Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Dyskusji o Końcowych Etapach Rozgrywki i Osiągnięciach Ciąg Dalszy

Na Forach Blizzard'a pojawiła się dyskusja na temat bezsensowności grind'u pod koniec rozwoju postaci oraz przewidywań w tym temacie odnośnie Diablo III. Cytowana jest najważniejsza część wraz  z odpowiedzią Bashiok'a:

W D3 na pewno będą chcieli ukłonić się tym, którzy będą chcieli kontynuować rozgrywkę, więc wprowadzą zawartość na ostateczny etap rozwoju postaci. Rzecz oczywista i zupełnie nie związana z WoW'em. Jednak mając zawartość ostateczną, implikuje to kilka rzeczy, w szczególności zostanie zdefiniowane gdzie ta zawartość się zaczyna, wy definiujecie "koniec gry" i poziom który osiągniesz po przejściu przez Piekło (Hell - poziom trudności) jest bardzo wygodnym argumentem, prawda?

Nie mamy pojęcia co tam na końcu może się dla nas czaić, mogą to być instancje w rodzaju bitew z bossami, które stanowią rzeczywiste wyzwanie, mogą to być misje swego rodzaju, trudne zadania, jakkolwiek. Znając jednak Blizzard'a, na pewno będzie to coś fajnego i z pewnością będzie co robić po ukończeniu Piekła.

Wszystko to nie oznacza jednak, że nie uzyskamy najważniejszych dla nas umiejętności przed osiągnięcie maksymalnego poziomu, nie implikuje to, że wszystkie wartościowe przedmioty będą wymagały maksymalnego poziomu ani też nie mówi nam to, że na końcu ma miejsce jakiś rodzaj rozgrywki opartej o współzawodnictwo czy współpracę. Tak się dzieje w WoW i to jest to czegoście się wszyscy bali, ja jednak nie widzę żadnego powodu ani jakichkolwiek wskazówek świadczących o takich zamiarach deweloperów.


Podoba mi się to.

Małe sprostowanie odnoście twojego ostatniego akapitu:

Jądro gry ma się rozegrać na Normal'u, tak jak być powinno. Szczególnie w przypadku umiejętności, masz dostęp do wszystkich umiejętności klasowych (w większości przypadków), zanim jeszcze przejdziesz grę po raz pierwszy.

Krzywa doświadczenia do poziomu 60, nie będzie gwarantować perfekcyjnych trzech przejść gry na każdym poziome trudności. Naturalnie oczekujemy, że będziesz się ekscytować i zaczniesz przechodzić grę ponownie, ale nie jest w naszych zamiarach robienie z tego zwykłego grind'u poziomów. Ilość poziomów ma pasować do ilości zawartości fabularnej i mechanicznej. Co oznacza, że jak skończysz grę na Piekle, zakładamy, że będziesz w okolicach 60 poziomu. Może będzie ci brakował jednego lub dwóch poziomów albo też już od jakiegoś czasu będziesz miał 60, w zależności od twojego stylu gry.

Co do mierzenia kto ma dłuższego, w sensie chwalenia się się bohaterem o wyższym poziomie trudności, wydaje nam się, że porządny system osiągnięć będzie tu najlepszy. Jest w tym więcej zróżnicowania i stanowią znacznie ciekawsze wyzwanie dla chętnych ich zdobycia. Co jest ważne, nasze osiągnięcia są między-postaciowe, co oznacza, że możemy przyznawać osiągnięcia za nabicie 60 pięcioma, dziesięcioma... kurde, nawet dwudziestoma postaciami. Z pewnością jest to większy wyczyn niż nabicie 99 i możemy za to przyznawać ciekawe nagrody.

Brzmi nieźle, choć te między-postaciowe osiągnięcia zwiastują liczne zwolnienia i niedopilnowane obowiązki. Zobaczymy jak to będzie.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.10.2010 15:02

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.