Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Nowe Legendarne i Zdolności Potworów + Przykłady Nowych Proc’ów

Po zapowiedzi przeróbki przedmiotów Legendarnych, fani rozpoczęli liczne dyskusje na oficjalnych forach Diablo 3. Jedna z nich, wywołała z lasu Vaeflare'a i jego pumę. Rzecz dotyczy tego, czy będziemy wiedzieli, czy w danym momencie aktywowana umiejętność pochodzi z czyjegoś przedmiotu Legendarnego, czy też z potwora. Do tego, wspomniany CM zapowiada kilka konkretnych proc'ów, jakie pojawią się na nowych przedmiotach Legendarnych:

Nowe przedmioty legendarne będą istotnym elementem 1.0.4. Coby zaoszczędzić czasu, umiejętności potworów trafią do nowych Legendarnych. Nie, że to zły pomysł, jednak niektóre efekty tych umiejętności mogą wprowadzać zamieszanie kiedy ludzie grają w grupie. Takie, na przykład "on fire". W jaki sposób gracze będą wiedzieć, że ten efekt pochodzi z potwora, czy przyjaciela kiedy spotkają bandę Elitarnych z tą samą umiejętnością? Będzie różnica w kolorze? Z prezentacyjnego wideo, nie widać różnicy. Czy ten efekt będzie również ranił sojuszników?

Efekty z proc'ów na przedmiotach Legendarnych nie będą zadawać obrażeń sojusznikom w twojej drużynie. Dodaliśmy całkiem szeroki wachlarz nowych proc'ów oraz ich efektów i choć część z nich dzieli swoje efekty wizualne z takimi samymi affixami potworów, zrobiliśmy co w naszej mocy, by uzyskać taki stopień wizualnej odrębności, jaki tylko się dało. Prócz tego, jest jeszcze całkiem dużo proc'ów, których nie przedstawiliśmy i wiele z nich jest... interesujących.

Weźmy na przykład ten cudowny pierścień:

Puzzle Ring (Ring) - Ten pierścień daje bohaterom szansę na przywołanie Trasure Goblina przy przyjęciu trafienia. Tooltip powinien wyglądać mniej więcej tak: "Te pierścień przywołuje czasami Treasure Goblina kiedy zostajesz trafiony."

…Z pewnością będzie ciekawie, kiedy przydarzy ci się to podczas walki z bossem. 😉

[...]

The Butcher’s Sickle (1h Topór) – Ten przedmiot będzie teraz dawał graczom szansę na wywołanie ataku sierpowego ataku Rzeźnika, przyciągają przeciwników do siebie. Tooltip powinien wyglądać mniej więcej tak: "X% szansy na przyciągnięcie przedmiotów do siebie podczas atakowania."

Spodziewam się, że tego rodzaju przedmiot może okazać się zachęcający podczas polowania na Gobliny.

[...]

Hellrack (Kusza) – Ta broń będzie miała szansę na rzucenie Uwięzienia (Jailer) na przeciwników, przygwożdżając ich do ziemi. Tooltip powinien wyglądać mniej więcej tak: "Szansa na przygwożdżenie przeciwników do ziemi przy trafieniu."

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.08.2012 14:27

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Jeden komentarz to “Nowe Legendarne i Zdolności Potworów + Przykłady Nowych Proc’ów”

  1. KERMIz says:

    jedno wielkie WOW dla Puzzle Ring’a :D.

Skomentuj wpis.

*