Diablo 3 Towarzysze – encyklopedia dla graczy Diablo III
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

„Podczas gdy drapieżne hordy demonów kalają Sanktuarium, niektórzy bohaterowie decydują się na porzucenie wszelakiego towarzystwa, w pojedynkę stając na przeciw siłom zła. Choć w swej samotności odnajdują spokój a ich odwaga nie podlega kwestionowaniu, te samotne wilki często mienią się odbijającymi się echem w wieczności tytułami: Truchło. Trup. Żarcie dla Kruków.”

W Diablo III, walka w pojedynkę jest solidną opcją… nie zawsze jest jednak najbezpieczniejszą. Posiadanie przy sobie odważnego kompana nie musi nas koniecznie uratować od rwących ciało szponów naszych wrogów, z pewnością jednak, nie zmniejszy naszych szans. Na szczęście, są jeszcze w Sanktuarium inni gotowi zaryzykować życie i zdrowie, uderzając w potworności przetaczające się po ziemi — NPC’e zwane Towarzyszami, akompaniujące nam w przygodzie, stające do walki razem z nami.

W Diablo III spotkamy i zwerbujemy trzech Towarzyszy: Templariusza Kormac’a, potężnego, dzierżącego włócznie wojownika, podążającego za szorstkim i niewzruszonym kodeksem etycznym; Łotrzyk Lyndon, szelmowaty wędrowiec z kuszą oraz zacięciem do pakowania się w kłopoty; oraz Zaklinaczka Eirena, przewodnik czarodziejskich mocy, zdolna do wzmacniania naszej postaci oraz siania zamieszania pośród wrogów.

Ci bohaterowie nie pochodzą znikąd; ich historie przeplatają się z twoją, spotkasz ich w miarę przemierzania ziem Sanktuarium.

Każdy Towarzysz czym innym motywuje i powoduje swą walkę z ciemnością, szczegóły na ten temat poznamy w miarę walki u ich boku.

Twoi Towarzysze są znakomitymi wojownikami sami w sobie, naturalne więc jest, że w miarę stawiania czoła coraz to śmiertelniejszym przeciwnikom, rosną w siłę. Razem z tobą zdobywają doświadczenie, razem z nowym wyposażeniem zmienia się ich wygląd a razem ze zdobywanymi przez nich poziomami, będziemy mogli wybierać ich umiejętności.

Naraz może za tobą podążać tylko jeden Towarzysz, trzeba więc ostrożnie wybierać. Choć każdy Towarzysz posiada umiejętności uzupełniające każdy styl gry czy klasę, różnią się oni swoimi obszarami wiedzy.

Na przykład Zaklinaczka może się nauczyć wywoływania iluzji odciągających od nas ogień przeciwników. Templariusz może posiąść zdolność zastraszania swoich wrogów, spowalniając ich natarcie. Łotrzyk może posługiwać się oślepiającym proszkiem, mogącym odwracać uwagę przeciwników lub czynić z nich łatwiejsze cele.

Towarzysze są niezależni a ich zachowanie w walce warunkują wybrane przez nas umiejętności. Mogą również zakładać różnego rodzaju broń i przedmioty, z kilkoma zupełnie unikalnymi dla ich klasy.
Towarzysze są potężnymi sprzymierzeńcami w Diablo III. Posiadają umiejętności, wyposażenie, poziomy, osobowość i linie dialogowe, poświęciliśmy ich systemowi wiele pracy — nie chcemy jednak by wchodzili wam w drogę, przewyższali wasze obrażenia, czy stali się ważniejsi z perspektywy fabularnej. To są pomocnicy. Wy jesteście bohaterami.

Kiedy to oni zamiast was są rwani na strzępy, czy też godzeni demonicznymi kolcami, koniecznie im o tym przypomnijcie.

Kim są Towarzysze?

Podczas swojej podróży przez Sanktuarium, spotkasz trzech Towarzyszy; Templariusza, Zaklinaczkę oraz Łotrzyka. Templariusz to ciężko opancerzona, twarda postać, którą można przystosować do bardzo agresywnej roli absorbowania obrażeń lub leczniczego wspomagania. Zaklinaczka jest raczej nastawiona na zasięgowe DPS, można ją jednak przystosować do wspomagania postaci gracza. Łotrzyk to ukłon w stronę Łotra z oryginalnego Diablo — konwencjonalna postać zasięgowa korzystająca z kusz, posiadająca różne opcje zadawanych obrażeń oraz odrobinę zdolności panowania nad tłumem.

Czym się oni różnią od najemników z Diablo II?

Najemnicy z Diablo II byli całkiem typowi, jednak Towarzysze to zupełnie odrębne postacie z własnymi liniami fabularnymi, osobowością i miejscem w świecie. Ogólnie rzecz biorąc, Towarzyszy można o wiele bardziej modyfikować; możemy wyposażyć ich w przeróżne przedmioty oraz wybrać umiejętności, które dalej wspomogą nasz styl rozgrywki.

Co mają wspólnego Towarzysze z fabułą Diablo III?

Towarzysze są waszymi kompanami, nie sługami. Choć nie są kluczowi dla fabuły, niosą ze sobą pewne jej elementy. Dają nam możliwość przemycenia informacji o świecie, wzbogaconych o ich własną osobowość.

W jaki sposób gra zostanie zrównoważona wokół Towarzyszy?

Towarzysze nie stanowią dużej części zrównoważenia gry. Są po to, by tryb dla pojedynczego gracza na normalnym poziomie trudności zdawał się być bardziej kooperatywny i bogatszy w narracji. Te czynniki tracą na znaczeniu w trybie dla wielu graczy oraz na wyższych poziomach trudności, przez to też, Towarzysze nie będą już wtedy tak samo ważni.

W jaki sposób znajdziemy Towarzyszy?

Gracze napotkają na Towarzyszy podczas swojej podróży przez Sanktuarium. Każdy Towarzysz jest częścią głównego rysu fabularnego, posiadając własną historię i pochodzenie. Gracze odczują znaczenie Towarzyszy dla świata; że są oni tu po to, by walczyć ze złem ramie w ramie z bohaterami.

Każdy towarzysz ma swój własny quest wprowadzający, w którym to dowiadujemy się odrobinę o tym kim każdy z nich jest i skąd pochodzi. Nie chcemy by gracze natrafiali na nich i czuli się zobligowani do wykonania dla nich jakiegoś zdania, coby ich polubili — bardziej chodzi o budowanie zaufania podczas walki ramię w ramię. Podążają tą samą ścieżką co my; to są ci inni awanturnicy, których napotykamy podczas przebijania się przez Sanktuarium. Towarzysze nie odciągają nas od głównej linii fabularnej, stanowią jej integralną część.

Czy się charakteryzują?

Naszym celem było rozróżnienie każdego z nich. Poświęciliśmy całe godziny na nagranie kwestii indywidualnych dla każdego Towarzysza aktorów głosowych, w efekcie dając im unikalne osobowości. Templariusze są nową grupą, którą wprowadziliśmy do uniwersum Diablo; są zupełnie odrębnym tworem, to nie są paladyni, mają również zupełnie inny system wierzeń i kodeks etyczny. Łotrzyk nazywa się tak z dobrego powodu, jest to swego rodzaju lżejsza postać, z humorystyczną ale i mroczną stroną, emitującą emocje z goła różniące się od Templariusza, który jest czystą, dobrą postacią. Łotrzyk to taki podstępny łajdak. Chcemy by ludzie ich wybierali tak samo ze względu na osobowość jak i ich umiejętności — jeśli tak to zostanie odebrane, poczujemy się spełnieni.

W jaki sposób można ich modyfikować?

Każdy towarzysz będzie miał 12 umiejętności, z których gracze będą mogli wybrać cztery, odblokowujące się na poziomach 5, 10, 15 i 20. Będzie również można ekwipować ich w najróżniejsze przedmioty — mamy dwa sloty na broń, pierścienie, amulety oraz unikalny przedmiot klasowy dostępny dla każdego z nich. W miarę zdobywania nowych poziomów, również ich wygląd będzie się zmieniał, demonstrując wzrost mocy.

Co możecie powiedzieć o ich umiejętnościach?

Umiejętności są świetne i naprawdę jest z czego wybierać. Każda z umiejętności do wyboru jest konkurencyjna na swoim poziomie. Celem było uczynienie z umiejętności Towarzyszy na normalnym poziomie trudności sposobu na wzmocnienie stylu rozgrywki graczy. Jeśli grasz Barbarzyńcą i masz ze sobą Templariusza, nie będzie ci on potrzebny do absorbowania za ciebie obrażeń — nie będzie ci potrzebna jego umiejętność szarżowania, przydadzą ci się jego umiejętności lecznicze. Chcemy się upewnić, że każdy z Towarzyszy ma kilka różnych rzeczy do zaoferowania każdej klasie, przez co możecie ich dostosować do swojego indywidualnego stylu gry.

Co się dzieje gry Towarzysz ginie?

Gdy twój Towarzyszy straci za dużo życia, przez krótki okres czasu będą nieaktywni. Kiedy są nieaktywni, tracimy chwilowo ich benefity, po czym wracają do walki. Nie trzeba będzie wracać po nich do miasta.

W jaki sposób uzyskujemy dostęp do Towarzyszy jak już do nas dołączyli?

Towarzysze zostaną z wami tak długo jak będziecie chcieć lub do momentu ich odwołania. Obecnie trzeba iść do miasta coby zmienić lub zabrać ze sobą jednego.

W jaki sposób zdobywają doświadczenie?

Nie zakładamy że proces zdobywania przez nich poziomów będzie czymś, w czym macie aktywny udział. Każdy z nich będzie pozostawał jak najbliżej waszego poziomu, bez znaczenia na to czy wypełniają z wami zadania czy nie. Nie chcemy byście musieli wracać do strefy o niskim poziomie, gdzie wasi Towarzysze będą mogli nadgonić.

Będzie można ich kontrolować?

Nie, uniknęliśmy rozkazów dla sług i Towarzyszy, jako że dodawały do gry niepotrzebne mikrozarządzanie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 17.05.2011 13:08
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.