Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Diablo 3 i e-Sport, Life After Each Kill, Złomowanie Piekłorodnego Pierścienia

Po wyraźnej, dwutygodniowej przerwie, powracamy do świata żywych z trzema straszliwie istotnymi sprawami. Po pierwsze - Diablo 3 nie będzie E-Sportem!

Nie mamy planów na uczynienie Diablo 3 E-Sportem. Diablo 3 nigdy nie było projektowane z myślą o E-Sporcie i nie każda gra musi koniecznie E-Sportem być. StarCraft 2 natomiast, był od samego początku projektowany z myślą o E-Sporcie. Po prawdzie, WoW raczej w to nie celował, ale są w WoWie elementy, które naszym zdaniem dobrze się sprawdzały w środowisku E-sportowym i reakcja Chińskiej społeczności to potwierdza.

Z pewnością istnieją różne sposoby; różne rzeczy wpływające na współzawodnictwo, które możemy przy Diablo zastosować i myślę też, że na przyszłych Blizzconach moglibyśmy spróbować urozmaicić sposoby, w jakie ludzie ze sobą w grze współzawodniczą. Na dłuższą metę jednak jest to zupełnie co innego, niż tworzenie profesjonalnej struktury turniejowej. Aby w ogóle móc w tą stronę iść, trzeba mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, a rozgrywka musi być strategicznie głęboka; strategie odnoszące sukces muszą być zrównoważone, muszą sprawiać frajdę i co więcej, muszą też dobrze wyglądać. Nie wydaje nam się więc, że powinniśmy iść w tą stronę z Diablo. Inne elementy są zdecydowanie ważniejsze.

Po drugie, jak dokładnie działa affix "Life After Each Kill"? A konkretniej, jak on działa w trybie gry wieloosobowej? Lylirra rozwiewa wątpliwości:

Jeśli zadam obrażenia potworowi, jednak śmiertelny cios zada członek mojej drużyny, dostanę pełny procent zwrotu HP, częściowy zwrot na podstawie zadanych obrażeń, czy może zupełnie nic nie dostanę?

Nie, nie dostaniesz żadnego zwrotu HP.

Patrząc na temat szerzej, jest tu trochę miejsca na usprawnienia. Zdecydowanie zdajemy sobie sprawę, że Life on Kill nie działa obecnie w sposób szczególnie przyjazny dla rozgrywki co-op. Kiedy grasz z grupą ludzi i dzielicie się swoimi kończącymi ciosami, LoK nie jest już tak samo wartościowy, jak w rozgrywce solo i może rzeczywiście wywołać negatywnie wrażenia. Jesteśmy również świadomi, że problem ów tyczy się przeróżnych innych umiejętności, w rodzaju zdolności Archont, Czarownika.

Nadal chcemy, by gracze czuli, że mogą wybierać sprzęt/buildy dla swoich postaci inaczej do rozgrywki solo vs. co-op i uważamy, iż zawsze będą istniały takie affixy, które będą lepsze w jednym, a gorze w drugim. Jednak na tą chwilę, stopień przewagi gier solo zadaje się być przesadzony (wyobrażam sobie, że wielu graczy kiwa tera potakująco głowami). Dyskutowaliśmy już nad możliwymi sposobami na lepsze zrównoważenie LoK/Archont/etc w solo vs. co-op, jednak nie udało się jeszcze osiągnąć konkretów. Problem zdecydowanie pozostaje dla nas ważny i w międzyczasie pozostajemy otwarci na wasze opinie w tej sprawie.

Weźcie również pod uwagę poprawienie Cierni.

Ciernie są kolejnym affixem, który naszym zdaniem pozostawia wiele do życzenia -- nie tylko w grach co-op, ale również i w solo. Nie jest to zupełnie nieudana statystyka i istnieje wiele buildów, które mogą czerpać zeń korzyści, zdecydowanie jednak przydałoby się jej trochę więcej strojenia, zanim rzeczywiście będzie można ją określić konkurencyjną. W najbliższym czasie nie mamy w tym temacie żadnych planów, jednak na dłuższą metę bierzemy pod uwagę przeróżne usprawnienia i strojenia, w rodzaju pozwolenia cierniom na czerpanie korzyści z głównych statystyk, wbudowanie dodatkowego wsparcia dla zdolności pasywnych, jak i wprowadzenie bonusowych wartości do tego rodzaju obrażeń dawanych przez kamienie szlachetne. (Zastanawialiśmy się również nad dodaniem nowego affixu, który byłby bardzo podobny do cierni, jednak miałby o wiele bardziej uniwersalną funkcję i wpływałby pozytywnie na wszystkie klasy [np. zasięgowe + obrażenia wręcz], bez konieczności wsparcia umiejętności pasywnych.)

I po trzecie, dlaczego nie pozwolić graczom  na złomowanie Piekłorodnego Pierścienia?

Całą wieczność trwa ich farmowanie i w 99.99% przypadków okazują się być do kitu... Nie można ich wyrzucić i nie można nimi handlować. Są bezwartościowymi pamiątkami po zmarnowanych godzinach życia. Czy takim problemem byłby uczynienie ich bardziej przydatnymi?

Zdecydowanie dyskutowaliśmy nad możliwością złomowania Piekłorodnych Pierścieni na elementy składowe i całkiem intensywnie debatowaliśmy nad waszymi opiniami na ten temat. Choć rozumiemy, dlaczego gracze mogliby chcieć, by ich pierścienie pozwalały się złomować do demonicznych organów (czy nawet Kluczy), nie wydaje nam się jednak, by było to obecnie dobre podejście, jako że pozwoliłoby wam to ominąć niektóre starcia w całości. W przyszłości możemy do tego wrócić, kiedy Infernalna Machina trochę dłużej podziała w środowisku gry.

Zgadzamy się jednak, że pierścienie powinny móc się złomować do Siarki i elementów Magicznych oraz Rzadkich. Pierwotnie nie zdecydowaliśmy się na Siarkę, jako że chcieliśmy uniknąć sytuacji, w której można uzyskać ten materiał z jednego konkretnego przedmiotu, za każdym razem. Ten pomysł raczej nie idzie w parze z naszą filozofią projektowania gry, a rynek jest już wystarczająco nasycony Siarkami na tą chwilę. Co więcej, wiemy, że trochę kiepsko może wyglądać sytuacja, w której nie ma się szansy na uzyskanie Legendarnego materiału z Legendarnego przedmiotu i nie wydaje nam się, by nasze pierwotne powody ku tej takie decyzji miały jeszcze sens w świetle waszych obecnych opinii.

Jako że wiem, że na pewno tu wyjdzie: Zastanawiamy się również nad sposobami zwiększenia wartości Siarki, jak i samego rzemiosła. Uważamy, że temu systemowi przydałoby się trochę pracy, jednak nie jesteśmy jeszcze na etapie, w którym możemy powiedzieć coś więcej. Nie wykluczyliśmy możliwości wprowadzenia nowych recept w międzyczasie, czy tez wprowadzenia nowych sposób wykorzystania zebranych materiałów rzemieślniczych.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.11.2012 21:36

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarzy to “Diablo 3 i e-Sport, Life After Each Kill, Złomowanie Piekłorodnego Pierścienia”

  1. sizzla pisze:

    „Ciernie są kolejnym affixem, który naszym zdaniem pozostawia wiele do rzyczenia”

    pomuc?

  2. KERMIz pisze:

    Jeżeli chcesz newsa, od którego pospadają wszystkie półki a nie tylko kurz, to proponuję napisać o tym:https://twitter.com/scaryrobots/status/273048383797743616

    Blog o patchu PVP „very soon”. Obstawiam, że w tym tygodniu.

    PS: Fajnie, że strona dalej żyje, bo od kilku dni bałem się, że zrezygnowałeś. No ale wieść o zbliżającym się PVP napawa baaaardzo optymistycznie :).

Skomentuj wpis.

*