Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Rob Pardo Broni Jaya Wilsona

Pożegnalny wątek Jay Wilsona na oficjalnych forach Diablo 3 zza oceanu, "Siedem Lat w Sanktuarium", ma już 183 strony odpowiedzi, które jak zwykle do najprzychylniejszych i wyważonych raczej nie należą (choć naturalnie nie wszystkie). Zwróciło to uwagę nikogo innego, jak samego Roba Pardo, producenta wykonawczego przy Diablo 3:

To wątek smuci mnie niezmiernie. Zdaję sobie sprawę, że fora Battle.net wyrobiły sobie renomę surowej sprawiedliwości, jednak nie uważam, by sposób, w jaki ludzie się wyrażają na temat odejścia Jaya z Diablo III był w istocie sprawiedliwy.
 
Jestem bardzo dumny z serii Diablo oraz tego, co nasz zespół zdołał osiągnąć przy Diablo III. Jako gracz, wspaniale się bawiłem przez wiele nocy, które zarwałem przy grze z przyjaciółmi i rodziną. Nie będę jednak się tym tłumaczył. Społeczność Diablo zasługuje na jeszcze lepszą grę od Blizzarda i pozostajemy poświęceni jej ulepszeniu. Zebraliśmy utalentowany zespół i nie zamierzamy przerywać pracy nad Diablo III nim nie stanie się najlepszą częścią serii.
 
W tym wątku jestem jedną osobą, która rzeczywiście pracowała z Jayem. Ja go zatrudniłem do poprowadzenia całego projektu Diablo i miałem przyjemność z nim przy nim pracować, zarówno przy kompletowaniu zespołu, jak i właściwym designie gry. Facet ma świetny instynkt designerski a jego poczucie żywiołowej walki, bitw z bossami i niezrównany talent do czynienia z tłuczenia przeciwników świetnej zabawy, ogromnie rozwinęły całą serię. Pracowałem z wieloma projektantami w Blizzardzie i Jay jest jednym z najlepszych. Ma przed sobą wielką karierę w Blizzardzie i gwarantuję wam, że jego rozwiązania w przyszłych grach Blizzarda sprawią wam wielką frajdę.
 
Jeśli kochacie Diablo tak, jak my, nie przestawajcie proszę informować nas o waszych pomysłach na ulepszenie naszej gry. Jeśli nadal macie potrzebę obarczyć kogoś winą, wolałbym, byście kierowali ją na mnie. Ja byłem producentem wykonawczym przy tym projekcie; Ja zatrudniłem Jaya i ja mu radziłem i kierowałem go przez cały proces deweloperski. Ostatecznie tez ja jestem odpowiedzialny za grę, którą wydaliśmy i biorę pełną odpowiedzialność za jakość rezultatu naszej pracy.

Logicznie rzecz biorąc, Pardo ma oczywiście rację. Jednak to nie on komunikował się ze społecznością przez te wszystkie lata. To nie on opowiadał o D3 na Blizzconach, Twitterach, wywiadach i blogach, tak jak i nie on wychodził z designerskimi propozycjami, które ostatecznie odmieniły D3 od reszty serii, momentami nie do poznania. Tak też, jasne, jako osoba decyzyjna stojąca poniekąd nad Jayem, może brać wszystko na klatę i z pewnością łatwiej mu o takie deklaracje, bo jego praca i wysiłek intelektualny nie są bezpośrednio krytykowane. A fani są żądni krwi za to ostatnie. Jakkolwiek. Oby wszystkim zainteresowanym ta roszada wyszła na dobre.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 21.01.2013 10:42

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

Skomentuj wpis.

*