Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

rafienia krytyczne to specjalne uderzenia zadające zwiększone obrażenia. Mogą one wystąpić przy jakimkolwiek typie obrażeń (czy to od broni, czy zaklęć), a także wywołać dodatkowe efekty. Każdy stwór, który zginie poprzez taki atak, będzie to robił w specjalny, makabryczny sposób.

Same zaś uderzenia krytyczne zadają o 50% zwiększone obrażenia. Zarówno premia do obrażeń jak i szansa na trafienie krytyczne mogą zostać zwiększone przez liczne umiejętności czy przedmioty.


Ze wspomnianymi trafieniami wiążą się liczne terminy, które będą używane zarówno przy ekwipunku jak i umiejętnościach. Dlatego też ważnym jest, aby znać różnice między nimi:

Trafienie Krytyczne – zdarzenie, które następuje po udanym rzucie na trafienie krytyczne. Zwiększa obrażenia i dodaje specjalny efekt, zależny od rodzaju obrażeń

Szansa na Trafienie Krytyczne – Im wyższa, tym częściej będziemy widzieć wspomniane wyżej trafienia.

Obrażenia od Trafienia Krytycznego – Obrażenia jakie zadajemy, gdy rzut na trafienie krytyczne się powiedzie, domyślnie są o 50% większe od standardowych.

Póki co nie wiadomo dokładnie jak działa sama mechanika krytyków w Diablo 3. A to dlatego, że gra jest ciągle w fazie produkcji i wiele rzeczy się zmienia, oraz dlatego, iż same trafienia działają nieco inaczej niż w Diablo 2. W poprzedniczce po prostu zwiększały o 100% obrażenia fizyczne. Natomiast w kolejnej części, nie dość, że będą mogły wystąpić przy każdym typie obrażeń, to jeszcze będą wywoływać specjalne efekty.

Ich premia do obrażeń wahała się od 100% do 50% w zależności od prezentowanego dema (obecnie wynoszą 50%). Dodatkowo niektóre zdolności zwiększały tą premie, inne zaś zwiększały szansę na udany rzut, czy dodawały specjalne efekty, gdy samo trafienie się powiodło. Jak to wszystko będzie się ze sobą wiązało – czas pokaże.

Potwór, który zginie za pośrednictwem trafienia krytycznego, zrobi to w specjalnej, bardziej krwawej animacji. Kilka takich przykładów możecie tutaj na stronie. Nasi przeciwnicy będą dosłownie eksplodować, rozrzucając swoje szczątki wokół miejsca śmierci. Samych animacji będzie kilka, w zależności od rodzaju zadanych obrażeń. Zobaczymy więc zarówno płonące, zamrożone czy porażone elektrycznością szczątki. Obrażenia fizyczne natomiast zamiast efektownych efektów obecnych przy zaklęciach, będą znacznie bardziej krwawe, pozostawiając po sobie niezłe pobojowisko.


Fizyczne – zdają zwiększone obrażenia, być może odrzucają przeciwnika, jednak nie jest to pewne.
od Arkany – powodują, że cel nie może rzucać zaklęć przez 4 sekundy.
od Zimna – zamrażają cel przez 2 sekundy.
od Ognia – podpalają przeciwników, zadając im dodatkowe obrażenia
od Błyskawic – ogłuszają wrogów na 2 sekundy.
od Kwasu – niewiadoma premia.

Przykłady umiejętności oddziałujących na trafienia krytyczne.

Barbarzyńca

Inspiracja (Inspiration)
Trafienia krytyczne zwiększają szansę na kolejne krytyki o 3% i zwiększają premię do obrażeń od trafień krytycznych o 5% przez 15 sekund. Efekt kumuluje się 1…5 razy

Szał Bitewny (Battle Rage)
Przez 15 sekund zwiększa obrażenia o 100% oraz premię do obrażeń od trafień krytycznych o 30%

Młot Starożytnych (Hammer of the Ancients)
Potężny cios, który zadaje 175% obrażeń od broni i ma 25% większą szansę na trafienie krytyczne.

Czarodziej

Nova Mrozu (Frost Nova)
Tworzy pierścień mrozu, który zadaje 1-2..5-10 obrażeń pobliskim potworom. Czar ten ma 50%…90% większą szansę na trafienie krytyczne.


W Diablo 2 krytyki były obecne jedynie przy obrażeniach fizycznych. Gdy występowały przy umiejętności, ich nazwa nie zmieniała się, natomiast na przedmiotach nazywały się „Zabójczym Uderzeniem”. Premia do obrażeń nie mogła być modyfikowana, natomiast szansę na samo trafienie zwiększały zarówno przedmioty jak i umiejętności takie jak: mistrzostwa w broniach Barbarzyńcy, trafienia krytyczne Amazonki czy mistrzostwo w szponach Zabójczyni.

W Diablo 1 trafienia krytyczne były ukrytą premią dla Wojownika i Barbarzyńcy (w przypadku odblokowania go w Hellfire). Podwajały obrażenia, a szansa na trafienie wynosiła 1% na każdy poziom postaci, i nie można było jej zwiększyć w żaden sposób.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2010 12:08
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.