Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Lubisz Diablo3.pl?

łomowanie pozwala nam na rozłożenie przedmiotów, takich jak zbroje, miecze czy tarcze, na surowe materiały, wykorzystywane później przy wytwarzaniu przedmiotów u Rzemieślników oraz pomaganiu im w osiąganiu wyższych poziomów ich zdolności. Złomować możemy będąc w polu, co pomaga zaoszczędzić miejsce w ekwipunku oraz oszczędzić nam ciągłych wycieczek do miasta.

Do złomowania, będzie nam służył artefakt, zwany Kostką Nephalemów. Otrzymamy go od Haedrig’a Eamon’a, Rzemieślnika i Kowala. Prawdopodobnie oznaczać to będzie również, iż będzie on pierwszym Rzemieślnikiem do nas dołączającym. Wykorzystana raz, znika, pojawiając się jako stały element w naszym ekwipunku.

Na początku Stycznia 2012, Jay Wilson poinformował o usunięciu Kostki Nefalemów z gry:

Zdecydowaliśmy się więc usunąć Kociołek Jordana i Kostkę Nefalemów. Wprowadzono je, aby umożliwić rozkładanie i sprzedawanie przedmiotów, gdy nie było szybkiego i prostego sposobu na powrót do miasta. Teraz, gdy mamy Kamień Przywołania, odkryliśmy, że zachowanie w grze kociołka i kostki zmniejszało korzyści płynące z powrotu do miasta związane ze sprzedawaniem, rozkładaniem i wytwarzaniem przedmiotów oraz interakcją z mieszkańcami. Uważamy, że dobrym pomysłem jest oderwanie gracza od walki, by mógł przez chwilę spokojnie ocenić stosowane wyposażenie i możliwości wykorzystania usług rzemieślniczych. Ponadto uznaliśmy, że będziemy nazywać rzeczy po imieniu, dlatego od teraz Kamień Przywołania jest Portalem Miejskim i jest przypisany do paska umiejętności.

Materiały są głównym aspektem systemu złomowania. Uzyskujemy je z dowolnego, zezłomowanego przedmiotu. Generowane są w losowy sposób, tak że dwa takie same przedmioty, mogą nam dać odrobinę różniące się ilości materiałów.

Istnieje bardzo dużo rodzajów Materiałów, włącznie z pewnymi bardzo rzadko występującymi, dostępnymi tylko i wyłącznie drogą złomowania bardzo rzadkich i potężnych przedmiotów. Najrzadsze Materiały, będą potrzebne do wytworzenia najpotężniejszych przedmiotów, więc częstą sytuacją będzie szacowanie potencjalnej wartości danego przedmiotu, pod względem jego wydajności w walce, potencjału do sprzedaży, oraz możliwych Materiałach dających się z niego wydobyć.

Obecnie znane są już wszystko rodzaje materiałów, w raz z ich podziałem występowania w poszczególnych poziomach trudności:

Normal:

 NazwaŹródłoOpis
Pospolite Szczątki
(Common Scrap)
Wszelaka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na obfitych zasobach surowych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Subtelna Esencja
(Subtle Essence)
Magiczna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach magicznych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Ząb Upadłego
(Fallen Tooth)
Rzadka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Skamieniała Kora
(Petrified Bark)
Legendarna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach egzotycznych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.

Koszmar:

 NazwaŹródłoOpis
Zróżnicowane Fragmenty
(Assorted Fragment)
Wszelaka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na obfitych zasobach surowych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Lśniąca Esencja
(Shimmering Essence)
Magiczna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach magicznych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Jaszczurze Oko
(Lizard Eye)
Rzadka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Prochy
(Corpse Ash)
Legendarna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.

Piekło:

 NazwaŹródłoOpis
Część Wielokrotnego Użytku
(Reusable Part)
Wszelaka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na obfitych zasobach surowych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Esencja Potencjału
(Wishful Essence)
Magiczna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach magicznych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Inkrustowane Kopyto
(Encrusted Hoof)
Rzadka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Węgiel Wulkaniczny
(Volcanic Coal)
Legendarna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.

Inferno:

 NazwaŹródłoOpis
Wartościowy Komponent
(Valuable Component)
Wszelaka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na obfitych zasobach surowych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Wyrafinowana Esencja
(Exquisite Essence)
Magiczna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach magicznych materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Opalizująca Łza
(Iridescent Tear)
Rzadka broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.
Płomienista Siarka
(Fiery Brimstone)
Legendarna broń i zbroje. Od wieków rzemieślnicy polegają na zasobach rzadkich materiałów
do wzmacniania i tworzenia potężnych przedmiotów.

Pozostałe:

 NazwaŹródłoOpis
Diamentowy Pył Kamienie Szlachetne  
Alabastrowa Anima Alabastrowe Runy Tylko najpotężniejsi Mistycy potrafią wejrzeć w głębie Runicznej Animy i posiąść jej moc.
Karmazynowa Anima Karmazynowe Runy Tylko najpotężniejsi Mistycy potrafią wejrzeć w głębie Runicznej Animy i posiąść jej moc.
Złota Anima Złote Runy Tylko najpotężniejsi Mistycy potrafią wejrzeć w głębie Runicznej Animy i posiąść jej moc.
Błękitna Anima Błękitne Runy (Indigo) Tylko najpotężniejsi Mistycy potrafią wejrzeć w głębie Runicznej Animy i posiąść jej moc.
Obsydianowa Anima Obsydianowe Runy Tylko najpotężniejsi Mistycy potrafią wejrzeć w głębie Runicznej Animy i posiąść jej moc.

Po pierwszym użyciu, Kostka Złomowania znika z naszego ekwipunku, pojawiając się za to w formie skrzyni, jako stały element ekwipunkowego interfejsu. Nieużywana, wygląda na zamkniętą. Po kliknięciu, otwiera się i pojawia się przed nami okno 3×2, do którego wkładamy przedmioty przeznaczone do złomowania.

Po aktywacji, Kostka natychmiast złomuje umieszczone w niej przedmioty, przenosząc uzyskane materiały do stosów, pojawiających się w naszym ekwipunku.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 06.02.2012 14:49
Autor:
Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “Złomowanie i Materiały”

  1. Michael says:

    Brr.. trzeba trochę ‚odświeżyć’ ten artykuł.

  2. ArcinPL says:

    Żal diablo jest fajne pod wieloma względami ale poziom infero to jest cud!!

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.