News

Najwięksi streamerzy Diablo 4 krytykują Sezon 3 od Blizzard

Autor Eryk Laskowski
Eryk Laskowski26.01.20247 min.
Najwięksi streamerzy Diablo 4 krytykują Sezon 3 od Blizzard

Najwięksi streamerzy Diablo 4, tacy jak Wudijo i Raxxanterax, ostro skrytykowali nowy Sezon 3 gry od firmy Blizzard. W swoich ostatnich filmach na YouTube wyrazili rozczarowanie zawartością i mechanikami dodanymi w tym sezonie. Zarzucają brak satysfakcjonującej zawartości end-game, niezrealizowany potencjał nowego kompana Seneszala oraz zbyt małe korzyści z ulepszania go. Pomimo pewnych pozytywnych zmian, takich jak lepsza równowaga klas, ogólny odbiór nowego sezonu wśród największych osobowości Diablo 4 jest negatywny.

Wudijo i Raxxanterax krytykują nowego kompana

Najpopularniejsi streamerzy gry Diablo 4, Wudijo i Raxxanterax, podzielili się swoimi krytycznymi opiniami na temat nowego Sezonu 3. Mechanika nowego kompana, znanego jako Seneszal, była głównym punktem ich krytyki.

Seneszal to mechaniczny towarzysz, który został dodany wraz z rozpoczęciem Sezonu Konstruktu. Gracze mogą go ulepszać i zwiększać jego moc, aby wspomógł ich podczas rozgrywki. Jednak zdaniem Wudijo i Raxxanterax, czas i wysiłek włożony w rozwój Seneszala nie przekłada się na znaczący wzrost siły.

„Po zagraniu drugą postacią hardcore do poziomu 54, doszedłem do wniosku, że inwestowanie w twojego kompana nie jest warte tego dla minimalnych zysków mocy” - powiedział Raxxanterax. „To zniechęca do grania na nowych postaciach”.

Wudijo również skrytykował tę mechanikę, twierdząc, że projektanci „zmarnowali dużą szansę” związaną z wprowadzeniem kompana do rozgrywki. Obaj streamerzy uważają, że mechanika ta nie spełnia obietnic i nie wnosi oczekiwanych korzyści dla graczy Diablo 4.

Minimalne bonusy mocy zniechęcają do tworzenia alternatywnych postaci

Jak zauważył Raxxanterax, czasochłonny proces rozwoju Seneszala przynosi jedynie niewielkie premie do statystyk i mocy postaci. Te minimalne bonusy zupełnie nie zachęcają graczy do budowania alternatywnych bohaterów i poznawania innych klas postaci.

Wielu graczom sprawia radość odkrywanie różnych stylów gry dzięki tworzeniu nowych postaci. Jednak bardzo powolny progres wzmacniania Seneszala sprawia, że gracze po prostu wracają do swoich głównych bohaterów, zamiast cieszyć się różnorodnością klas postaci w Diablo 4.

Mechanika lochów skarbca nie spełnia oczekiwań

Nowy dodatek do Diablo 4, Sezon Konstruktu, wprowadza również zupełnie nowy typ podziemi - Lochy Skarbca. To losowo generowane lochy pełne pułapek, w których gracz musi zbierać magiczne perły, aby zyskać dostęp do potężnych nagród.

Jednak według Wudijo i Raxxanterax, ta obiecująco brzmiąca mechanika została kiepsko zaimplementowana. Wudijo śmiga przez lochy ignorując wszystkie pułapki i w mgnieniu oka gromadzi potrzebną ilość pereł. „Po pięciu przebiegach mam 10 pereł. Potem idę do bossa Malphasa, ignoruję pułapki i go zabijam”.

Streamerzy uważają, że potencjał tych losowych lochów z gigantycznymi skarbami nie został dobrze wykorzystany. Zamiast ekscytującej zawartości pełnej wyzwań, graczom serwuje się nudną papkę pozbawioną głębi.

Trywializacja nowych mechanik zniechęca do dalszej gry

Choć Lochy Skarbca zapowiadały się interesująco, w rzeczywistości ich przejście sprowadza się do szybkiego sprintu między perełami i bossem. Ignorowanie wszystkich pułapek sprawia, że nowa mechanika, zamiast dostarczać wyzwań i emocji, po prostu nudzi.

Podobnie Seneszal, który miał być ekscytującym, rozwijanym przez gracza kompanem, okazuje się jedynie kolejnym powierzchownym dodatkiem. Te rozczarowujące systemy sprawiają, że nawet najwięksi fani Diablo 4 jak Wudijo i Raxxanterax tracą chęć do dalszej gry.

Czytaj więcej: Diablo 4 gracze krytykują irytujące pułapki Sezonu 3

Brak końcowej zawartości mimo nowej Przepustki bitewnej

Mimo dodania nowych mechanik takich jak Lochy Skarbca oraz kompan Seneszal, streamerzy narzekają na brak satysfakcjonującej zawartości end-game. Nowa Przepustka Bitewna Sezonu Konstruktu oferuje co prawda zestaw celów i nagród za ich realizację, jednak sama kampania sezonu szybko się kończy.

„Przebiegłem przez zawartość sezonową w ekspresowym tempie i wyraźnie brakuje rzeczy do zrobienia na max levelu. Zastanawiam się czy czegoś tu nie przeoczyłem” - dzieli się frustracją Wudijo. „Jestem trochę rozklejony. Szczerze mówiąc, nie jestem jakoś super podekscytowany grą w Diablo 4 w tej chwili”.

Pomimo nowej zawartości w postaci Przepustki Bitewnej, najwięksi fani nie znajdują w grze wystarczającej ilości wyzwań aby utrzymać ich zainteresowanie na dłużej. Według nich, Sezon Konstruktu kończy się zbyt szybko, zostawiając graczy bez ekscytujących rzeczy do zrobienia na end-game.

Wrażenia streamerów Pozytywy Negatywy
Wudijo - - Słaba mechanika Lochów Skarbca
- Brak end-game contentu pomimo Przepustki Bitewnej
Raxxanterax - Poprawa balansu klas - Rozczarowująca mechanika kompana Seneszala
- Nieopłacalność rozwijania kompana dla alternatywnych postaci

Równowaga klas lepsza niż kiedykolwiek wcześniej

Najwięksi streamerzy Diablo 4 krytykują Sezon 3 od Blizzard

Pomimo miażdżącej krytyki nowych systemów dodanych w Sezonie Konstruktu, Raxxanterax stara się znaleźć również pozytywy. Jego zdaniem, balans grywalności poszczególnych klas postaci w Diablo 4 jest obecnie lepszy niż kiedykolwiek.

„Balans klas w grze jest teraz w lepszym stanie niż był kiedykolwiek wcześniej” - chwali osiągnięcia projektantów Raxxanterax. Faktycznie, wraz z Sezonem Konstruktu wprowadzono całą masę poprawek pod kątem umiejętności, punktów życia i obrażeń poszczególnych bohaterów.

Dzięki temu walka jako barbarzyńca, czarodziejka czy łowczyni demonów stała się dużo przyjemniejsza i bardziej satysfakcjonująca. Choć nowe mechaniki mocno rozczarowują, przynajmniej sam balans rozgrywki stoi na wysokim poziomie.

„Po dwóch kiepskich sezonach, balans klas w końcu jest w porządku. Szansa na naprawienie reszty” - komentuje gracze na portalu Diablo4Forums.pl.

Niezrealizowany potencjał mechaniki kompana

Spośród nowych mechanik dodanych w Sezonie Konstruktu, większość uwagi skupiła się na nowym kompanie Seneszalu. To stale rozwijany przez gracza towarzysz, który ma wspomagać bohatera w walce z demonami.

Jak jednak zwracają uwagę streamerzy, potencjał tej obiecującej mechaniki nie został dobrze wykorzystany. Zarówno Wudijo jak i Raxxanterax zarzucają projektantom „zmarnowanie świetnej okazji” na wbudowanie głębokiego systemu rozwoju kompana.

Obaj podkreślają rozczarowanie koniecznością ciągłego inwestowania w „minimalne bonusy”, które zupełnie nie czynią Seneszala kuszącym i unikalnym dodatkiem do rozgrywki. Wygląda więc na to, że i tym razem potencjał nowych mechanik nie został w pełni wykorzystany.

Podsumowanie

W artykule przedstawiono krytyczne opinie dwóch popularnych streamerów gry Diablo 4 na temat nowego Sezonu 3. Skupili się oni na największych rozczarowaniach związanych z dodaną zawartością oraz mechanikami rozgrywki.

Zarówno Wudijo, jak i Raxxanterax negatywnie ocenili mechanikę nowego kompana Seneszala, twierdząc że nie spełnia ona oczekiwań i nie zachęca do grania na nowych postaciach. Podobnie rozczarował ich dodatek w postaci Lochów Skarbca, który mimo interesującego opisu, okazał się pozbawiony głębi i dający niewielkie wyzwania.

Streamerzy narzekają również na zbyt szybkie przejście nowej zawartości sezonowej, która nie dostarcza wystarczająco dużo rzeczy do zrobienia na end-game. Pochwalają natomiast poprawiony balans grywalności poszczególnych klas postaci. Mimo to, ich ogólny odbiór Diablo 4 w obecnym Sezonie 3 jest raczej chłodny.

Podsumowując, dwaj czołowi streamerzy Diablo 4 dostrzegają sporo niewykorzystanego potencjału w nowych mechanikach Sezonu Konstruktu. Ich zdaniem, wiele obiecujących pomysłów nie zostało odpowiednio zaimplementowanych i rozczarowuje brakiem głębi oraz satysfakcjonującej zawartości end-game.

Oceń artykuł

rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-outline
Ocena: 4.00 Liczba głosów: 1

5 Podobnych Artykułów:

  1. Rozgrywka na Dwa pady: Przewodnik po Najlepszych Gry na PS5 z Lokalną Kooperacją
  2. Aktualizacja Diablo 4 wprowadza ponownie moc wampiryczne
  3. Diablo Wiki - wszystko co musisz wiedzieć o grze
  4. Diablo na PS4 - porady i wskazówki dla graczy
  5. Najlepszy build Roubela w Diablo 4: levelowanie, endgame i PvP w sezonie 2
Autor Eryk Laskowski
Eryk Laskowski

Jestem entuzjastą świata Diablo, wędrówki od Diablo 2 do nadchodzącego Diablo 4. Rozgrywam wciągający taniec z demonami, zgłębiając mroczne sekrety. Z Diablo Immortal przenoszę pasję na mobilne pola bitwy. Odkryj ze mną mroczne tajemnice uniwersum Diablo!

Udostępnij post

Napisz komentarz

Polecane artykuły