Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

ednym z naszych głównych celów w Diablo III, jest uczynienie spotkań z groteskowymi bestiami i demonami uniwersum Diablo jeszcze bardziej interesującymi taktycznie, niż miało to miejsce w poprzednich grach. Wyzwanie polega na zrobieniu tego, bez utraty dostępności, szybkości i swoistego pędu naprzód, z którego seria jest znana. Oto jak zamierzamy sobie z tym poradzić.

Po pierwsze, zawezwaliśmy paskudną zgraję nowych, bardziej zróżnicowanych rodzajów potworów. Przedzierając się przez lokacje Diablo III, podążać za nami będzie zdająca się nie mieć końca fala potworów. Nasze decyzje w sprawie walki (lub ucieczki) i sposobu, w jaki będziemy ją przeprowadzać na ekranie pełnym przeciwników, będą miały istotny wpływ na tempo i intensywność bitwy.

Dla przykładu, gdy po raz pierwszy napotykamy irytujące Naczynia (Vessels) – ludzkich kultystów, poddających swe ciała demonicznemu opętaniu – zauważymy, że z początku otępiale stoją w miejscu, uderzając swymi kosturami w ziemię, ignorując nas. To jednak nie oznacza, że i my możemy ich zignorować. W ciągu niezdefiniowanego okresu czasu, potworności opętujące ciała Naczyń, przedrą się przez ich cielesne okowy i zamanifestują na polu walki, całkowicie pochłonięte nienawiścią i żądzą siania śmierci i zniszczenia. Natrafiając na nieprzemienione Naczynia, w naszym najlepszym interesie leży ich jak najszybsza eliminacja – jednak próba tego dokonania, może zapędzić nas zaciekłą walkę wręcz z przeważającą ilością przeciwników lub też odwrócić naszą uwagę od innych celów, które w międzyczasie będą nas nieustannie nękać. Może nie do końca heroicznie brzmi zabijanie w pierwszej kolejności i zadawanie pytań w drugiej, jednak losy Sanktuarium leżą na szali a zabijanie demonów nie jest dla słabych duchem.

Po drugie, wszystkie potwory w Diablo III zostały poddane kategoryzacji ze względu na ich zachowania, z pominięciem ich rodzaju. Mówiąc o zachowaniach, mamy na myśli sposób w jaki bestia zjawia się na polu bitwy oraz jej metodę ataku, chwilę przed tym jak posyłamy ją do krwawego grobu. Dla przykładu, „big hit” (silne/duże udeżenie), jest naszą wewnętrzną nazwą dla interesującego, klasycznego dla potwora zachowania, z którym będziemy mieli do czynienia w różnych formach. Potwory z kategorii „Big hit”, wyprowadzają bardzo wyraźne i oczywiste powolne ataki, które zazwyczaj zadają bardzo duże obrażenia przy trafieniu. Takie ataki mogą być łatwe do uniknięcia, jednak walcząc w zwarciu lub będąc skrępowanymi innymi wpływającymi na mobilność aspektami, unik nie jest zawsze łatwy.

„Oszalałe” potwory (Frenzied) potrafią osiągnąć tymczasowy stan, w którym ich obrażenia, żywotność i obrona wraz z innymi atrybutami znacznie wzrastają. W naszym najlepszym interesie jest unikanie starcia z nimi gdy znajdują się w oszalałym stanie – problem polega jednak na tym, że w tym stanie stanowią również znacznie większe zagrożeni i pozostawienie je samopas, może poddać nas ich szybkim i potężnym ciosom. Zdobywając w trakcie rozgrywki doświadczenie w rozpoznawaniu i dostrzeganiu tych łatwych do ogarnięcia zachowań, uczymy się ich unikać i wyprowadzać na nie odpowiednie kontry – tym samym pogrążając się dalej w aktach Diablo III, natrafiając na coraz bardziej złożone potworności i ich zachowania.

Pojedynczych bestii można pozbyć się ostrożnie i bezpiecznie, jednak mając do czynienia ze współpracującą ze sobą zgrają, nasze warunki mogą się znacznie pogorszyć. W pewnym konkretnym momencie w grze, możemy znaleźć się na pustyni, przebijając się przez całe masy Upadłych. W miarę jak Upadli zaczynają nas otaczać, zagrażając całkowitym osaczeniem postaci, uniemożliwiającym ucieczkę czy taktyczny odwrót, z otaczających piasków wyłaniają się nagle Osy Pustynne, strzelające w nas powolnymi acz zadającymi znaczne obrażenia pociskami – musimy zabić Osy, lub chociaż się przemieścić, albo zginiemy, jednak żywy mur Upadłych nadal skupia na sobie naszą uwagę a w powietrzu jest już tyle zbliżających się pocisków, że trzeba będzie między nimi lawirować podczas ucieczki.

Oczywiście jest to doskonała okazja dla Pustynnego Derwisza na nagłe, niczym niezapowiedziane zjawienie się obok nas, wraz ze swoimi wściekle wirującymi ostrzami. Próba ataku jest w takim momencie niebezpieczna – Derwisz będzie odbijał nasze ataki zasięgowe, tnąc nas nieubłaganie przy jakiejkolwiek próbie walki w zwarciu. Jeśli uda mu się do nas zbliżyć, zada potężne obrażenia, prawdopodobnie zabijając na na miejscu. Śmierć jest nieunikniona… jeśli nie będziemy działać szybko i ostrożnie.

Przemieszczamy się między ciasnymi zwałami skał i kamieni, ograniczając flankujące ataki Upadłych. Określamy cele priorytetowe, ostrożnie wybierając między przeciwnikami chcącymi nas usidlić, bestiami powolnie upuszczającymi naszej krwi, oraz wielkimi, ociężałymi, pancernymi potwornościami. Wtenczas, możemy dać upust pewnym zaskakującym kombinacjom naszych własnych umiejętności.

Część z zadania uczynienia spotkań z potworami bardziej interesującymi, spoczywa na barkach samych potworów – jednak równie ważne z naszej strony, jest przygotowanie was i naszych bohaterów na ekscytującą walkę. Każda klasa postaci w Diablo III jest klasą „DPS” i suma zadawanych przez nią obrażeń jest bardzo ważna, jednak bez znaczenia na build naszej postaci, możemy dowolnie dostosować nasze umiejętności obronne, tak samo jak ma to miejsce ze zdolnościami ofensywnymi. Każdy bohater posiada znaczny arsenał umiejętności obronnych – Nov’y Lodu (Frost Novas), Lustrzane Odbicia (Mirror Images), ogłuszające Wstrząsy (Ground Stomps), oślepiające Szturmy (Assaults), Śmiertelne Wabiki (Lethal Decoys) odciągające od nas przeciwników – dodając do tego brak nieskończonych zasobów mikstur żywotności, umiejętne wykorzystywanie tych zdolności jest kluczowe do naszego przetrwania.

Spotykając nowe potwory w następujących po sobie aktach, losowych zdarzeniach i zadaniach, będziemy musieli płynnie przechodzić od jednej strategii walki do drugiej. Gdy wyjątkowe, zróżnicowane potwory koordynują swoje ataki, stosowanie bez końca tej samej umiejętności, nie zapewni nam zwycięstwa. Najważniejsze co z tego wynika, to czekające na nas doświadczenia we wciągających, szaleńczych walkach – walkach, które stanowią wyzwanie zarówno dla naszego umysłu jak i refleksu.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 22.12.2010 11:42
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Starcia”

  1. Rusty Sparks says:

    Jakie są dokładnie kary za śmierć gracza? Jak one wzrastają wraż z nowym rozpoczętym poziomem (Normal, Komszar, Piekło, Inferno)? Pomijam „perma-death” na Inferno w trybie Hardcore, bo o tym już wiem. 🙂 Dziękuję.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.