Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zmniejszenie Dodatkowych Obrażeń z Siły Potworów

Istotne ogłoszenie parafialne odnośnie balansu rozgrywki po łacie 1.0.5 i wprowadzeniu systemu Siły Potworów:

Jak sam tytuł wskazuje, zamierzamy obniżyć wysokość obrażeń zadawanych przez potwory na infernalnym poziomie trudności przy włączonym systemie siły potworów. Przed podaniem konkretnych zmian, chcielibyśmy wyjaśnić ich przyczyny.
 
Gdy ustalaliśmy i wprowadzaliśmy do gry wartości dodatkowych obrażeń zadawanych przez potwory na Inferno, nie byliśmy świadomi błędu, który sprawiał, że zdolności wrogów (na przykład afiksy czempionów i rzadkich przeciwników) nie skalowały się poprawnie wraz z każdym poziomem siły potworów. Zostało to zauważone podczas testów i naprawione, zanim aktualizacja 1.0.5 została wprowadzona. Poprawienie tego błędu spowodowało jednak z kolei, że obrażenia zadawane przez wrogów na każdym poziomie siły potworów – a konkretnie te zadawane w wyniku użycia posiadanych przez nie zdolności – były ostatecznie wyższe niż początkowo planowaliśmy.
 
Aby przywrócić obrażenia zadawane przez potwory do poziomu zgodnego z naszymi początkowymi założeniami, wprowadzimy poprawkę, która ograniczy skalowaną premię do obrażeń przeciwników na infernalnym poziomie trudności o około 25% na każdym z poziomów siły potworów.
 
Poniżej znajdziecie nowe wartości premii do obrażeń, które wprowadzimy w najbliższej poprawce dla każdego poziomu siły potworów:
 
SP1: 109,60% (poprzednio 114%)
SP2: 120,12% (poprzednio 130%)
SP3: 131,65% (poprzednio 148%)
SP4: 144,29% (poprzednio 169%)
SP5: 158,14% (poprzednio 193%)
SP6: 173,32% (poprzednio 220%)
SP7: 189,96% (poprzednio 250%)
SP8: 208,20% (poprzednio 285%)
SP9: 228,18% (poprzednio 325%)
SP10: 250,09% (poprzednio 371%)
 
Chcemy podkreślić, że opisane zmiany wpłyną jedynie na obrażenia zadawane przez potwory na Inferno. Nie będą miały wpływu na potwory na normalnym, koszmarnym i piekielnym poziomie trudności, do których nadal będą się stosować aktualne wartości.
 
Planujemy wprowadzić poprawkę jutro rano podczas regularnych wtorkowych prac administracyjnych na serwerach amerykańskich. Oznacza to, że gdy tylko zostaną one ponownie uruchomione, zaczną obowiązywać nowe wartości premii do obrażeń na Inferno.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 23.10.2012 10:42

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.