Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nadchodzą Zmiany w Umiejętności „Szlak Popiołów” Łowcy Demonów

Złe wieści dla Łowczyń i Łowców Demonów, z których z pewnością sporo korzysta obecnie z urywającego głowę "Szlaku Popiołów", runicznej wersji umiejętności "Odskok". Tak jest, 1500% obrażeń od broni przez trzy sekundy to nie lada gratka dla tych Łowców Demonów, którzy lubią z wrogiem stawać twarzą w twarz. No ale właśnie, na tą cudowną obecnie umiejętność spadnie niebawem nerf-hammer łaty 1.0.5. Ludziska nie są zadowolone:

W łacie 1.0.5 będziemy poprawiać buga w umiejętności Szlak Popiołow, który sprawił, że ta umiejętność runiczna zadaje pięć razy więcej obrażeń niż powinna. W rezultacie tej poprawki, wartość obrażeń zadawanych przez Szlak popiołów zostanie zredukowana z obecnej (1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy) do wartości pierwotnie zaplanowanej pod 1.0.4, która wynosi 300% obrażeń od broni przez 3 sekundy. Choć ten błąd został odkryty już po implementacji 1.0.4 i dałoby się go naprawać hotfixem, zdecydowaliśmy się nie robić tego bez wcześniejszego ostrzeżenia graczy o tejże zmianie. Zdajemy sobie również sprawę, że gracze obecnie czerpią sporo frajdy ze Szlaku popiołów w swoich buildach, więc -- choć jest to istotny problem, który trzeba zaadresować -- wolimy z nim zaczekać do następnej łaty.

Dostrzegamy fakt tego, że niektóre z buildów korzystających obecnie ze Szlaku Popiołów nie będą dalej wartościowe po naprawie tego buga. Ostatecznie nadal chcemy udostępniać graczom coraz więcej możliwości względem ich buildów oraz sposobów na wyzwolenie kreatywności podczas dokonywania wyborów związanych z umiejętnościami i sprzętem, jednak nie możemy tym samym zanegować naszych celów designerskich lub też tworzyć sytuacje, w których gracze są zachęciani do ograniczania swojej defensywy.

Umiejętności oparte na Dyscyplinie, nigdy nie miały przewyższać tych, opratych na Nienawiści pod względem zadawanych obrażeń. Miast tego, Dyscyplina winna być zbierana i trzymana na konkretną, wymagajcą dodatkowej defensywy sytuację, lub też powinna służyć dodatkowymi możliwościami taktycznymi, prócz zadawania obrażeń. Pozwolenie, by Szlak Płomieni pozostał w swojej obecnej formie przeczy tej filozofii i w dodatku tworzy ryzykowne scenariusze dla wszystki graczy (w końcu jeśli masz inicjatywę, by wydawać całą swoją Dyscyplinę na zadawanie obrażeń, nie będziesz jej miał wtedy, kiedy naprawdę będzie ci potrzebna do przetrwania, przy pomocy takich umiejętności, jak Moc Cieni, czy Zasłona Dymna).

Nie mamy jeszcze daty premiery łaty 1.0.5, będziemy jednak publikować kolejne informacje, w miarę rozwoju procesu deweloperskiego. Zaktualizujemy również ten wątek, kiedy będziemy bliżej premiery nowej łaty.

To nie jest bug, bug to coś takiego, co działa nie tak, jak miało działać. To zadaje 1500% obrażeń i działa tak, jak miał działać.

Ogień na ziemi zadaje obrażenia 5 razy na sekundę i ustaliliśmy ile obrażeń Szlak Popiołów ma zadać w tym czasie. Niestety, tamta wartość została niepoprawnie dodana do tych pięciu pojedynczych tyknięć. Tak więc wartość obrażeń zadawanych przez każde z tych tyknięć wynosi obecnie łączną wartość obrażeń, jaką umiejętność miała zadać w ciągu sekundy. Tu jest właśnie bug.

Nie wpadliśmy na to podczas testów, co jest oczywiście naszą winą. Nadal istnieje dużo dobrych powodów na naprawę tego błędu i opisaliśmy je w głównym poście.

Czy więc dobrze rozumiem, że chcieliście, aby zadawało 1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy, ale wyszło 5 razy tyle = 7500% przez 3 sekundy? Więc jeśli pierwotnym celem było 1500%, dlaczego u diabła rzucacie takie liczby, jak 300%?

No nie do końca rozumiesz. =/

Pierwotnie chcieliśmy, by Szlak Popiołów zadawał 300% obrażeń od broni przez 3 sekundy (lub też w okolicach 100% obrażeń od broni co sekundę). Wyszło nam natomiast -- zamiast 100% obrażeń od broni co sekundę -- że zadaje teraz 100% obrażeń od broni co każde tyknięcie. Obrażenia od ognia tykają 5 razy na sekundę, co daje więc 15 tyknięć na czas trwania zaklęcia. To daje 1500% obrażeń od broni, albo też 5 razy więcej obrażeń, niż miało być pierwotnie.

Wiem, że to są jeszcze wczesne etapy tej gry, ale mam nadzieję, że pozwolicie stworzonym przez siebie postaciom ewoluować. W sensie, czemu by nie pozwolić na zmianę stylu rozgrywki, jeśli ktoś ma taką chęć? Od łaty używam Szlaku Popiołów jako zdolności ofensywnej, przez co moja postać jest znacznie bliżej zagrożenia, ale dzięki temu mam więcej frajdy z grania, niż kiedy trzymałem się na dystans.

Proszę, nie zamykajcie się na zmiany w swoich pomysłach, mogą istnieć o wiele lepsze sposoby na ich wykorzystanie... albo przynajmniej dajcie nam wolność wyboru.

To zdecydowanie opinia, którą przekażę deweloperom. Dziękuję za podzielenie się. 🙂

A więc ten bug zadaje więcej obrażeń na sekundę, niż chcieliście? Dlaczego go po prostu nie naprawicie zostawiając 1500% przez 3 sekundy? Jaki jest teraz sens zmniejszać to do 300%?

Ta umiejętność nigdy nie miała zadawać 1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy (to jest bug). Prawdziwa wartość dla Szlaku Popiołów zaprojektowana z myślą o łacie 1.0.4 to 300% obrażeń od broni przez 3 sekundy.

Whoa, whoa, whoa! Chcecie mi powiedzieć, że noty do łaty były kłamstwem?
http://us.battle.net/d3/en/blog/7029347/7029347#classes
Jak byk jest napisane 1500%. Znaczy to tyle, że jeśli nie miało być 1500%, to zupełnie tego nie testowaliście ORAZ nikt nie sprawdził not do łaty.

Nie macie nikogo od kontroli jakości? Nikt nie testuje? Po kiego grzyba nam kłamiecie?

Ten element not do łaty został napisany w oparciu o błędne informacje, prawda (co wynika z ego, że przegapiliśmy ten błąd podczas testów). Zidentyfikowaliśmy już przyczynę jej pierwotnego pominięcia i ulepszyliśmy nasze procedury, coby tego typu sytuacje więcej już nie miały miejsca -- zarówno pod względem zmian w samym sposobie testowania jak i potwierdzania informacji w notach do łat.

Czy to, że tooltip mówi o 1500% obrażeń też jest bugiem?

Tooltip ciągnie informacje prosto z danych gry. Jako że ta runa zadaje obecnie 1500% obrażeń od broni, wartość w tooltipie będzie to odzwierciedlać. 

W grze nadal są tooltipy, które nieakuratnie odzwierciedlają opisywane przez siebie umiejętności. Więc, twoja teoria nie działa. A blizzard mówił już wcześniej, że będą zabezpieczenia. Jednak nadal dają ciała z tym beta produktem. Co więcej, zamiast przyznać się, jak było naprawdę, wciskają nam, że to bug robiąc z nas idiotów. 

To akurat zależy od tego, w jaki sposób dany tooltip jest ustawiony i skąd pobiera swoje dane. W przypadku Szlaku Popiołów, tooltip pokazuje 1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy ponieważ tylko właśnie obrażeń ta runa obecnie zadaje; wartości w tooltipie pobierane są bezpośrednio z danych gry (nie dokonaliśmy manualnej aktualizacji tooltipa w 1.0.4). 

Tak czy owak, jeśli byśmy chcieli nerfić Szlak Popiołów, po prostu byśmy powiedzieli, że będziemy to robić. Wydawaliśmy już wcześniej takie ogłoszenia. Ta konkretna zmiana jest rezultatem bug fixa; jeśli nazwalibyśmy ją inaczej, niż bug fix, kłamalibyśmy.

Jako że generalnie zadaje 100% obrażeń na tyknięcie przez 15 tyknięć... dlaczego by nie mniejszyć obrażeń o 5% na każde tyknięcie. W zasadzie dałoby to 975% (100+95+90, etc.) aż do 35% obrażeń za ostatnie tyknięcie. Nadal za bardzo? Zmniejszcie o 10% za każdym razem a zostanie wam 550% przez 2 sekundy. To talko tylko dla zastanowienia... macie sposób na nie zepchnięcie tej umiejętności z powrotem do czeluści bezużyteczności. Ludzie ewidentnie uwielbiają nowy Szlak Popiołów, biorąc pod uwagę to, co się w tym poście dzieje. Mam nadzieję, że uda się uzyskać jakiś kompromis, gdzieś pomiędzy 300% a 1500%.

Dziękuję za podzielenie się tą sugestią. Z pewnością przekażę ją dalej. 🙂

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.09.2012 11:48

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*