Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Lista Proponowanych Affixów Potworów Elitarnych, HD Remake D1 i D2

Wszyscy lubią porządne listy ciekawych pomysłów, prawda? Tym razem fani z Europy serwują nam swoje. Przed wami 27 sugerowanych nowych affixów dla potworów Elitarnych i Czempionów:

To jest lista pomysłów umiejętności dla elitarnych, która zwiększyłaby poziom zróżnicowania gry:

UWAGA: W naszej liście, słowo "elitarny" odnosi się do dowolnego rodzaju elitarnego potwora, gdzie słowo "boss" tyczy się tylko pojedynczych bossów.

1. Wskrzeszający - Boss wskrzesza swoje sługi. [min lv 20]

2. Daleki zasięg - Elitarny ma zwiększony zasięg (i prawdopodobnie większy model graficzny) [min lv 20]

3. Negujący - Boss posiada aurę o dużej średnicy, która wyłącza wszelakie zdolności pasywne. [min lv 60]

4. Wybuchowy - Elitarny eksploduje co każde 10 sekund, zadając poważne obrażenia w małym promieniu wokół siebie. [min lv 40]

5. Regenerator - Szybko się regeneruje (podobnie jak Wampiryczny, tyle że nie wymaga trafień) [min lv 20]

6. Wysysanie energii - Elitarny wysysa zasoby energetyczne postaci przy każdym trafieniu (Furia, Mana, etc.). [min lv 40]

7. Symulakrum - Boss potrafi przywołać kopię bohatera (podobnie, jak Diablo, ale słabszą). [min lv 60]

8. Aura - Boss posiada losową aurę Mnicha, wpływającą na wszystkich wrogów w dużym promieniu. [min lv 40]

9. Duch - Boss wskrzesza się co każde 15 sekund po śmierci i dzieje się to w nieskończoność, jednak fany i doświadczenie dostajemy tylko za pierwszym powaleniem bestii (trzeba więc od niego w końcu zwiać!) [min lv 50]

10. Alarm - Elitarny będzie ściągał potwory ze swojej rozległej okolicy, włącznie z bossami, jeśli takowe będą. [min lv 50]

11. Obwarowany - Redukuje wszelakie obrażenia z każdego ataku do ustalonej wartości. Na przykład, jeśli wartość ta wynosi 18.000, każde trafienie, które normalnie zadałoby 45.000, zada tylko 18.000. (Jest to w zasadzie przeciwność zegarów enrage) [min lv 60]

12. Ohydny - Obrażenia zadawane przez Ohydnego nie podlegają regeneracji. Wszelakie efekty leczące działają z połową skuteczności.  [min lv 60]

13. Silny - Elitarny zadaje więcej obrażeń zwykłymi atakami i ma szansę na ogłuszenie. [min lv 30]

14. Pojedynek - (Tylko czempioni w rozgrywkach wieloosobowych), każdy czempion może otrzymać obrażenia od jednego, wybranego gracza (nazwa gracza pojawiałaby się pod nazwą czempiona). [min lv 50]

15. Korozja - Boss powoli wysysa wytrzymałość ze wszystkich przedmiotów w dużym promieniu. [min lv 40]

16. Architekt - Elitarny przywołuje znaki, które strzelają w gracza żywiołowymi kulami przez krótki czas. [min lv 40]

17. Wir Żywiołów - Elitarny co pięć sekund staje się związany z innym żywiołem. Podczas związania, potwór zadaje obrażenia od tego żywiołu i jest nań odporny. [min lv 40]

18. Telepata - Kiedy telepata jest widoczny, ekran trzęsie się, przez co trudniej go poprawnie zaatakować. [min lv 60]

19. Snajper - Elitarny strzela o 50% dalej. Pojawia się tylko na zasięgowych potworach. [min lv 40]

20. Szał - Elitarny jest powolniejszy niż zwykle, ale co 10 sekund wpada w szał, zwiększający jego obrażenia/szybkość ataku/szybkość poruszania się na 3 sekundy. [min lv 30]

21. Nieuchwytny - Elitarny zyskuje dużą szansę na unik. (LoH obecnie potrzebuje przeciwwagi i to jest na nią sposób) [min lv 30]

22. Legion - Boss pojawia się z mniejszą ilością sług, ale spawnuje białe potwory różnych rodzajów z powoli rosnącą częstotliwością (maksymalna ilość na rozsądnym poziomie, coby komputery nie spłonęły), wyłaniając je z ziemi albo zrzucając z nieba. [min lv 20] ***dzięki za to Dillari***

23. Rozbrajacz - Elitarny będzie efektywnie negował zdolności twojej broni na 0,5 sekundy po każdym trafieniu. (wszystko związane z wytrąceniem broni na ziemię byłoby przegięte w związku potencjalnymi dc) [min lv 50] ***thanks to Dillari***

24. Taktyk - Boss będzie co jakiś czas "oznaczał" gracza, zwiększając otrzymywane przezeń obrażenia o 50% na 3 sekundy. [min lv 30]

25. Zabójca - Normalne ataki elitarnego pomijają 25% obrony i odporności. [min lv 60]

26. Zdecydowany - Elitarny spędza chwilę na doładowaniu swojego ataku, przed jego wykonaniem (podobnie jak Mroczni Berserkerzy). [min lv 50]

27. Żądza krwi - Szybkość poruszania się tego elitarnego rośnie w miarę otrzymywanych przez ciebie obrażeń. Im mniej masz życia, tym szybciej będzie cię gonił). [min lv 60]

I jeszcze jedno. Typowy poniekąd temat z serii "fajnie by było, gdyby zrobili X klasyka w nowoczesnej oprawie" zaowocował komentarzem Niebieskiego, w którym wyjaśnia, dlaczego deweloperzy ogólnie rzadko kiedy decydują się na remake jakiejkolwiek starej, ale klasycznej gry (w rodzaju ostatnich odświeżeń Final Fantasy VII [wysoka rozdzielczość i obsługa aktualnych technologii] czy jeszcze nie wydanego Baldur's Gate):

Kto chciałby je zobaczyć w wersji D3? Ja bym chciał.

Zakładam, że mówisz o wersjach HD Diablo I i II, popraw mnie, jeśli jestem w błędzie 🙂

Jestem pewien, że wielu chciałoby to zobaczyć, włącznie ze mną, jako że mam wspaniałe wspomnienia z obu tych gier. Jednak nie najlepszym pomysłem może być robienie sobie w tym temacie nadziei, ponieważ nasi deweloperzy wolą, aby ich gry ewoluowały i szły naprzód.

Większość deweloperów generalnie woli spędzać swój czas na tworzeniu nowych rzeczy, przez co generalnie dlatego nie widzimy wielu HD-remake'ów starych klasyków. Prócz tego, zrobienie porządnego HD-remake'u wymaga poświęcenie dużej ilości czasu i środków, co również musi wpływać na ich rzadkość. To powiedziawszy, nigdy nie mówmy nigdy. Może któregoś dnia będzie nam dane uświadczyć wersji HD klasyków Blizzarda 🙂

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 30.08.2012 14:32

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

7 komentarzy to “Lista Proponowanych Affixów Potworów Elitarnych, HD Remake D1 i D2”

  1. WarHaber says:

    Jak ktoś chce pograć w D2 w HD to nie widze problemu – jest mod w którym można wybierać dowolną rozdzielczość

    • L says:

      A jest coś takiego do D1? Największy problem mam z grafiką, bo wszędzie robią się kolory tęczy. Żadne tryby zgodności nie pomagają (Win 7).

      • tbc says:

        Ostatnio ciąłem w D1 na Win7. Spróbuj otworzyć okno zmiany rozdzielczości ekranu w Windowsie i nie zamykaj go, ani nie minimalizuj i wtedy odpal D1 :D. Jakieś tryby zgodnosci tez tam ustawialem. Tak czy inaczej da się na 100%. Na 2 róznych kompach z Win7 odpalałem 😀

        • L says:

          Zmiany rozdzielczości w samym W7 nie próbowałem… Dzięki, pokombinuję sobie z tym 🙂 Dla mnie D1 ma niepowtarzalny klimat (choć i dużo wad). D2 już mi się trochę przejadło, a D3 mnie jeszcze odpycha. Oby dodatek coś zmienił, choć wątpię, bo w klimacie nie chcą nic zmienić odkąd pojawiły się pierwsze info o D3…

          • Aylard says:

            w Menedżerze Zadań usuwaj proces ‚explorer.exe’ a po grze w uruchamiaj, wtedy kolory są ok.

    • Tele says:

      Tak, a później dostać bana jak gra się na BN…

  2. KERMIz says:

    Propozycje afixów – dla mnie bomba. Może kiedyś się doczekamy.

Skomentuj wpis.

*