Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności/Cookies.OK

Grasz jeszcze w Diablo 3?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Diablo_3_fansite Diablo_3_PvPkomnatadusz.pl
Facebook.com - diablo3poland Youtube.com - diablo3poland Twitter.com - diablo3poland
Filtruj newsy: Wszystkie Newsy Blizzard Newsy Diablo3.com Newsy Diablo3.pl
Czekasz na PvP w Diablo 3? My również!

Zbieranie Fantów, Kiedy Więcej Testerów, Łowca Demonów i Towarzysze w Inferno

Community Managerowie społeczności Diablo 3 zaznaczyli ostatnio swoją obecność na forach, odpowiadając na szereg wartych uwagi postów.

Zaczynamy od Bashiok'a, tłumaczącego na swój zwykły sposób, kiedy można się spodziewać większych ilości zaproszeń do Bety:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3424470536

A więc cisną prace nad piątym patchem do bety. Jak już łatka wejdzie, wszystko zostanie wymazane, łączne z postaciami i przedmiotami. [...] Powiedzieli również, że prawdopodobnie zaproszą więcej chętnych do bety po wprowadzeniu tak obszernego patcha.

OBECNI BETA TESTERZY:

Będzie wam się chciało robić nową postać, czy może już się swoje nagraliście?
Jeśli tak, na czym się skupicie?

POTENCJALNI BETA TESTERZY:

Jesteście podekscytowani? Tak? Nie? Chcecie już po prostu pełną grę?

Odnośnie tych, którzy spodziewają się zaproszenia z okazji wydania patcha, miejcie na uwadze, że nadal monitorujemy kwestie stabilności i zaczniemy rozdawać więcej zaproszeń jak tylko wszystko stanie się stabilniejsze.

To nie jest typowa sytuacja: akcja - reakcja. Patch jest istotnie dużym krokiem na przód dla nas, dla bety i dla samej gry, jednak zaproszenia nadal będą rozprowadzane zgodnie z naszym rzeczywistym zapotrzebowaniem na dalsze testy.

Dalej, pewien fan zaoferował swoje pierwsze wrażenia ze zmian w umiejętnościach Łowcy Demonów. Bashiok podziękował i:

Zagrywając się w piąty patch do bety, ze wszystkimi ulepszeniami względem Łowcy Demonów (Impale+Caltrops+Chakrum=masa zabawy), środowiska, grafiki, narracji głosowej, potworów, poziomu trudności, muzyki bardziej epickich i przerażających walk z czempionami i wszystkimi pozostałymi niuansami... muszę powiedzieć... dobra robota chłopaki 🙂

Jedyne problemy jakie widzę to 1.) Generatory Hatred zdają się nie generować jej wystarczająco dużo... trochę dziwnie wygląda konieczność użycia Bola Shot pięć razy aby nazbierać Hatred na jedno Hungering Arrow... Nie wiem, po prostu wydaje mi się, że liczby winne być tak ustawione, by mogło się wyprowadzać takie ataki na zmianę, zamiast w stosunku pięć do jednego. 2.) Jak dla mnie, animacja Rapid Fire jest trochę przegięta... Mam wrażenie, że strzelam owocową tęczą miast salwy ostrych jak brzytwa strzał... może trzeba by trochę uspokoić kolory, coby bardziej odpowiadały wyglądowi prawdziwego bombardowania strzałami.

Potrzebujemy więc tylko poprawy powyższego, poprawki czempionów z affixem Mortar oraz poprawki animacji uderzenia Impale i jesteśmy gotowi do zabawy 🙂

Dzięki! Pamiętajcie jednak, że nadal bawimy się z wydawaniem/generacją Hatred. Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni, jednak niektóre liczby są po prostu nie na miejscu - szczególnie w becie. Natura testowania i wprowadzania poprawek sprawia, że build, na którym obecnie grasz ma kilka tygodni.

Na przykład, w naszej obecnej wewnętrznej wersji, Impale kosztuje 25 Hatred i zadaje 275% obrażeń broni a Hungering Arrow jest generatorem Hatred.

Postaramy się dzielić z wami takimi rzeczami na tyle, na ile będzie to możliwe.

Następnie na tacy mamy Towarzyszy i ich przydatność w Inferno (a jak wiemy, Niebiescy zdecydowali się uczynić ich wartościowymi nie tylko na Normalu):

Blizzardzie,

Jako ktoś, kto zamierza zwiedzić najmroczniejsze katakumby, zgłębić najstarsze krypty i samemu przedrzeć się przez piekielne odmęty - w sensie jako samotny wilk, który sam woli wszystko odkrywać i nie zamierza ze sobą zabierać nieudolnego, znacznie słabszego pomagiera - błagam, BŁAGAM zróbcie tak by ci, którzy zdecydują nie brać ze sobą towarzysza, będą adekwatnie skompensowani alternatywnymi sposobami, równie potężnymi jak w przypadku tych, którzy pomagierów będą chcieli mieć. Niektórzy z nas NIE MAJĄ potrzeby posiadania ze sobą krótkowzrocznego pacana, biegającego po piętach PRAWDZIWEGO bohatera tej opowieści. Nie chcemy jednak być karani słabszą postacią, ponieważ wolimy wybrać się na naszą przygodę solo.

Skomentujcie proszę wasze stanowisko w temacie postawy designu w tym temacie oraz potencjalnych rozwiązań na ten problem, do których żeście doszli. Byłoby to dla mnie bardzo istotne - dzięki!

Oczywiście, jeśli Towarzysze będą mogli się zapuszczać do Inferno, będzie trzeba ich odpowiednio zbalansować, co może również doprowadzić do sytuacji, w której po prostu nie będziesz wydajny bez pomagiera. Tym sposobem, musi to być jakiś rodzaj wyboru, jednak trudno coś takiego zrównoważyć, jako że Towarzysz może mieć bardzo wiele zmiennych w swoich umiejętnościach i przedmiotach.

Naprawdę nie mamy na tą chwilę żadnych szczegółów na ten temat, doceniamy jednak kontynuowanie dyskusji na ten temat.

I na koniec, trochę więcej tekstu o potencjale wprowadzenia funkcji podnoszenia wszystek fantów w bezpośrednie okolicy postaci. Coby się nam za bardzo palec nie zmęczył od klikania:

Fajnie by było mieć opcję podnoszenia wszystkich przedmiotów i złota w bezpośrednim sąsiedztwie postaci, a jako że wszyscy mają swoje własne fanty, nie widzę tego jako problem z balansem, pazernością lub konfliktami między graczami. Jeśli masz miejsce w ekwipunku, podniesiesz - pomyślmy o tym tak, jakby to była rozszerzona funkcjonalność klawisza ALT. Rozchodzi się w zasadzie o jedno - mniej czasu marnowanego na podnoszenie fantów, więcej czasu na tłuczenie potworów (w końcu większość przedmiotów nie jest podnoszonych, bo ludzie nie chcą tracić tej pół sekundy na zbieranie białych i szarych przedmiotów). Oczywiście poklask za ten pomysł należy się grze Sacred ale hej, dobry pomysł to dobry pomysł.

To jest jedna z tych kwestii wrażeń z gry, w której niektórzy gracze bardzo chcą mieć jak najwygodniej a my musimy w pewien sposób z tym walczyć, z myślą o dobrze ogólnych wrażeń i frajdy z grania.

Potencjalnie, brzmi to absurdalnie. Oczywiście wygoda oznacza, że będziesz się lepiej bawił, prawda? Jednak w istocie, coś takiego można znacznie zdegradować krótkotrwałą frajdę z rozgrywki.

Utrzymujemy stanowisko, że akt klikania celem podniesienia przedmiotu jest istotny z kilku powodów. Ewidentnie pozwala to na wybranie co tak naprawdę chcemy podnieść i już to, samo w sobie jest istotnym wyborem dla gracza. Często też do tego dochodzi. Można się kłócić, że przecież chce się podnosić wszystko! Dla złota jest to prawda, nigdy nie ma powodu by złota nie podnieść, jednak przy przedmiotach, na dłuższą metę bardzo mało prawdopodobne jest, że zawsze będziesz chciał podnosić absolutnie wszystko co wypadnie. Mogę wam to osobiście zagwarantować. Ze wszystkimi wygodami, które zapewniamy, ze wszystkimi usprawnieniami, uczynieniem gry łatwą do ogarnięcia (ale trudną do opanowania) i całą resztą tego wszystkiego, fakt jest jeden - w Diablo chodzi o klikanie, klikanie i jeszcze raz klikanie. I to się sprawdza. Zawsze się sprawdzało i wiemy, że jest to integralna część formuły, dzięki której założenie gry nadal się sprawdza.

W moich osobistych obserwacjach, jest to sytuacja, w której - i tu trochę wejdę w ogólną psychologię gier - masz wpływ na swoją integrację z grą, gdzie po osiągnięciu celu (zabijania demonów) otrzymujesz nagrodę (fanty) i ważne jest, byś brał czynny udział w odbieraniu tej nagrody. Zassanie wszystkie za wciśnięciem guzika, dewaluuje cały system i ostatecznie całą frajdę z gry.

Polecamy Diablo 3 Sklep - tanie klucze do gier.

Ostatnia modyfikacja: 07.11.2011 15:24

Bądź na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami ze świata Diablo 3!

Polub naszą stronę:
Doceń naszą pracę, dzięki wyczerpującym komentarzom przyczyniasz się do rozwoju portalu.

4 komentarze to “Zbieranie Fantów, Kiedy Więcej Testerów, Łowca Demonów i Towarzysze w Inferno”

  1. Aser says:

    Właśnie dostałem się do BETY!!!!!!!! hehehehe ;-). Oficjalnie na 24 godziny z wypożyczonego konta ;-), ahhhhh piękna sprawa

  2. Jacek says:

    Gdzie je wypożyczyłeś? na GC znalazłeś posta o pożyczeniu konta?:D

  3. Aser says:

    Oj tam po prostu dogadałem się z człowiekiem, który posiada betę i pozwolił Mi po prostu pograć ot cała filozofia 😉

  4. Jacek says:

    hyhyhyhy a ja widziałem na GC że ktoś się ogłaszał że pożyczy za darmo na jakiś czas konto z D2, WoW, SC2 i D3 beta… to jest odwaga xD

Skomentuj wpis.