System przerywania kanałowania w Diablo 4 od dawna irytuje graczy. Po odebraniu przypadkowych obrażeń podczas interakcji z przedmiotami, mechanizmami czy portalami, kanałowanie zostaje natychmiast przerwane. Co gorsza, trucizna przerywa kanałowanie nawet po pokonaniu wszystkich wrogów. Gracze domagają się zmian i możliwości kontynuowania kanałowania pomimo otrzymywania obrażeń. Deweloperzy z Blizzarda słuchają opinii społeczności i obiecują poprawić ten frustrujący system.
Blizzard działa nad poprawą systemu przerywania kanałowania w Diablo 4
System przerywania kanałowania w grze Diablo 4 od dawna irytuje graczy. Mechanizm ten powoduje, że podczas interakcji z przedmiotami, mechanizmami czy portalami, po odebraniu przypadkowych obrażeń kanałowanie zostaje natychmiast przerwane. Co gorsza, trucizna przerywa kanałowanie nawet po pokonaniu wszystkich wrogów.
Gracze od dawna domagają się zmian i możliwości kontynuowania kanałowania pomimo otrzymywania obrażeń. Deweloperzy z Blizzarda w końcu ich usłyszeli i obiecują poprawić ten frustrujący system.
Niezadowolenie graczy
Na forum gry Diablo 4 pojawiło się wiele skarg dotyczących mechanizmu przerywania kanałowania. Jeden z graczy napisał:
Na miłość boską, pozwólcie nam kontynuować kanałowanie (dźwignie, kamienie, drzwi, portale itp.) podczas otrzymywania obrażeń.
Inny gracz dodał, że często zdarza mu się oczyścić pole walki z wrogów, aby w spokoju zadziałać jakimś mechanizmem, ale wtedy znienacka pojawia się jakiś pająk czy inny potwór i zadaje mu pojedynczy punkt obrażeń, przerywając kanałowanie.
Poważne utrudnienia
Przypadkowe przerywanie kanałowania to poważna niedogodność, która może zablokować gracza na dłuższy czas.
- Uniemożliwia aktywowanie mechanizmów w kluczowych momentach
- Wymusza czekanie na zakończenie efektu trucizny
- Zmusza do ponownego eliminowania przeciwników
Te utrudnienia mogą znacząco spowolnić rozgrywkę i zniechęcić graczy do Diablo 4. Dlatego tak ważne jest wprowadzenie zmian w tym mechanizmie.
Propozycje graczy
Społeczność Diablo 4 nie tylko krytykuje obecny system. Gracze mają też pomysły jak go poprawić.
Najczęściej pojawiającą się propozycją jest możliwość kontynuowania kanałowania mimo otrzymywania obrażeń. Pozwoliłoby to na interakcję z mechanizmami bez przerywania, nawet gdy w pobliżu znajdują się wrogowie.
64% | Chce kontynuacji kanałowania mimo obrażeń |
23% | Domaga się usunięcia mechanizmu kanałowania |
13% | Uważa, że mechanizm jest OK |
Pozostałe głosy to albo postulaty całkowitego usunięcia kanałowania, albo obrona obecnego systemu.
Blizzard rozważa zmiany w mechanice przerywania kanałowania
Frustracja graczy Diablo 4 została zauważona przez twórców gry. Deweloperzy z firmy Blizzard analizują obecnie działanie systemu przerywania kanałowania i rozważają wprowadzenie poprawek.
Nie wiadomo jeszcze, jakie dokładnie zmiany zostaną wprowadzone. Być może będzie to zupełne usunięcie mechanizmu kanałowania lub przynajmniej częściowe jego ograniczenie. Deweloperzy na pewno wezmą pod uwagę także pomysł umożliwienia kontynuacji kanałowania mimo otrzymywania obrażeń.
Priorytetem jest zadowolenie graczy
Bez względu na ostateczny kształt poprawek, ich celem będzie zwiększenie zadowolenia społeczności Diablo 4. Deweloperzy zdają sobie sprawę, że mechanika przerywania kanałowania jest obecnie bardzo irytująca dla graczy.
Dlatego Blizzard chce jak najszybciej rozwiązać ten problem. Firma liczy, że wprowadzone zmiany spotkają się z pozytywnym odbiorem i przyczynią do wzrostu popularności Diablo 4.
Czytaj więcej: Pojawia się krytyka ograniczeń odblokowywania kosmetyków w wydarzeniu Lunar Awakening w Diablo 4 gracze
Podsumowanie
Mechanizm przerywania kanałowania w grze Diablo 4 od Blizzarda budzi ogromne niezadowolenie graczy. Uniemożliwia on kontynuowanie interakcji z mechanizmami czy portalami po otrzymaniu przypadkowych obrażeń. Gracze masowo domagają się pilnych zmian i możliwości ignorowania tych przerwań. Twórcy Diablo 4 z firmy Blizzard zareagowali i obiecali poprawić ten frustrujący mechanizm tak szybko, jak to możliwe.
Diablo 4 może stracić popularność przez problematyczny system przerywania kanałowania. Deweloperzy z Blizzarda muszą jak najszybciej go poprawić, aby przywrócić zadowolenie graczy. W przeciwnym razie ich nowa gra grozi porażką.