Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

unkty Kontrolne/Zapisu (Checkpoint’s), posiadają w Diablo III podobną funkcję do respawn’ów w grach FPS. Gracz, który zginął, pojawia się w ostatnim Punkcie Kontrolnym do którego dotarł.

Punkty Kontrolne, nie są znakami na ziemi, które trzeba kliknąć, tak jak miało to miejsce z Punktami Nawigacyjnym w Diablo II. Nie widać ich w samej grze, do momentu dotarcia do jednego, o czym informuje pojawiający się napis „Osiągnięto Punkt Kontrolny”, ozdobiony błyskającą grafiką.

W demach z BlizzCon’ów z 2008 i 2009 roku, nie było jeszcze mechanizmu do podróżowania między Punktami Kontrolnymi (nie było też jeszcze Punktów Nawigacyjnych), jednak Ekipa D3 wspominała o możliwości, pozwalającej graczom wznowienie nowej gry od ostatniego Punktu Kontrolnego.

WP w Diablo 2

Punkty Kontrolne, mają za zadanie zaoszczędzenie czasu i wysiłku graczy przy śmierci ich bohaterów, pozwalając tym samym na szybki powrót do drużyny i kontynuowanie walki. Gracze pojawiają się w ostatnim aktywowanym Punkcie Kontrolny, w pełnym ekwipunku i pełnym rozmiarem ich Punktów Życia. Punkty Kontrolne są na tyle powszechne, że zazwyczaj powrót z niego do miejsca swojej śmierci, nie trwa dłużej niż minutę.


Istnienie Punktów Kontrolnych w Diablo III jest konieczne, ze względu na brak zaklęcia Miejskiego Portalu, czy mu odpowiadającego. Ta decyzja, ma wymusić bardziej szczerą i napiętą rozgrywkę, eliminując możliwość łatwej ucieczki od potworów za pomocą Portalu Miejskiego.

Brak Portali Miejskich, wymusił również powrót do systemu Punktów Nawigacyjnych, tym razem w większej ilości rozsianych po Sanktuarium,  wzbogaconych o poprawiony interfejs. Punkty Nawigacyjne, mają być głównym sposobem na poruszenie się między miastem a otwartym terenem.

Dodatkowo, prócz samych Punktów Kontrolnych i Nawigacyjnych, Ekipa D3 wspominała o pojawieniu się mechanizmu, pozwalającemu graczowi natychmiastowe przeniesienie się do lokalizacji jego drużyny. Miałoby to działać na zasadzie jednostronnego Portalu Miejskiego, umożliwiającego postaci, która dopiero dołączyła do gry, natychmiastowe włączenie się do walki.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2010 11:49
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Punkty Kontrolne”

  1. Vampi says:

    Dobrze że umożliwili Dawanie Wp bo to by było głupie gdyby nie dało się dać komuś wp

  2. Andrzej says:

    Przydala by sie aktualizacja… Portal miejski, o ile rozumiem, zostal juz wprowadzony.
    Powstaje wiec pytanie czy punkty kontrolne pozostana czy spotka je ten sam los co Kociołek Jordana i Kostkę Nefalemów, a pozostana tylko punkty nawigacyjne.
    Czyli dokladnie to samo co mielismy w D2.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.