Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

rzedstawione tym razem w całkowicie trójwymiarowej grafice, Diablo III będzie wciąż podążać śladami Diablo II w kwestii klasycznego widoku izometrycznego, szybkiej rozgrywki oraz wysokiej przypadkowości zawartości, gwarantującej przyjemność z ponownego przechodzenia gry. Niektóre zmiany wprowadzono celem dodatkowego przyspieszenia gry, i uczynienia jej bardziej elastyczną poprzez wymaganie od gracza stosowania taktyki, miast bezmyślnego klikania. Prócz zaimplementowania doświadczenia z produkcji World of Warcraft, deweloperzy inspirowali się również takimi tytułami jak Zelda i God of War. Tak czy owak, jeśli gracz będzie miał taką chęć, grę będzie można ukończyć tylko za pomocą myszki (naturalnie ze zmniejszoną wydajnością w walce).

W Diablo III, będzie nam dane walczyć pięcioma klasami postaci:

Barbarzyńca – Praktycznie ta sama postać, z którą mieliśmy do czynienia w Diablo II, jednak z nowymi umiejętnościami i wsparciem Starożytnych.

Mnich – Nowy jegomość z Ivogrod’u. Łącząc sztuki walki naszych wschodnich kultur ze świętymi uderzeniami z zachodnich dyscyplin, Mnich wpierw zamiata, potem pyta co zacz.

Szaman – Nowa klasa pochodząca z dżungli Teganze, korzystająca z magii przypominającej voodoo. Jednym z jego specjałów jest zaklęcie Ściana Zombie.

Czarodziej – Nowa klasa skupiona całkowicie na rzucaniu zaklęć, panująca nad tajemną i żywiołową magią. Bardzo podobna do wersji z poprzednich wersji Diablo. Specjałem wartym wyróżnienia, jest zaklęcie Spowolnienie Czasu, zakrzywiające czasoprzestrzeń, spowalniając okoliczne potwory i pociski.

Łowca Demonów – Całkowicie nowa klasa postaci, będąca rozwinięciem koncepcji postaci zasięgowej. Walczy między innymi z użyciem dwóch, jednoręcznych kusz pistoletowych.

Nowością w Diablo III, będzie możliwość określenia płci każdej postaci. Nie będzie możliwości dokładnej modyfikacji wyglądu postaci rodem z WoW, jednak będzie można wybrać między mężczyzną a kobietą. Wybór ten ma charakter wyłącznie estetyczny i nie będzie miał wpływu na rozgrywkę.

Maksymalnym poziomem możliwym do uzyskania będzie 60, miast poprzedniego 99.

Najważniejszą do tej pory ujawnioną i pewną zmianą, jest wprowadzenie paska umiejętności, zastępującego pas mikstur. Całość działa podobnie jak w WoW i umożliwia szybszy dostęp do większej ilości umiejętności.

Reset Wybranych Umiejętności:

W Diablo II, postacie były przez cały czas uzależnione od rozdysponowania statystyk i umiejętności. Jeśli gdzieś przyznało się punkty przez pomyłkę, lub wybrana opcja nie zdawała dla nas egzaminu, jedynym rozwiązaniem było rozpoczęcie gry od nowa. Nie ma jeszcze ostatecznej informacji na temat resetowania umiejętności, jednak Jay Wilson w jednym z ostatnich wywiadów, przyznał, że nie podobało mu się ograniczenie ze starego systemu i dodatkowo, zapytany o to, jaką jedną rzecz by zmienił w Diablo II, odpowiedział, że już to zrobił (w Diablo III) i że właśnie chodziło o rzeczone resetowanie umiejętności. Można więc raczej z pewnością założyć, że taka możliwość się w finalnej wersji gry pojawi.

Zdecydować będzie się można tylko na 7 umiejętności. Gry nie rozpoczynamy ze wszystkimi siedmioma slotami na umiejętności, kolejne są odblokowywane z czasem, aż do wszystkich siedmiu, gdzieś w okolicach trzech czwartych rozgrywki na normalnym poziomie trudności.

Nie ma już możliwości samodzielnego rozdysponowania punktów atrybutów postaci. Będą od tej pory automatycznie przyznawane z każdym nowym poziomem. Kustomizacja, którą stara wersja systemu wnosiła do Diablo II, zostanie tutaj zastąpiona przez zaawansowaną itemizację (zwiększanie atrybutów przez przedmioty) oraz wiele innych opcji. Oto jak prezentują się podstawowe Atrybuty postaci i ich wpływ na charakterystyki dodatkowe:

Atak (Attack): Zwiększa Obrażenia
– Ta statystyka będzie zwiększając obrażenia uniwersalnie dla wszystkich klas celem zapobiegania wątpliwościom co do tego, co trzeba rozwijać, by zwiększać swoje obrażenia.
– Zdajemy sobie sprawę, że „Atak” brzmi trochę gorzej niż „Siła” czy „Siła Woli”, uważamy jednak, że zalety klarowności rozwoju postaci przeważają tę drobną utratę klimatu.
– Ta statystyka nie ma pobocznych efektów.

Precyzja (Precision): Zwiększa szanse na Trafienia Krytyczne
– To zostanie dostrojone, by osiągnąć porównywalność w efektach do tych, wynikających ze zwiększania Ataku.
– Po co nam Precyzja? Głównie po to, byśmy mogli powiązać z nią affix’y przedmiotów, runy i Trait’y. Połączenie efektów z krytykami, daje nam kolejny punkt zaczepienia do tworzenia nowych umiejętności, oraz umożliwia graczom projektowanie crit builds [postaci stworzonych z myślą o maksymalizacji efektów Trafień Krytycznych – przyp. Tłum.], którymi gra się inaczej niż zwykłymi build’ami do walki w zwarciu. Przykłady efektów krytycznych, które moglibyśmy wprowadzić (nie, że już je robimy, to są tylko przykłady)

  • Krytyki Cięcia (Cleave Crits), które mogłyby powodować eksplozję potworów, zadającą obrażenia stojącym w jej okolicy..
  • Wysysanie Życia (Lifesteal) mogłoby być affix’em działającym tylko przy Trafieniu Krytycznym.

– Jest to statystyka działająca na zasadzie finezji i nam sie to podoba. Większość ludzi będzie chciała domyślnie mieć Atak, ale nie będzie im przeszkadzać posiadanie Precyzji.
– Ta statystyka nie ma pobocznych efektów.

Żywotność (Vitality): Zwiększa punkty Żywotności
– I tak już zostanie!
– Ta statystyka nie ma pobocznych efektów (dostrzegacie rodzaj wzoru?).

Obrona (Defense): Zmniejsza otrzymywane Obrażenia
– Ta statystyka jest odrębna od współczynnika zbroi i odporności, które z osobna wpływają na różne rodzaje obrażeń. Ta statystyka wpływa na wszystkie rodzaje obrażeń.
– Ta statystyka pozwoli graczom na kontrolę otrzymywanych obrażeń, miast ciągłego zwiększania punktów żywotności, co przydaje się w znoszeniu konieczności ciągłego znajdywania Kul Życia i Mikstur Życia, umożliwiając skupienie się na obronie z myślą o build’ach nastawionych na jak największą wytrzymałość.
– Ta statystyka jest również przydatna w PvP i z prawdopodobnie będzie ceniona na arenach. Nie jest jednak dostrojona na rodzaj statystyki tylko i wyłącznie przeznaczonej do PvP.
– Ta statystyka nie ma pobocznych efektów

Siła Woli (Willpower): Wpływa na zasoby energetyczne konkretnych klas postaci
– Efekty tej statystyki będą się zmieniały z klasy na klasę. Postawiliśmy sobie za cel uczynienie jej równie wartościowej dla każdej z klas i w przeciwstawieniu jej innym atrybutom.
– Właściwie, ta statystyka da nam więcej sposobów na modyfikacje podstawowych ograniczeń zasobów energetycznych naszej postacie: pojemności, szybkości regeneracji, szybkości degeneracji, etc.

Runy będą miały zupełnie inne działanie od swoich imienników z Diablo II, stanowiąc teraz część kustomizacji bohatera. Runy Umiejętności będzie się teraz dodawało do swoich umiejętności i zaklęć, zmieniając sposób ich działania w grze. Rozmnażająca runa może sprawić iż zaklęcie będzie wyzwalało dodatkowe kule ognia, gdzie inna, zwiększy ich zasięg lub poziom obrażeń.

Bestiariusz potworów Diablo III będzie zawierał ogromną ilość pozycji, a każdy z przeciwników, stosować będzie bardziej inteligentne zagrywki oraz posiadać wyróżniające cechy. Będzie znacznie więcej mini-boss’ów, czyniących rozgrywkę bardziej epicką. Przykładem może być Tysiącfuntowiec (Thousand Pounder), który nie jest boss’em, tylko rodzajem potwora. Dodatkowe cechy specjalne potworów, to szerokie tarcze Kościeji, blokujące i chroniące je przed strzałami i bełtami kusz, Ghule wspinające się po ścianach czy też Groteski (Grotesque), eksplodujące w setki Plugawych Minogów (Lamprey). Po potworach z Diablo III, będzie można się spodziewać wielu unikalnych wzorów zachowań i taktyk.

Diablo III obiecuje wnieść wiele zróżnicowanych animacji śmierci każdego zabitego przeciwnika, specjalne animacje towarzyszące trafieniom krytycznym oraz specjalne „fatality” w przypadku gdy boss lub mini-boss zabija bohatera.

Kara za zgon będzie łagodniejsza. Nie będzie się już wiązała z utratą doświadczenia. Pojawią się również punkty kontrolne, automatycznie zapisujące postępy gracza, do których w przypadku śmierci, postać będzie przenoszona.

Poziomy Trudności:

W grze będą trzy poziomy trudności, prawdopodobnie nazwane: Normalny, Koszmar i Piekło, tak jak miało to miejsce w przypadku poprzednich części. Jay Wilson udzielił komentarza w tej kwestii, w wywiadzie z 2009 roku*

Diablofans: Jakie będą różnice w poziomach trudności w Diablo III, prócz potworów zadających większe obrażenia? Jak będzie motywowany powrót do gry na wyższych poziomach trudności, po przejściu jej na jednym z niższych?

Jay Wilson: Nie doszliśmy jeszcze do ustawień trudności; w tej chwili wciąż jeszcze zajmujemy się samym rdzeniem rozgrywki. Naturalnie główną motywacją do przechodzenia gry na wyższych poziomach powinno być większe wyzwanie. Powinna się pojawić znacznie bardziej zaawansowana kustomizacja przedmiotów. Na przykład, postać o setnym poziomie, na wyższym poziome trudności, będzie znajdywała i nosiła przedmioty, których postać na poziomie trzydziestym, nie będzie w stanie napotkać na niższym poziomie trudności. Wspomniane przedmioty będą zupełnie inaczej wyglądały i działały, nie tak jak w Diablo II, gdzie znajdowało się po prostu lekko edytowany model o innej nazwie i statystykach.

*http://www.diablofans.com/topic/16947-diablofans-exclusive-jay-wilson/

Choć system przedmiotów nie będzie taki sam jak w Diablo II, są pewne podobieństwa. Przedmioty będą wypadały przypadkowo i będą miały zrandomizowane statystyki. Kilka rzeczy całkowicie zmienionych:

Runy nie będą już trafiały do broni i nie będzie już istniało nic podobnego do słów runicznych. Będą używane do zwiększania swoich umiejętności i mocy zaklęć.

– Ekwipunek przejmuje rozwiązania z WoW, co oznacza jeden slot na jeden przedmiot i koniec z ekwipunkowym tertris’em.

– Skrzynia znowu się pojawi, i ma być kolosalna. Dodatkowo, skrzynia będzie jedna dla wszystkich postaci gracza. Koniec z mułami. Każda nasza postać może założyć dowolny znaleziony przez nas wcześniej przedmiot.

Przedmioty będą teraz wypadać osobno dla każdej postaci, i pozostaną niewidzialne dla innych graczy. Będzie można nimi handlować, jednak nie powtórzy się już nigdy więcej sytuacja walki bez łupów.

– Mikstury uległy drastycznym zmianom, z pewnym rodzajem ograniczeń. Najprawdopodobniej będą wyjątkowo trudno dostępne i między każdym użyciem będzie przerwa czasowa (tzw. cooldown). Sam system leczenia się za ich pomocą, zostaje zastąpiony Kulami Życia a pas mikstur zastąpiono paskiem umiejętności.

– Ma się pojawić dodatkowy system handlowy (prócz standardowego, wymiennego – ja wykładam swoje, ty swoje, klikamy OK i gotowe), prawdopodobnie pokrewny z Domami Aukcyjnymi z World of Warcraft.

Razem z zapowiedzią i otwarciem oficjalnej strony Diablo III, Blizzard wydał nową mapę Sanktuarium, nakreślającą kształt kontynentów i większych osad. Wiele z tych lokacji będzie nam dane odwiedzić w Diablo III, włączając w nie Tristram. Tereny w jego pobliżu, których zwiedzić wcześniej nie mogliśmy, tym razem zostaną nam udostępnione: Wzgórza Leoric’a (Leoric Highlands) oraz Zachodnia Marchia (Westmarch).

Mogliśmy zobaczyć szczegółowe zdjęcia Skovos (ziemi Amazonek), Caldeum i Tristram. Skovos na pewno nie uświadczymy w Diablo III, jednak poziom detali z jakim do tej lokacji podchodzi Blizzard, sugeruje dodatek, MMO lub film.

Tereny otwarte będą znacznie mniej zrandomizowane niż podziemia a sam teren przez większość czasu pozostanie statyczny. Pojawi się jednak dużo przypadkowych ale skryptowanych wydarzeń, gdzie wiele z nich będzie naprawdę zaawansowanych. Może to być przypadkowe zadanie eskortowe, znalezienie dziwnego spleśniałego tomiska lub starcie z wielkim i wściekłym mini-bossem. Pojawią się również interaktywne środowiska z niebezpiecznymi pułapkami, przeszkodami i zniszczalnymi elementami. Pojawić ma się wiele terenów otwartych.

W Diablo III, będzie można grać zarówno Offline na PC/Mac OSX jak i Online z przyjaciółmi. Jay Wilson wiele razy podkreślał, że rozgrywka skupia się na trybie co-op multiplayer, jednak tryb pojedynczy nie został zapomniany. Deweloperzy chcą by fani złączyli się w jedną, dużą społeczność. Preferowanym systemem rozgrywki sieciowej będzie Battle.net 2.0 i nie będzie możliwości rozgrywki przez sieć LAN.

Prócz trybu współpracy, będzie istniała możliwość walki z innymi graczami.

Pojawia się jeszcze kilka kwestii wartych wspomnienia, nie znajdujących się jednak we własnych akapitach:

– Najemnicy z Diablo II, nazywają się teraz Kompanami (Followers) i będzie istniała możliwości posiadania więcej niż jednego.

– Na pewno pojawi się tryb Hardcore.

– Truchła zabitych przeciwników nie będą już pozostawać na stałe w przestrzeni gry. W inaugurującym Gameplay Video, truchła zostawały na ziemi przez zaledwie kilka sekund, później czas ten został zwiększony do 20 sekund a w najnowszych wersjach kodu, nie ma limitu czasu, miast tego, wprowadzono odgórny limit ciał (starsze ciała znikają). Powodem tego, jest obrabianie ciał przez system fizyczny Havoc i ich znaczna liczba, znacząco obciążałaby moc obliczeniową komputera.

– Skrzynie znajdywane w dziczy, nie będą już występowały w wersjach zamkniętych (nie będą wymagały klucza).

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.01.2011 16:44
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

6 komentarzy to “Podstawowe Informacje”

  1. kRd says:

    !!!!!!!!!!!! „Podstawowe inforacje” ? !!!!!!!!!!!!! zmieńcie ten tytuł na początku tematu jak najszybciej 🙂

  2. Jacek P says:

    Drobny błąd we wprowadzeniu do klas postaci: „Blizzard potwierdził istnienie pięciu klas postaci w finalnej wersji Diablo III. Do tej pory jednak, ujawniono cztery klasy postaci:” , a poniżej opis wszystkich 5 klas 🙂

  3. DiabloFUN says:

    ” będzie 60, miast poprzedniego 99.”

  4. PatrykEl says:

    Mam takie pytanie, czy w diablo 3 są oficjalne serwery gdzie gra po pare set osób czy to nie jest bardziej gra mmorpg? Ile osób maksymalnie na jednym serwerze?

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.