Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Efekty Fan Site Event’u – Wideo Diablo 3 Beta B-Roll

Tutaj macie B-Roll z najnowszego build'u Diablo 3. Materiał ten był dołączany do PressKit'a rozdawanego uczestnikom Fan Site Even'tu, który odbył się w zeszły weekend w Irvine.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 01.08.2011 13:45

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

19 komentarzy to “Efekty Fan Site Event’u – Wideo Diablo 3 Beta B-Roll”

  1. Afghani says:

    No faktycznie jest tu kilka nowości nie prezentowanych wcześniej (w większości wyłapałem „zrunowane” umiejętności). Mnich wymiata! Jak zaczyna naparzać to nie wiadomo co się dzieje na ekranie, to będzie pierwsza postać, którą wybiorę 🙂

  2. Daranis says:

    Zgadzam się z kolegą mnich naprawde wymiata ale i Barb też jest niczego sobie 😀

  3. ZeT says:

    Demon hunter też sobie ładnie radzi już niemogę się doczekać tej gry uaaaaaaaa ;]

  4. Rafał says:

    Lipa tylko , że potrzebne jest połączenie z netem podczas gry w singla. Mieszkam daleko od jakiegoś większego miasta , mój net ma 10gb limitu na miesiąc . Jak mam grać? Czy ktoś wie jak to wygląda , jakie wielkości danych przesyła komp na serwer i odwrotnie podczas jednej godziny grania? Jeśli bedą to jakies małe dane np 10 Mb na gopdzinę grania to ok , jeśli wiecej to jestem spalony.

    • Iskariota says:

      @Rafał: To są praktycznie niezauważalne wartości. Ludzie z ograniczonym limitem bez przeszkód grają w WoW’a, gdzie trzeba pobierać na raz dane o zachowaniu całej masy obiektów.

      Multiplayer Diablo 3 z pewnością będzie pobierał jeszcze mniej informacji. Zakładając grę, i udostępniając ją innym (np. nie zabezpieczając jej hasłem), ty ją hostujesz. Wszelakie dane co do lokacji, grafiki i efektów, siedzą na Twoim komputerze (i jeśli dobrze to rozumiem, zapisane są jako tzw. Seed, czyli liczbową wartość, wg. której gra odpowiednio rozlokowuje materiały graficzne dla danej sesji). Jeśli pozwolisz innym się dołączyć, gra będzie pobierała tylko liczbowe dane dla modyfikatorów, lokalizacji zdarzeń oraz wszelakich rzutów na przedmioty i obrażenia. To wszystko są pierdoły, których ciężko Ci się będzie dopatrzeć na raporcie z wykorzystania łącza. Twoje 10GB limitu nawet tego nie poczuje!

  5. Rafał says:

    Jeśli tak to spoko. Tylko innym problemem jest wolne łącze i niestabilność . Jestem ciekawy co się stanie jeśli połączenie się zerwie?Gra się wyłączy i stracę wszystko co ugrałem czy będą na serwerze robione punkty kontrolne np co 5 min i stracę tylko ostatnie 5 min gry. Trochę by mnie drażniło robienie sejwów co 10 min „tak na wszelki wypadek”.

    • Iskariota says:

      @ Rafał: Na stabilność Twojego łącza, Niebiescy już nic nie poradzą. Zaiste, są Punkty Kontrolne, jednak Twoja postać, będąc zapisywaną i przechowywaną na Twoim koncie Battle.net (a co za tym idzie, na serwerach Blizzard’a), zapisywana jest cały czas, z całym swoim progresem. Nie ma mowy o utracie doświadczenia czy przedmiotów przy zerwaniu połączenia.

  6. Sierdas says:

    Oby tylko nie wprowadzili abonamentu… Obraziłbym się na nich nieodwołalnie.
    I jakoś tak za dużo tych zmian, moim skromnym zdaniem. W tym pierwszym dzisiejszym poście pisaliście nawet o likwidacji Trait’ów, co jest dla mnie równie dziwne, co niespodziewane. Boję się po prostu że w procesie amerykanizacji (upraszczania wszystkiego jak się da żeby przeciętny „synuś” przed monitorem był w stanie to ogarnąć umysłem) wszystko to co mi się początkowo podobało w Diablo 3 po prostu zostanie wyrzucone…

    • Iskariota says:

      @Sierdas: Nie ma mowy o abonamencie. Zresztą, RTMAH załatwi im przychody równe abonamentowi, jeśli nawet miejscami nie większe.

      • Sierdas says:

        @Iskariota: No to fajnie że nie ma mowy o abonamencie. Jednak ten rynek to dla mnie nie do końca zrozumiała rzecz. Tzn. idea rynku jest oczywista, ale wprowadzanie oficjalnego rynku obracającego się wokół prawdziwej waluty może nie być najlepszym rozwiązaniem dla gry… Prędko namnoży się mnóstwo takich delikwentów, co po prostu zapłacą Blizzardowi trochę dolców i sobie kupią super sprzęt. Bo mają na to kasę, tę prawdziwą. Nie uznajcie że jestem zazdrosny o to, ja po prostu uważam że to trochę niszczy ideę gry jako totalnie odrębnego świata, w którym trzeba zdobywać środki adekwatne dla tego właśnie uniwersum. A jeśli będzie można sobie po prostu za 20 dolarów kupić od razu super zbroję, za którą inna osoba się uganiała przez pół miesiąca, to to trochę nie teges jest…

        • MaSSeK says:

          „Blizzard nie będzie wytwarzał przedmiotów na sprzedaż; będą jedynie napędzać handel między graczami, pobierając opłatę za każdy wystawiony przedmiot. Aby zapobiec spamowaniu szmelcu – każde konto dostaje kilka darmowych transakcji na początek.”
          Te słowa przeczą temu co mówisz, pozdro.

          • Sierdas says:

            @Massek: Nie zrozumiałeś mnie. Wiem że Blizzard nie będzie niczego wytwarzać za kasę. Ale sama opłata już jest pewnym ograniczeniem.
            Chodziło mi też o to, że (o ile dobrze zrozumiałem artykuł) między graczami będzie można prowadzić handel używając do tego prawdziwych pieniędzy.

      • Lukasz says:

        co to jest RTMAH?

  7. Paweł says:

    Sierdas sorry ale w kazdej grze multiplayerowej można pozyskac itemy czy to na forach czy na allegro…. Więc to lepiej ze nie bedziesz musiał zaglądać na jakieś strony tylko wszystko masz na tacy… Braknie Ci hajsu sprzedasz item w grze i masz…

  8. Rafał says:

    Dzięki Iskariota nie mam więcej pytań.

  9. Afghani says:

    @Paweł – tyle, że dając oficjalnie na to zielone światło stwarzają tak jakby równoległą do tradycyjnej drogę do zdobycia sprzętu. Jeśli wcześniej takli handel był nielegalny wiele osób się za to nie brała z powodu prawości ich postępowania – skoro jest zakazane, to się tego nie tykam, gram tak, jak Pan Bóg przykazał. A teraz będzie to w pełni legalny i „normalny” w postrzeganiu wszystkich graczy sposób na zdobycie sprzętu, który faktycznie może faworyzować graczy z grubszym portfelem…

    Ja na szczęście nie przejmuję się tym zbytnio, będę grał tylko w singla i w pełni nastawiam się na podejście czystko fabularne do tej gry – chcę przeżyć opowiedzianą historię zatapiając się całkowicie w klimat zaserwowany przez Blizzard nie martwiąc się tym, jak inni w tę grę grają. Niech martwią się gracze PvP.

    • Sierdas says:

      O! Dokładnie tak sprawę postrzegałem, dzięki za pomoc Afghani 🙂 Ja oczywiście również skupię się na singlu, ale głupio byłoby nie pograć na necie z innymi. Chociaż ja tak naprawdę nastawiam się na umówione „spotkania” ze znajomymi na jakimś własnym serwerze i jazda co-op lub PvP. To będzie świetne 🙂

      Martwią mnie jednak inne zmiany, ogłoszone wczorajszego dnia. Brak Traitów… DLACZEGO? To brzmiało naprawdę fajnie!

  10. kalmarek says:

    wszystkie zmiany podobaja mi sie. RMT AH troche kontrowersyjny ale zobaczymy w praktyce.

Skomentuj wpis.

*