Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

@Diablo: Opóźnienie z Męskim DH oraz Różności

Głucho coś ostatnio. Może chłopaki są tak pochłonięci robotą, coby zdążyć na premierę Q4 2011, że nie mają czasu nas raczyć nowościami... Heh! Mamy parę ćwirknięć odnośnie obsuwy z męską wersją Łowcy Demonów, która miała być w tym tygodniu. I jeszcze pojedyncze drobne pytania o różne pomniejsze rzeczy. Bez dłuższych ceregieli:

Możemy się spodziewać męskiego Łowcy Demonów przed Lutym?—Lytus
Mało prawdopodobne. Wrócił do animatorów. Niektóre z jego ruchów się nie kleiły.—Diablo

Będą jakieś małe żyjątka, które będzie można zmiażdżyć butem? Uwielbiałem to w D2.—Venator
Tak! Cała masa.—Diablo

Twój ostatni post mówi, że trylogia Sin War może być retcon'owana jeśli zajdzie taka potrzeba dla kanonu; czy cokolwiek z Hellfire jest w kanonie?—TheChatGem
Potencjalnie, są kawałki i elementy, które pasują. Sin War jest w kanonie i z tego co wiem, zawsze tak miało być.—Diablo

Zastanawiałem się, czy zobaczymy niedługo umiejętność Gargantuan Szamana.—Hakuro93
Nie super niedługo, ale model został całkiem niedawno ukończony.—Diablo

Prawdziwie wstrząsające nowiny nas dzisiaj naszły. Nie powiem, deptanie wielgachnych robali w Krypcie Tal'Rash'a było co najmniej zabawne. Szczególnie dźwięk towarzyszący aktom miażdżenia był idealny. Fajnie, że będzie co deptać w Diablo 3. Co do Szamana i wspomnianej umiejętności, Gargantuan polega na przyzwaniu wielkiego zombie, które naturalnie walczy po naszej stronie. Jego model rzeczywiście może być ciekawy.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.01.2011 12:20

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.