Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

Nad firmamentem Wysokich Niebios pieczę sprawuje pięciu Archaniołów, którzy swą wolą i przywilejem starszyzny stanowią Radę Angiris (Angiris Council). Każdy z pięciu starszych, posiada swą unikalną sferę wpływów i pierwotnie przynależnych im funkcji. Pięciu starszych Rady Angiris to:

Pierwotnie konserwatywny w swych systematycznych i surowych przekonaniach względem ludzi, Tyrael pod wpływem legendarnego przedstawiciela Nephalem, Uldyssian’a – który zdoławszy rozwinąć swe nadprzyrodzone moce do progu dosłownej boskości, w momencie przeważenia szali wybrał człowieczeństwo i męczeńską śmierć w imię przetrwania Sanktuarium – z przeciwnika człowieczej abominacji, stał się jej zagorzałym zwolennikiem. Odmiana jego postrzegania świata przez perspektywę surowych zasad prawa, efektywnie uczyniła z niego swego rodzaju banitę Wysokich Niebios i Rady Angiris samej w sobie. Przekonanie Tyrael’a o immanentnej człowiekowi wewnętrznej wartości, przez wieki uczyniło z Archanioła Sprawiedliwości jednego z najważniejszych sprzymierzeńców ludzkości oraz najlepiej i z największą dozą szacunku rozpoznawalnego przez nią przedstawiciela Wysokich Niebios.

Opisywana jako serce Rady Angiris i główna siła ją spajająca pomimo częstych konfliktów między pozostałymi czterema, ostro broniącymi swych przekonań członkami. Jej nigdy nie słabnąca nadzieja, mądrość i powaga, stanowią ostoję stabilności w miotanej częstymi wybuchami emocji pozostałych członków Rady Angiris. Auriel posiada potężnej mocy relikt, zwany Powrozem Nadziei. Owy przedmiot zdolny jest do nakładania potężnych błogosławieństw oraz zadawania straszliwych obrażeń, gdy zostanie zmieniony w wijącą się wstęgę czystej energii.

Głos rozsądku w Radzie Angiris. Często pochłonięty rozmyślaniami nad naturą wszechświata i tautologiami rzeczywistości; obdarzony gładkim, spokojnym głosem. Przez wieki utrzymywana przezeń równowaga własnych przekonań została zaburzona wraz z wykradnięciem przez Inarius’a Kamienia Świata (egzystującego na wielu wymiarach Serca Stworzenia). Od tego czasu, Malthael coraz szczelniej okrywa się mrokiem zawodu na swym światopoglądzie, opadając jednocześnie na przepastne głębiny ponurego usposobienia. Ryciny i legendy przedstawiają Malthaela dzierżącego dwa pokaźnych rozmiarów sierpy, których przeznaczenie i zaklęta w nich moc pozostają tajemnicą.

Głowa i ciało decyzyjne Rady Angiris. Imperius jest doskonałym wojownikiem, walczącym z demonami od zarania dziejów. Jego bezpośredniość zauważalnie daje o sobie znać w jego relacjach z pozostałymi członkami Rady Angiris, gdzie często zdarza mu się próbować wymóc na pozostałych swą wolę, często do progu despotyzmu. Jest to bezpośrednie następstwo obosieczności miecza jakim jest odwaga, która w odpowiednich warunkach może przerodzić się w dumę. Wynikająca z tego podniosłość tonu Imperiusa przyczynia się do regularnych scysji między nim, a archaniołem Tyrael’em, który nie podziela przeświadczenia Imperiusa o zagrożeniu, jakie stanowi ludzkość. Przedstawienia w starożytnych księgach przedstawiają Imperiusa w pełnej zbroi płytowej, dzierżącego niezidentyfikowany oręż, który równie dobrze może być buławą, jak i zaklętą bronią drzewcową.

Wielki archiwista wiedzy Wysokich Niebios i obserwator tkaniny czasoprzestrzeni. Nie posiada dosłownej zdolności przewidywania przyszłości, miast tego, zdolny jest do wglądu w możliwe jej tory, rozpoznając prawdopodobne scenariusze i wydarzenia w oparciu o konkretne czynniki. Pomimo niezmiernej wiedzy, Ithearel rzadko kiedy zabiera głos, choć jego rada jest nieoceniona. Co ciekawe, Archanioł Przeznaczenia nie jest w stanie wejrzeć w nici losów śmiertelników, co w konsekwencji niezmiernie mierzi jego i pozostałych członków Rady. Ithearel przedstawiany jest w tajemniczym akcie operacji nad niezidentyfikowanym przedmiotem, który w zależności od źródła, rozpoznawany jest jako zaklęty zwój lub urządzenie, czy też naczynie o nieznanym przeznaczeniu.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 28.10.2011 10:20
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

2 komentarze to “Rada Angiris”

  1. DiabloS says:

    Mam bardzo ważne pytanie co to jest tam na pierwszym obrazku taka duża wieża? i czy ma to związek z tym? : http://i.imgur.com/hcAMT.jpg

  2. Avallach says:

    To jest kryształowa kolumnada którą chciał zniszczyć Diablo.A związek z tym taki że Rada Angiris i aniołowie pilnują jej.Zniszczenie kolumnady oznacza koniec Królestwa Niebios.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.