Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

Summon Zombie Dog

SummonZombie Dog dostępne jest od poziomu 1.
Znane również jako Kundle [Mongrels – przyp. Tłum.], Zombie Dogs to bazowe chowańce Szamana, zdolne do odwracania uwagi przeciwników i efektywnej z nimi walki, nie są jednak stworzone  myślą o długim żywocie i najwięcej obrażeń zadają po poddaniu Sacrifice.

  • Opis: Szaman przyzywa sobie do pomocy psa zombie o X poziomie. Naraz może być przyzwanych do X zombie psów.

Poison Dart

Poison Dart dostępne jest od poziomu 1.
Z pomocą dmuchawki, Szaman wystrzeliwuje zatrutą strzałkę. Dość wolny atak, znacznie wzmacniany Runami.

  • Opis: Wystrzeliwuje śmiercionośny zatruty bełt, zadający X-X obrażeń od trucizny oraz dodatkowe obrażenia od trucizny przez X sekund od trafienia.

Plague of Toads

Plague of Toads dostępne jest od poziomu 2.
Szaman przyzywa szereg ropuch, które podskakując wpadają na przeciwników, rozpadając się na nich i zadając obrażenia. Znane są dość niesamowite modyfikacje runiczne dla tej umiejętności vide – Giant Toad – wielka ropucha połykająca przeciwników.

  • Opis: Wyzwól garść ropuch, które zadają X-X obrażeń każdemu, kto na nie wejdzie.

Grasp of the Dead

Grasp of the Dead dostępne jest od poziomu 3.
Potężna klątwa, spowalniająca cele oraz zadająca im obrażenia.

  • Opis: Pojawiają się zaklęte dłonie, spowalniające wrogów o X%, zadając X-X obrażeń przez X sekund.

Haunt

Haunt dostępne jest od poziomu 4.
Zasięgowe zaklęcie, które nakłada na cel eteryczną przerazę, zadającą jej obrażenia przez cały czas trwania lub do jej śmierci, przechodząc wtenczas na inny cel.

  • Opis: Nawiedź swojego wroga za pomocą eterycznej przerazy, zadającej X obrażeń Arcane prez X sekund. Jeśli cel zginie, duch automatycznie będzie szukał nowego celu.

Zombie Charger

Zombie Charger dostępny jest od poziomu 5.
Przyzwane zostaje zombie, które następnie szarżuje w wybranym kierunku, topiąc się po drodze w obłoku trucizny, zadając wiadomego rodzaju obrażenia wszystkim celom po drodze. Runa może zamienić umiejętność w szarżę niesławnych Zombie Bears.

  • Opis: Ociemniały, samobójczy zombie zadaje X-X obrażeń od trucizny wszystkim przeciwnikom na swojej drodze.

Hex

Hex dostępne jest od poziomu 6.
Pewnego rodzaju klątwa, zadająca obrażenia i uniemożliwiająca celowi wyprowadzanie ataków.

  • Opis: Przyzwij szamana fetyszy na X sekund, który będzie przeklinał wrogów na tchórzy. Przeklęci przeciwnicy nie będą w stanie wyprowadzać działań ofensywnych, jednocześnie przyjmując X% dodatkowych obrażeń.

Corpse Spiders

Corpse Spiders dostępne są od poziomu 7.
Z gnijącego cielska zombie wyłażą pająki, które rzucają się na przeciwników, gryząc niemiłosiernie za obrażenia od trucizny.

  • Opis: Przyzwij X pająków, które będą atakować pobliskich wrogów.

Horrify

Horrify dostępne jest do poziomu 8.
Potężna klątwa przerażająca przeciwników, powodując ich ucieczkę we wszystkich kierunkach przez kilka sekund. Klątwa działa tylko na pobliskich wrogów, jako że jej źródłem jest postać Szamana.

  • Opis: Przywdziej spektralną maskę, która sieje przerażenie pośród twoich wrogów w promieniu X stóp, powodując ich ucieczkę w trwodze przez X sekund.

Firebats

Firebats dostępne jest od poziomu 9.
Krótkozasięgowe zaklęcie ofensywne, wysyłające chmarę płonących nietoperzy, zadających obrażenia wszystkiemu w co wlecą.

  • Opis: Chmara płonących nietoperzy podpala wrogów przed tobą za X obrażeń od ognia na sekundę.

Firebomb

Firebomb dostępne jest od poziomu 11.
Wcześniej znany jako Skull of Flame, atak zasięgowy działający jak granat. Eksploduje przy uderzeniu, zadając znaczne obrażenia od ognia. Pociskiem jest ludzka czaszka wypełniona eksplozywną substancją.

  • Opis: Rzut eksplodującą czaszką, zadającą X-X obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu eksplozji.

Spirit Walk

Spirit Walk dostępny jest od poziomu 12.
Potężne zaklęcie poruszania/ucieczki, wyjątkowo użyteczne na Arenach PvP. Szaman pozostawia swoje fizyczne okowy za sobą jako kukłę odwracającą uwagę, biegając do woli, będąc niewidzialnym przez kilka sekund.

  • Opis: Wkrocz do wymiaru duchów, zyskując możliwość nieskrępowanego poruszania się na X sekund.

Soul Harvest

Soul Harvest dostępne jest od poziomu 14.
Buff zwiększający obrażenia od zaklęć Szamana w oparciu o ilość wrogów w okolicy.

  • Opis: Pożyw się siłami życiowymi otaczających cię nieprzyjaciół. Zyskaj X% zwiększonych obrażeń od zaklęć na każdego wroga w promieniu X stóp na X sekund.

Sacrifice

Sacrifice dostępne jest od poziomu 16.
Ta umiejętność powoduje detonację jednego z Kundli w wielkim obłoku fioletowo-różowego dymu, zadając obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w pobliżu.

  • Opis: Detonacja jednego z pobliskich psów zombie, zadająca X obrażeń wszystkim przeciwnikom w promieniu X jardów.

Gargantuan

Gargantuan dostępny jest do poziomu 18.
Duży, potężny chowaniec zombie Szamana, odwracający uwagę i atakujący jego wrogów.

  • Opis: Przyzwij pojedynczego, dużego zombie o X poziome do pomocy w walce.

Locust Swarm

Locust Swarm dostępne jest od poziomu 19.
Zasięgowe zaklęcie wyzwalające obłok szarańczy, która opada przeciwników, oczyszczając ich kości z ciała. Szarańcze będą skakać między pobliskimi przeciwnikami, potencjalnie konsumując wiele celów naraz.

  • Opis: Plaga szarańczy wlatuje w przeciwników, zadając im X obrażeń na sekundę przez X sekund. Szarańcze będą przeskakiwać na inne pobliskie cele.

Spirit Barrage

Spirit Barrage dostępne jest od poziomu 21.
Atak DfA, którego nigdy nie pokazano publicznie. Acid Cloud ma mały zasięg, więc ten powinien mieć większy.

  • Opis: Seria wyładowań spektralnych bombarduje wybrane miejsce. Każde wyładowanie zadaje X-X obrażeń Arcane.

Acid Cloud

Acid Cloud dostępne jest od poziomu 22.
Pierwotnie zaklęcie ze stajni Czarodzieja, zostało oddane Szamanowi, coby miał możliwość wyprowadzania ataków DfA [Death from Above – przyp. Red.] o małym promieniu, topiących ciała przeciwników stojących na objętym zaklęciem terenie.

  • Opis: Deszcz kwasu zadający początkowe X-X obrażeń od trucizny, następnie X-X obrażeń od trucizny co sekundę pozostawania w obszarze działania zaklęcia.

Mass Confusion

Mass Confusion dostępne jest od poziomu 24.
Zaklęcie wpływające na umysły przeciwników, chwilowo zmieniające stronę po której walczą.

  • Opis: Wzbudź paranoję w umysłach przeciwników, powodując przejście części z nich na twoją stronę na X sekund.

Big Bad Voodoo

Big Bad Voodoo dostępne jest od poziomu 25.
Opis pozostaje nieznany.

Wall of Zombies

Wall of Zombies dostępne jest od poziomu 27.
Jedna z bardziej pokazowych zdolności Szamana, pokazywana jeszcze we wczesnych prezentacjach. Wywołuje mur wyrastających z ziemi zombie, blokujących natarcie przeciwników i zadających obrażenia fizyczne tym, którzy byli na tyle głupi by podejść za blisko.

  • Opis: Zombie wyskakują prosto ziemi, wściekle atakując pobliskich przeciwników za X obrażeń na sekundę.

Fetish Army

Fetish Army dostępne jest od poziomu 29.
Szaman przywołuje armię Fetyszy, pamiętanych jeszcze z Diablo II.

  • Opis: Przywołaj armię Fetyszy do walki po twojej stronie na X sekund.

Tier One Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 2. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

 

Summon Zombie Dog

Summon Zombie Dog
Better known as „Mongrels,” Zombie Dogs are the basic Witch Doctor pet, capable of tanking and fighting effectively, though they are not meant for a long life, and deal their best damage when Sacrificed.

  • Description: The Witch Doctor summons a level X zombie dog to aid him. Can have up to X zombie dogs out at a time.

 

Plague of Toads

Plague of Toads
The Witch Doctor summons several toads that hop out to splatter and die against enemies, like living amphibian Charged Bolts. Some amazing runestone effects are known for this skill.

  • Description: Release a handful of toads that deal X-X poison damage to anybody who steps on them.

 

Tier Two Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 3. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

 

Zombie Charger

Zombie Charger
A zombie is summoned, which charges straight in the direction specified, melting into nothing and dealing poison damage to any targes along the way. A runestone can grant the infamous Zombie Bears effect.

  • Description: A reckless, suicidal zombie deals X-X poison damage to all enemies in its way.

 

Corpse Spiders

Corpse Spiders
Spiders emerge from a rotting zombie corpse and launch themselves at nearby enemies, dealing poison damage with their swarming bites.

  • Description: Summon X spiders to attack nearby enemies.

 

Haunt

Haunt
A ranged spell attack, this sics a ghostly entity upon the target, dealing DoT. The Haunt will seek a new target when its victim dies.

  • Description: Haunt an enemy with a spirit dealing X arcane damage over X seconds. If the target dies, the spirit will automatically haunt another nearby target.

 

Tier Three Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 6. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

 

Poison Dart

Poison Dart
The Witch Doctor uses a blowpipe to fire a poison dart. A fairly slow attack that’s hugely improved by runestones.

  • Description: Fires a deadly poison dart that deals X-X poison damage and an additional X-X poison damage over X seconds.

 

Grasp of the Dead

Grasp of the Dead
A powerful curse, this one deals damage as well as slowing enemies for a short duration.

  • Description: Hands reach out, slowing enemies by X% and dealing X-X damage per second for X seconds.

 

Hex

Hex
A curse of sorts, this one causes damage and blocks the afflicted’s ability to attack.

  • Description: Summon a fetish shaman for X seconds that will hex enemies into chickens. Hexed enemies are unable to perform offensive actions and will take X% additional damage.

 

Sacrifice

Sacrifice
This skill causes a Mongrel to detonate in a huge spray of purple and pink smoke, dealing physical damage to all nearby enemies.

  • Description: A nearby zombie dog explodes, dealing X damage to all enemies within X yards.

 

Soul Harvest

Soul Harvest
A buff that increases the WD’s spell damage based on how many enemies are nearby.

  • Description: Feed on the life force of nearby enemies. Gain X% increased spell damage per enemy within X feet for X seconds.

 

Tier Four Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 10. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

Firebats

Firebats
A short range spell attack, this sends flaming bats out in an Inferno-like spray, dealing damage to anything in their path.

  • Description: A swarm of fiery bats burn enemies in front of you for X fire damage per second.

 

Locust Swarm

Locust Swarm
A ranged spell attack, this sends out a cloud of locusts that swarm over enemies, eating their flesh from the bones. Locusts will chain between nearby enemies, potentially consuming numerous targets per cast.

  • Description: A plague of locusts assault enemies dealing X damage per second over X seconds. The locusts will jump to additional nearby targets.

 

Tier Five Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 2. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

 

Acid Cloud

Acid Cloud
Originally a Wizard spell, this one was moved to the Witch Doctor to provide a DfA attack with a small radius that melts the flesh from the bones of anything in the targeted area.

  • Description: Acid rains down dealing an initial X-X poison damage followed by X-X poison damage per second to nearby enemies who remain in the area.

 

Firebomb

Firebomb
Previously known as Skull of Flame, this is a ranged attack that’s thrown like a grenade. It deals explodes on impact, dealing considerable fire damage. The projectile is a human skull, filled with an explosive liquid.

  • Description: Lob an explosive skull that deals X-X fire damage to all enemies caught in the explosion.

 

Horrify

Horrify
A powerful curse, this one frightens nearby enemies into running away for a few seconds. The radius emanates from the Wizard, not from the spot targeted when cast, so it only works on enemies who are very nearby.

  • Description: Don a spectral mask that horrifies all enemies within X feet, causing them to run in fear for X seconds.

Wall of Zombies

Wall of Zombies
One of the showier Witch Doctor skills to be displayed in the early announcement, this one causes a wall of zombies to erupt from the earth. The WoZ blocks the progress of enemies as well as dealing physical damage to anything in range.

  • Description: Zombies erupt from the earth and attack nearby enemies for X damage per second.

 

Tier Six Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 20. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

 

Gargantuan

Gargantuan
A large, powerful zombie pet that tanks for the Witch Doctor.

  • Description: Summon a large level X zombie follower to fight for you.

 

Mass Confusion

Mass Confusion
A mind control spell that temporarily changes the alignment of some enemies.

  • Description: Incite paranoia in enemies, causing some to fight for the Witch Doctor for X seconds.

 

Pit of Fire

Pit of Fire
Summoned Fetish pets circle up and create a ring of flames, burning all enemies in the vicinity. Never yet seen publicly.

  • Description: A gang of fetishes go tribal, causing X-X fire damage to all enemies caught in their ceremony.

 

Spirit Walk

Spirit Walk
A powerful movement/escape skill, especially useful in the Battle Arena. The Witch Doctor leaves his physical body behind as a decoy and can run freely, invisible, for several seconds.

  • Description: Enter the spirit realm, allowing unhindered movement for X seconds.

 

Tier Seven Skills

All abilities in this tier are unlocked at Clvl 26. Click to the individual skill pages for more details about these skills including numbers, screenshots, runestone information, blue quotes, and much more.

Fetish Army

Fetish Army
The Witch Doctor is able to summon Fetishes, versions of the monsters from Diablo II, to fight for him. Never yet publicly seen.

  • Description: Summon an army of fetish creatures to fight by your side for X seconds.

 

Parasite

Parasite
A spell attack that spawns a Zombie Dog. It’s not known what the Parasite looks like, or how this spell might interact with the regular Zombie Dog skill, in terms of the max number a Witch Doctor can control at a given time.

  • Description: Launch a parasite at an enemy, dealing X damage over X seconds. If a target dies while under the effects of parasite, a zombie dog emerges from the slain body.

 

Spirit Barrage

Spirit Barrage
A DfA attack that’s never yet been shown publicly. Acid Cloud covers a small radius, so presumably this one has a larger radius.

  • Description: A multitude of spirit bolts bombard enemies in the targeted area. Each bolt deals X-X arcane damage.

 

Development

The Witch Doctor’s skills and skill trees were first seen at BlizzCon 2008, with only a few skills enabled and many showing nothing more than vague descriptions in the skill tree. The listing was fleshed out at Blizzcon 2009, but most of his skills, especially the summoning ones, remained NYI. The current information was revealed at Blizzcon 2010, with the passive skills removed (see the Witch Doctor traits and a near-final skill listing.

A large number of the higher level WD spells have still never been shown publicly, in contrast to the skills of the Wizard and Barbarian, almost all of which have been shown off.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 15.08.2011 13:36
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

5 komentarzy to “Szaman umiejętności”

  1. Cezary says:

    Grałem krótko w otwartą betę i mam pytanie odnośnie Poison Dart, nie ważne jaką broń dam Szamanowi do ręki czy to miecz, czy łuk on dalej pluje z tej swojej dmuchawki, dlaczego?

    • Iskariota says:

      @Cezary: Poison Dart to umiejętność ofensywna główna, przypisana do LPM. Nie da się zmienić ataku pod LPM z umiejętności na atak bronią. Założeniem D3 jest ciągłe korzystanie z umiejętności. Atakować samą bronią możesz przy użyciu PPM ale tylko wtedy, gdy twój zasób energetyczny (u Szamana – Mana) spadnie poniżej wymaganego poziomu do aktywowania przypisanej do PPM umiejętności.

  2. Cezary says:

    Dziękuję Ci, teraz jest to dla mnie jasne. Faktycznie jak brakowało many postać zmieniała sposób walki przypisany do PPM. Nie sądziłem, że w temacie walki nastąpiła taka zmiana w stosunku do Diablo 2, gdzie pod PPM ustawiałem ataki magiczne (bo z dystansu) a pod LPM fizyczną bronią (bo atakując postać się przemieszcza), dzięki za wyjaśnienie.

  3. Artur says:

    Ściągam teraz Diablo III i zastanawiam sie którą klasą grać.Szaman mnie nawet do siebie przekonał.Wy cobyście doradzili???

    • Iskariota says:

      @Artur: Na początek, każda postać jest warta polecenia. Szaman jest zdecydowanie najciekawszy ze wszystkich i jeśli podzielasz sentyment za Nekromantą z D2, Szaman będzie dla Ciebie powrotem do korzeni.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.