy:

Hatred Łowcy Demonów działa teraz na zasadzie generowania i wydawania. Jedne umiejętności ją generują, inne z niej korzystają. Niestety nie jestem w becie, jednak oglądałem materiały wideo i czytałem posty, na temat zmian w Hatred i muszę przyznać, że jest to dobra zmiana. Oznacza to mniej czekania i więcej wypasioności Łowcy Demonów!

Jednak jedno pytanie pozostaje bez odpowiedzi. Czy Hatred nadal regeneruje się pasywnie? Coś jak Focus dla Hunter'a w World of Warcraft. Jeśli się przyjrzeć kalkulatorowi umiejętności, mamy Impaling Shot (korzystający z Hatred) na poziomie 1, jednak generatora Hatred (Hungering Arrow) nie dostajemy aż do poziomu 2.

[Czy Hatred nadal regeneruje się pasywnie?] Tak, jednak tempo regeneracji zostało zmniejszone o połowę. Jednak używając umiejętności generującej Hatred, możesz przyspieszyć jej przyrost.

AJakiś rok temu zaczęliśmy sobie zdawać sprawę, że sposób, w jaki uzależniamy ludzi od zasobów niektórych z ich postaci, wcale nie jest taki fajny. Zaczęliśmy więc wyprowadzać nową filozofię kosztów umiejętności. Generalnie zamysł jest taki, że w każdym momencie (w granicach rozsądku) powinieneś być w stanie użyć umiejętności i w ogóle, móc coś zrobić, nawet jeśli skończyły ci się zasoby. Oznacza to tyle, że nie możemy mieć samych umiejętności wydających zasoby, miast tego musi istnieć miks umiejętności kosztujących zasoby, potencjalnie generujących zasoby i kilku umiejętności darmowych (na przykład z cooldownem).

Szaman ma umiejętności odnawiające Manę od zawsze, Mnich praktycznie od zawsze miał generatory Spirit, więc sprowadzało się to jedynie do rozciągnięcie tej filozofii na inne postacie, a Łowca Demonów jest najświeższą (i dopiero od teraz wyraźną, jako że zaczęła się beta i eksponujemy wszystkie dane).

Bonus! Dzięki temu zróżnicowanie buildów Łowcy Demonów eksploduje jak diabli.

Pytanie, Bash. Naprawicie niedługo umiejętności na stronie? No bo teraz jest tak, że zaczynamy z Impale bez żadnych generatorów Hatred. Do tego, zdolność Strafe jest podana jako generator Hatred, jednak dalej mamy, że jej koszta to 2 Hatred na sekundę?

Sporo informacji będzie i pozostanie na różne sposoby pomieszana. Cały czas wprowadzamy zmiany do umiejętności i przedmiotów. Jako że strona dosłownie czerpie prosto z danych gry, nie chcemy by stała się swego rodzaju zabawą w oglądanie aktualizacji na żywo, w miarę jak projektujemy u balansujemy grę. Dane strony będziemy aktualizować raczej tylko w kluczowych momentach przed premierą.

Kończymy nieszczęśnikami, których świat się zawalił po piątkowej rewelacji Mike'a Morhaime. Ku pokrzepieniu serc i objawów psychosomatycznych przybywa CM Nethaera:

Teraz już nie mam na co czekać, wiem, że nie dostanę się do bety a żadna gra z ustaloną datą premiery mnie nie interesuje. Nie mam też w co grać bo wszystko jest do kitu. Zanim Diablo wyjdzie, jego grafika jeszcze bardziej się zestarzeje :/ Nie wiem co ze sobą zrobić, brzuch mnie boli.

Nie wiesz czy się do bety nie dostaniesz. Mamy jeszcze czas i będziemy sukcesywnie zapraszać coraz więcej ludzi.

Czytając posta Mike'a Morhaime, z pewnością zdajesz sobie sprawę, że pracujemy pełną parą nad wypuszczenie Diablo III tak szybko, jak tylko się da. W tej chwili celujemy w początek 2012 roku. Wiem, że niektórzy fataliści krzyczą, że będzie jeszcze później (a ja niczego nie obiecuję), jednak w ogóle rzadkością jest takie podawanie przez nas przedziału czasowego. To powinno więc coś dla was znaczyć, lub przynajmniej udowodnić, że mamy jak najlepsze zamiary względem gry i jej społeczności.

Ostatecznie jednak, chcemy się upewnić, że wypuszczając grę, będzie ona dla nas powodem do dumy a dla was, źródłem niekończącej się frajdy.

Nie jesteśmy fatalistami tylko dlatego, że skonfundowała nas ta informacja. Nie było żadnego powodu by dale przesuwać datę, prócz głupawego marketingowego puszenia się o chęci wypolerowania gry. Nie możecie nam wmawiać, że zamierzaliście oddać w ręce prasy "malutką betę" na 6 miesięcy. Naprawdę byśmy chcieli z wami porozmawiać o genezie tego opóźnienia. Po co budować to całe napięcie, jeśli na miesiąc przez Blizzconem zabieracie je nam z przed nosa? Potraktujcie nas z szacunkiem i wyjaśnijcie co tu tak naprawdę zaszło.

Podaliśmy wystarczająco dużo powodów.  Jesteśmy generalnie bardzo ostrożni odnośnie "budowana napięcia" "przedwcześnie". Nie robimy z tego z celowym czy niecnym zamiarem. Nie zamierzamy też nagle zamilknąć. Siedzimy w tym wszystkim razem z wami.

Cel bety jest taki sam. Chcemy się upewnić, że systemy i design są solidne. Opinie (konstruktywne) o wrażeniach z gry są zawsze wartościowe, bez znaczenia jak bardzo ograniczona jest beta (w rozumieniu zawartości). Równie istotna jest stabilność gry z tak dużą ilością połączonych do niej ludzi. Chcemy się upewnić, że każdy będzie mógł się do gry dostać, połączyć i kosić piekielne demoniska.

Robimy co możemy, by pozostać otwartymi i szczerymi na ten temat jak tylko się da, zdając sobie sprawę, jak wielu jest ludzi nie mogących się doczekać premiery. Nie ma wątpliwości co do tego, że tak samo jak i wy sami nie możemy się premiery doczekać. Musimy się jednak upewnić względem tego, co oddajemy w wasze ręce i jak tylko to nastąpi, puścimy koła w ruch.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.09.2011 13:20

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

7 komentarzy to “Zmiany Umiejętności i Zasobów DH, Kalkulator i Diablo 3 2012 Blues”

  1. kamil306 says:

    Powiem tak, że oni to zrobili przez kasę, za dużo na święta wychodzi gier i byliby stratni, co do samej bety to nadal uważam że to epic fail roku… może od dziś coś się ruszy ale wątpię…

    mam ochotę coś zjeść

  2. Aser says:

    Z finansowego punku widzenia, a także opierając się o psychologię tego typu rynku jest oczywistym, że tu nie chodzi o „polerowanie jaj bykowi” tylko Panowie, Im się to bardziej opłaca przecież nie robią tych gier dla przyjemności tylko dla pieniędzy. Jedynie sam osobiście mogę strzelać, że będzie to przedział czasowy od końca stycznia do końca lutego.

  3. kamil306 says:

    o styczniu czy lutym zapomnij, ludzie co cala kasę wydali na prezenty/święta/sylwester nie będą mieć kasy na gry, i domyślam się ze blizz tez to wie, celuje w kwiecień

  4. Purasek says:

    Moze ktos to wam juz wyjasniel, dlaczego nie wydaja D3. Jeszcze pare miesiecy temu wyszedl starcraft 2, i dalej pewnie schodzi jak swierze buleczki. Dlatego Blizard niebedzie teraz wydawac nowej gry, bo na tym mniej zarobi.

  5. Habi says:

    Przekombinowali z tym DH, miało być prosto a jest kaszana.

    • Aser says:

      Zgadzam się z Tobą w 100%. Co to ma być Hatred Generator!!!!!! kurde chybiony pomysł!!! miało być fajnie jest średnio choć wciąż nie wiemy jak to wyjdzie w praniu aczkolwiek wydaje się być to nie tym co być miało – że tak enigmatycznie się wyrażę. W każdym razie DH male miał być moją 1 postacią teraz bardziej zaczyna podobać Mi się Monk. Miałem się przekonać do dystansowych klas, lecz pewnie z czasem żałowałbym wyboru DH bo ja kocham podejść i wlanąć z „gruchy” hehe

  6. vqppxrf says:

    DBJ0Ut , [url=http://sdbvurpyiykj.com/]sdbvurpyiykj[/url], [link=http://rwwzeovdiviq.com/]rwwzeovdiviq[/link], http://igwkywupeclc.com/

Skomentuj wpis.

*