Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Noty 1.0.3a, Częstotliwość Dropów i 1.0.3, RMAH i Nerfy Przedmiotów

Zaczynamy od komunikatu o planowanych pracach konserwacyjnych na serwerach Diablo 3 w związku nadchodzącą mini łatą 1.0.3a.

Jutro, 27 czerwca o godzinie 5:00 nastąpi przerwa techniczna w Diablo III, podczas której wprowadzimy aktualizację 1.0.3a. Planujemy zakończyć prace administracyjne i udostępnić wszystkie usługi ponownie o godzinie 7:00.

Ważna uwaga:  Prosimy pamiętać, że zostaniesz poproszony o pobranie aktualizacji 1.0.3a dopiero po tym, jak zostanie wprowadzona w twoim regionie. Jeśli logujesz się z klienta amerykańskiego lub azjatyckiego, musisz poczekać z pobraniem, aż aktualizacja zostanie wprowadzona w tym regionie. Dodatkowo, jeśli twoim regionem ojczystym jest Europa, zalogowanie się w regionie Ameryk lub Azji poprzez Globalną Grę będzie niemożliwe aż do wprowadzenia aktualizacji 1.0.3a również w tych regionach.

Poniżej informacje o godzinach prac administracyjnych w poszczególnych regionach:

Europa: 5:00 - 7:00 czasu polskiego (27 czerwca)
Ameryki: 14:00 - 16:00 czasu polskiego (26 czerwca)
Azja: 22:00 - 00:00 (26 czerwca)

Prosimy pamiętać, że podane czasy mogą ulec zmianie.

Klasy

  • Szaman
    • Poprawki Bugów
      • Szarżujący Zombie
        • Runa Umiejętności – Niedźwiedzie zombie
          • Poprawiono błąd, w którym Niedźwiedzie zombie nie mogły atakować celów na zboczach.
          • Niedźwiedzie zombie nie powinny się już zacinać na obiektach, z którymi nie powinny wchodzić w kolizje.

Przedmioty

  • Ogólne
    • Założone przedmioty będą się teraz psuły przez normalne użytkowanie z o połowę słabszą częstotliwością.
      • Proszę zauważyć, że strata wytrzymałości przedmiotów przy normalnej walce różni się od 10% straty podczas śmierci postaci. Założone przedmioty zawsze traciły wytrzymałość w walce i po prostu zmniejszamy tempo tej straty o połowę.
  • Poprawki Bugów
    • Poprawiono błąd, który powodował, że Unikalne potwory nie rzucały odpowiedniej ilości fantów po śmierci.
    • Poprawiono błąd w linkowaniu przedmiotów z trzeba gniazdami.
    • Nie można już tworzyć fałszywych linków z osiągnięciami.

Poprawki Bugów

  • Ogólne
    • Poprawiono błąd, który powodował, że przycisk "Zmień Bohatera" okazjonalnie znikał, kiedy wyszło się z gry będąc w mieście.
    • Poprawiono szereg exploitów w zdobywaniu doświadczenia i złota.
    • Poprawiono szereg problemów z niestabilnością usług i gry (dla Mac i PC).

Dalej mamy podziękowania za powyższe noty oraz nawiązanie do tematu częstotliwości dropów po łacie 1.0.3:

Nie ma problemu, mamy nadzieję, że fakt wcześniejszego ich opublikowania będzie pomocny, szczególnie, kiedy wiemy, że zaraz nadejdzie łata. Przecież, dlaczego nie? Oczywiście nie mogę wam obiecać, że uda nam się je publikować wcześniej za każdym razem.

Łaty mają dłuższy proces deweloperski i testowy, niż jak mi się wydaje większość z was zakłada. Na przykład, nad 1.0.3a pracowaliśmy już przed włączeniem 1.0.3, a trochę w nim "miejsca" (co oznacza czas na proces deweloperski, implementację, testowanie i lokalizację) pozostawiono na ekstremalne poprawki bugów, które mogły się okazać konieczne po uruchomieniu 1.0.3. Wydajniej jest nie czekać na premierę jednej łaty, zanim zacznie się pracować nad kolejną. Zmiana częstotliwości dropów wymagała trochę czasu na przedyskutowanie i zdecydowanie, w jaki sposób do niej podejdziemy, z tego też względu, nie było jak wprowadzić tego w jutrzejszej łacie.

Zdajemy sobie sprawę, że częstotliwości dropów to jedna z tych zmian, na które wszyscy czekają i robimy co w naszej mocy, by jak najszybciej je do gry zaimplementować. Nie oznacza to, że zmiany w 1.0.3a dostały priorytet nad częstotliwościami dropów, chodziło jedynie o odpowiednie rozłożenie ich w czasie, po czym przygotowanie do włączenia z kolejną łatą.

Zwróciwszy uwagę na "proces deweloperski i testowanie", które konieczne są przy tych łatach, jakim cudem ekipa deweloperska nie zidentyfikowała obecnych problemów z częstotliwością dropów/tabelą fantów? Gdzie tu sens jest.

Częstotliwości dropów w 1.0.3 są dokładnie takie, jak te, które wymieniliśmy w Informacjach o pracach nad aktualizacją 1.0.3, nie było więc z nimi żadnych problemów, prócz słuszności/celności tych zmian. Ewidentnie redukcja częstotliwości dropów w późniejszych etapach gry i podniesienie ich we wcześniejszych (co dało ogólnie więcej mocnych przedmiotów w obiegu), nie okazały się specjalnie popularne. Zgadzamy się, że ta zmiana była nietrafiona i będziemy ją naprawiać, jednak nie jest to takie hop siup, żeby zrobić to już przy okazji 1.0.3a.

I na koniec, fani na Polskich forach społecznościowych kilka dni temu zwrócili uwagę na problem sprzedawania przedmiotów na RMAH, które chwilę później mogą zostać znerfowane hotfixem, czy inną mikro-łatą:

Myślę że gdyby Blizzard był uczciwy, pomyślał by o rekompensacie - przynajmniej częściowej. Wszak wszystkie transakcje są udokumentowane na serwerach Blizzarda. Więc widać jakie statystyki maja dane przedmioty i za ile były kupione.

A koro po zakupie Blizzard osłaba dany sprzęt... za który zapłaciłem... powinien zwrócić mi pieniądze, bo to on za to odpowiada.

CZyli wydałem np 200 Euro na itemy z AS a następnego dnia tracąswoją moć, Blizzard oddaje mi moje stracone 200 Euro wysyłając je na konto Batllenet  Gdzie dalej moge je wydać lub spieniężyć

Przynajmniej tak zrobiła by firma szanująca i dbająca o klientów.

Sugeruję poczytać regulamin domu aukcyjnego, który zaakceptowałeś przed możliwością zawierania transakcji, zanim zaczniesz się denerwować. Od wielu miesięcy powtarzamy, że Diablo 3 budujemy na zasadzie iteracji i że zmiany będą wprowadzane w grze na bieżąco, o czym z wyprzedzeniem informujemy. Handel w domu aukcyjnym wiąże się z pewnym ryzykiem - czy przedmiot będzie warty dużo teraz, czy kiedyś indziej? Jeżeli wzmocnimy jakąś statystykę, a ty sprzedasz potem za duże pieniądze przedmiot który leżał u ciebie w skrytce, to czy powinineś zrekompensować nam tą zmianę? Oczywiście, że nie - ta zasada działa w obie strony.

No i jeszcze jedno:

VS.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 26.06.2012 12:03

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Noty 1.0.3a, Częstotliwość Dropów i 1.0.3, RMAH i Nerfy Przedmiotów”

  1. Protain says:

    Nie takie same, bo jeden ma więcej wytrzymałości, proste :).

    • L says:

      Faktycznie, 60-poziomowa postać może nosić tylko wytrzymalsze przedmioty! Bardziej miękkie pierścienie są dla leszczy! No i pierwszy pierścień jest próby 61.

      Może to jest specjalnie, żeby przedmioty np. z inferno nie dało się nosić i sprzedawać początkującym postaciom?

      P.S.
      Iskariota, kiedy recenzja D3? Już ponad 1k głosów w ankiecie!

  2. Karciciel says:

    Cena u Vendora, wymagany poziom, item level i obrazek też się różni.

Skomentuj wpis.

*