Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

ieumarli to kiła tocząca nasz świat. Nikt jednak nie uznaje za stosowne dokładniejszego zbadania ich natury, celem uwolnienia nas od nich raz na zawsze. Czyż nie możemy się już spodziewać nieuchronnego starcia z nieumarłą armią Kościejów, wskrzeszonych przez jakiegoś opętanego czarnoksiężnika czy innego mażącego o potędze szaleńca? Nie zakładajcie, że nic nam nie grozi, bo tak mało jest wiadomości o atakach Kościejów; nawet przez chwilę nie jesteśmy bezpieczni od tych piekielnych legionów. Zważcie na me słowa, one nadchodzą.

Po mimo faktu głupoty i nieskładności ich form, Kościeje nie są niczym z czego można drwić. Nie powinniśmy ani odrzucać ich z naszej świadomości ani ignorować problemu jaki stwarzają. Czas na głęboką analizę ichniej natury, minął już dawno temu. Skoro jednak moja osoba jest kompetentna w wielu istotnych w tym temacie sprawach, najwyraźniej na nią właśnie spadnie obowiązek skorygowania tego braku zainteresowania. Po wielu miesiącach długich i żmudnych studiów nad tymi piekielnymi potwornościami, pragnę teraz przedstawić zebrane przeze mnie informacje.

W przeciwieństwie do moich wcześniejszych przypuszczeń, animowany Kościej, jest w rzeczywistości skompletowany z części i kawałków dowolnej ilości różnych szkieletów a nie z jednego. Ich zróżnicowana kompozycja, umożliwia im szybkość formowania i przekształcania oraz znacząco ułatwia ich wezwanie, naturalnie jeśli w pobliżu znajduje się odpowiednia ilość potrzebnych materiałów. Nie można jednak powiedzieć, że doświadczony nekromanta, nie byłby w stanie zawezwać całej kadry Kościejów gdziekolwiek zechce. Zwyczajnie łatwiej mu to przyjdzie na cmentarzu niż w środku lasu.

Dodatkowo, zyskałem pewne przekonanie, iż inteligencję danego Kościeja ogranicza tylko i wyłącznie moc i zasięg zaklęcia wykorzystanego w jego kreacji. Teoretycznie, za pomocą tego samego zaklęcia można uzyskać jednego rozumnego Kościeja, lub też całą armie mniej rozgarniętych. Nie jestem jednak w stanie wytłumaczyć dość absurdalnych zachowań niektórych Kościejów. Być może przez nieprawdopodobieństwo własnej egzystencji, Kościej uważa za bardzo śmieszne schować się w beczce i następnie czekać przez trzysta lat aż jakaś biedna ofiara się napatoczy?

W przeciwieństwie do pozostałych nieumarłych potworności plamiących nasz świat – bezmyślnych Zombie i polujących w grupach Ghuli – Kościeje są znacznie bardziej niebezpieczne przez możliwość ich organizacji i sterowania. Faktem jest, że wystarczy zaledwie trochę więcej energii by nasycić Kościeja wystarczającą ilością dodatkowej inteligencji aby zyskał umiejętność posługiwania się tarczą. Ci „Kościeje Tarczownicy”, jak zwykłem ich nazywać, są alarmująco powszechni, choć nie tak liczni jak podstawowy Kościej.

Jeśli moje wyżej wymienione argumenty nie trafiają jeszcze do sceptyków, rozważmy przypadek przywołującego Kościeja. Ten zaawansowany animowany szkielet, został stworzony ze zwiększonym poziomem inteligencji, umożliwiającym mu uzupełnianie szeregów nieumarłych zgodnie z potrzebą. Zgadza się. Przez dodanie przywołujących do piekielnego kotła ożywieńców, powstaje przepis na mrożącą krew w żyłach samopodtrzymującą się armię, zdolną do odnawiania się bez końca by wykonać jakieś diabelne zadanie przyzywającego ją mistrza.

Dla wszystkich posiadających inteligencję czytelników, powinno stać się jasne, że szaleńcowi potrzeba tylko materiałów do stworzenia takich armii. Narzucającym się rozwiązaniem jest odgrzebanie cmentarzy i niezwłoczne rozpoczęcie palenia zalegających na nich kości. Tylko wtenczas będziemy pewni usunięcia tego zagrożenia z arsenału nikczemników życzących nam krzywdy.

O autorze.

Abd al-Hazir jest cenionym dżentelmenem, historykiem oraz uczonym. Ostatnio podjął się niespotykanego zadania: zbadania, klasyfikacji i złożenia w całość, informacji o unikalnych miejscach i istotach zamieszkujących nasz świat

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2010 11:36
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.