Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Ping/Latency Nie Wpływa Na Walkę w Diablo 3!

Idę tu strikte za Flux'em z diablo.incgamers.

Zgodnie z kilkoma źródłami grającymi w betę F&F, Blizzard najwyraźniej znalazł sposób na całkowite wyeliminowanie czynnika opóźnień na łączu wpływającego na lagi w walce. Nie da się ukryć, że do tej pory opublikowane gameplay wideo z rozgrywki na buildzie bety, prezentują walkę natychmiastową do tego samego stopnia, jak w przypadku rozgrywki Single Player. Z tego co wiadomo, brak tego czynnika tyczy się tylko i wyłącznie walki i nie zarejestrowano tego samego procederu w przypadku innych funkcji: skrzyń, złomowania, zbierania fantów, etc. Naturalnie pozostają jeszcze nagłe skoki lagu, które spowolnią wszystko bez litości.

Owe doniesienia pochodzą głównie z antypodów, gdzie tamtejsi gracze raportują 200ms ping i brak jakichkolwiek opóźnień w walce.

Blizzard podobno wykorzystuje nową metodę komunikacji między serwerem a clientem, zapewniającą bezpieczny i całkowicie hermetyczny sposób na wykorzystanie lokalnego clienta do przeprowadzania własnych obliczeń, wysyłając dane na serwer jedynie celem weryfikacji. Client nie potrzebuje odpowiedzi z serwera, przez co Latency całkowicie wypada z tematu. Nie wiadomo dokładnie jak to działa, szczególnie co chroni grę przed próbami mieszania w cliencie, podejrzewa się jednak, że serwer sprawdza wszystkie dane pochodzące od client'a i jeśli zauważy ślady zewnętrznej ingerencji, przerywa połączenie z client'em. Dzięki temu, client nie musi czekać na odpowiedź z serwera i może spokojnie działać bez zakłóceń, chyba że serwerowi nie spodoba się co od client'a dostał.

W chwili kiedy tłumaczę te informację, Flux już na 100% potwierdził te doniesienia.

Czy dla nas będzie to miało znaczenie? Z pewnością nie takie jak dla Australijczyków czy Nowo Zelandczyków, którzy nie mają lokalnych serwerów i muszą korzystać z połączeń z Azją/US. Serwery Europejskie dla D3 są oczywistością, więc bać się czego nie mamy. Tak czy owak jednak, nie raz się i nam zdarzyło dostać lagiem tłukąc jakiegoś boss'a czy innego moba. W Diablo 3, o ile owy lag nie będzie katastrofalny, mamy owe lagi gdzieś! Chwała!

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 14.09.2011 14:14

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

9 komentarzy to “Ping/Latency Nie Wpływa Na Walkę w Diablo 3!”

  1. Stanisław Dunin-Borkowski says:

    przynajmniej zawodowcy nie beda umierac przez laga 😀

  2. KERMI says:

    Dla mnie bomba.

  3. Paweł Gosek says:

    Ja wiem, że może to mało osób denerwować czy w ogóle obchodzić, ale skoro jesteście polskim portalem o D3 to może wypadałoby pisać po polsku ? Ewentualnie wprowadzić i trzymać się jakiejś konwencji cały czas ? Słówka „clientem” obok „serwerem” brzmią dziwnie. Zdecydujcie się albo na klienta, albo na server.
    Takie moje narzekania tylko, bo głodny jestem i na pizzę czekam 😛

  4. Grave says:

    Ironia z tym damn :D?

  5. Grave says:

    Zaje&scie trafne 😛 Ja będę miał taką minę jak dostane klucz, a Ty nie!!! :* 😛

Skomentuj wpis.

ERROR: si-captcha.php plugin: GD image support not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable GD image support for PHP.

ERROR: si-captcha.php plugin: imagepng function not detected in PHP!

Contact your web host and ask them to enable imagepng for PHP.