Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Różne Różności: PTR 1.0.5, Mnisi, Ikony Buffów, Meteor i Odcinacz

Dzisiaj mamy szereg postów i Niebieskich wypowiedzi na przeróżne tematy. Zaczynamy od prośby o wyświetlanie większej ilości ikon w danym momencie aktywnych buffów:

Dlaczego  jest tylko 5 ikon buffów? Dostaję buffy od innych + buffy, które trwają 3 sekundy i nie mogę ich zobaczyć, bo już mam 5. Wyświetlany rząd powinien być nielimitowany i z pewnością nie ograniczony do 5. Np. kumulacji nef, kapliczek + buffy.

Zgadzamy się, że świetnie by było widzieć więcej niż pięć ze swoich aktywnych buffów i przyglądamy się obecnie sposobom na umożliwienie graczom zaobserwowania ważnych dla nich buffów, jednocześnie niezaśmiecając UI. W najlepszym wypadku, chcielibyśmy uniknąć zawalenia części ekranu ikonami buffów (na przykład układając wszystkie ikony wzdłuż dolnego paska) i obecnie eksperymentujemy z różnymi metodami na wyświetlanie tych informacji w formacie sprawdzającym się dla Diablo III.

Dalej mamy zapewnienie, iż Legendarny miecz Odcinacz, nie oberwie nerf-młotem w najbliższej przyszłości:

Naprawdę? Ludzie używają Odcinacza do "exploitowania" Lifesteal? Czy to naprawdę jest nazywane "exploitem"? Jeśli używanie lifesteal z Odcinaczem jest exploitem, dlaczego Odcinacz może w ogóle wylosować ten affix?

Czy używanie Herolda Zagłady też jest "exploitem" bo ludzie używając go z innymi Legendarnymi mają 70% wyższy blok?

Nie rozumiem tego. W przeciwieństwie do LoH czy LS, trzeba tu potwora zabić, zanim dostanie się jakikolwiek zwrot żywotności. Jedyne, co cię może odkupić za używanie śmieciowego Legendarnego w rodzaju Ocinacza to fakt jego wykorzystywania właśnie dla jego zdolności wykradania żywotności.

Gdzie Blizzard wypatrzył swoich deweloperów? W Wal-Marcie przy wykładaniu towarów na półki?

Chciałem tylko na szybkiego wskoczyć i wyjaśnić, że obecnie nie mamy żadnych planów na zmianę sposobu funkcjonowania miecza Odcinacz oraz affixu "Zabici wrogowie lubią się rozerwać". Mogę was zapewnić, że nie będzie żadnego nerfa i żadnego nierfa nie zapowiadaliśmy. Chwilowo się mu przyglądaliśmy (i z tegoż powodu znalazł się na Liście Znanych Problemów), ostatecznie jednak zdecydowaliśmy się nie podejmować żadnych kroków.

Następnie mamy zapytanie o obecną opinię Niebieskich na temat aktualnego stanu Mnichów:

Mam nadzieję, że wiedzieliście zmartwienia, jakie chodzą ludziom po głowach odnośnie Mnichów w 1.0.5, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych wyjaśnień na ten temat. Baza Mnichów jest przekonana, że ich klasa jest teraz tak słaba na PTR, że sprzedają całe zestawy swoich przedmiotów i przesiadają się na inne klasy. Jeśli przyjrzeć się sekcji Mnichów na forum, można zaobserwować wiele wątków na stronie głównej stworzonych przez weteranów, w których ogłaszają oni koniec swojej przygody z tą postacią. Nie wydaje mi się, że warto już w tej chwili pozbywać się swojego sprzętu, jako że 1.0.5 nie jest jeszcze ostateczne, jednak bez jakiegokolwiek komunikatu z waszej strony, że cokolwiek z tym robicie, ludzie zaczynają tracić wiarę.

Dajcie nam proszę znać, czy ma miejsce jakiekolwiek strojenie za drzwiami Blizzarda celem upewnienia się, że klasa pozostanie wartościowa. Trzeba nam jakiejś odpowiedzi.

Uważamy, że Mnisi są obecnie w całkiem dobrej pozycji i pozostają solidną klasą w kwestii jej siły, chcielibyśmy jednak zaadresować kilka kwestii z nimi związanych. Konkretnie: chcielibyśmy bardziej się zagłębić w spełnienie marzenia o tym, co znaczy stać się Mnichem.

Obecnie Mnisi spędzają sporo swojego czasu nakładając szereg buffów DPS za pomocą zdolności użytkowych oraz wpływających na ich zdolność na przetrwanie. Większość obrażeń Mnicha bierze się z bardzo pasywnej rozgrywki, w rodzaju leczenia się, celem uzyskania buffa do obrażeń, albo zakładania Powalającego Podmuchu i zapominania o jego istnieniu. Chcielibyśmy zapewnić graczom czerpiącym frajdę ze stawania się obłokiem wirujących pięści i stóp bardziej aktywny styl rozgrywki i chcielibyśmy też wyróżnić kilka innych fajnych mechanik.

Na przykład jedną z rozpatrywanych przez nas możliwości jest zmiana jednej z run Śmiałego Uderzenia celem pozwolenia graczom na przemieszczenie się na większą odległość, coby zdolność mogła służyć również jako narzędzie do poruszania się kosztem nałożenia cooldownu. Inną badaną przez nas możliwością jest uczynienie Kopnięcia z Półobrotu bardziej interesującym przenosząc komponent odrzucenia na runę, albo zmieniając runę poprzez usunięcie odrzucenia w zamian za konkretniejsze zwiększenie obrażeń. Tak jednak zmiany nie są drobnymi strojeniami. Chcemy się upewnić, że poświęcimy odpowiednią ilość czasu na zmiany mające na celu polepszenie ogólniej grywalności tych świętych wojowników.

Umiejętność Czarownika - Meteor obrywa nerf-młotem z okazji łaty 1.0.5. Vaeflare tłumaczy dlaczemu:

Choć współczynnik proc na Meteorze i jego runach rzeczywiście będzie nerfowany, zmiana ta winna być postrzegana w pełnym kontekście tej łaty. 1.0.5 nie tylko wprowadza zmiany do bonusów defensywnych oraz obrażeń potworów, ale też system Siły Potworów oraz przeróżne ulepszenia metod kontroli dużej ilości przeciwników [Crowd Control - przyp. red.]. Łącząc to ze zmniejszonym kosztem AP Meteoru oraz skróconym czasem oczekiwania na uderzenie pocisku po rzuceniu zaklęcia, owe zmiany uczyniły tą umiejętność bardziej dla wszystkich zachęcającą, co jest na plus. Jednak dzięki nim, zdolność ta stała się również ekstremalnie wydajna (po prawdzie: zbyt wydajna) do wywoływania efektów proc z Masy Krytycznej oraz 100% aktywności CC. Wydajność jest pożądana, jednak musi być zrównoważona. Meteor nadal jest bardzo mocny, więc strojenie jego współczynników proc nie doprowadzi do trywializacji buildów na podstawie tej umiejętności i spodziewamy się jego powrotu do mniej więcej obecnego stanu z 1.0.4.

To powiedziawszy, synergie umiejętności Czarownika nie są obecnie tam, gdzie byśmy chcieli by były i przyglądamy się sposobom na ich polepszenie w przyszłości. Zmiany które obecnie chodzą nam po głowach są bardziej złożone, niż proste strojenie liczb i nie zostaną dopracowane na czas najbliższej łaty. Zdecydowanie jednak nad nimi pracujemy.

Na koniec mamy Lilyrrę z zapewnieniem nadchodzącego wyeliminowania Błędu 12 (Error 12) oraz problemów podczas pobierania listy bohaterów przy logowaniu na PTR:

Szybka aktualizacja dla wszystkich:

Wydaje nam się, że mamy możliwe rozwiązanie problemów ludzi, którzy doświadczają kłopotów podczas Pobierania Listy Bohaterów oraz Błędu 12 podczas logowania się do PTR. Problem sam w sobie leży po stronie kont, poprawka będzie więc musiała trafić do następnego buildu PTR, który obecnie przewidziany jest na ten Czwartek. Jeśli cokolwiek doprowadzi do przesunięcia tej daty implementacji poza Czwartek, z pewnością dam wszystkim znać.

[...]

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 04.10.2012 14:53

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

3 komentarze to “Różne Różności: PTR 1.0.5, Mnisi, Ikony Buffów, Meteor i Odcinacz”

  1. Bleblablable says:

    a co z „Kapliczki, D3 Umiera” ?

    • Karciciel says:

      Właśnie, co z tą śmiercią Diablo 3, w zasadzie może sobie ten cały gaming umierać w pizdu, wszystko się robi teraz na tej płaszczyźnie coraz płytsze , bardziej uproszczone i nudne. Co gra wyjdzie teraz to jedna słabsza od drugiej. To prawda, szkoda życia na gry.

      • Iskariota says:

        @Karciciel, @Bleblablable: 😀 Skróciłem newsa o te dwie kwestie, które nie miały większego znaczenia, ale zapomniałem tytuł poprawić! Hah!. „D3 umiera” to był kolejny (skromny zresztą) wywód zdegustowanego fana, nie różniący się niczym od poprzednich (z odpowiedzią Niebieskich w rodzaju „a wcale, że nie”). „Kapliczki”, to dosłownie jedno zdadnie Wuluxara było, w którym potwierdza/przypomina, że kapliczki +EXP trafią do Inferno od łaty 1.0.5 i że trwają prace nad dwoma nowymi kapliczkami.

Skomentuj wpis.

*