Fani Diablo 4 mają powody do radości! Wraz z zaplanowaną na 14 maja czwartą sezonem gry zatytułowaną "Loot Reborn" wprowadzone zostaną ogromne zmiany w systemie zdobywania przedmiotów. Jednak to nie koniec rewolucyjnych zmian, gdyż zgodnie ze słowami głównego producenta Tima Ismaya, zespół deweloperski rozważa przeprowadzenie podobnych przebudów w innych systemach gry.
Główne modyfikacje itemizacji Diablo 4 w czwartej sezonie
Już 14 maja miłośnicy Diablo 4 będą mogli cieszyć się ogromną aktualizacją systemu itemizacji. Czwarta sezona gry zatytułowana "Loot Reborn" wprowadzi rewolucyjne zmiany w sposobie zdobywania i ulepszania wyposażenia. Blizzard mocno stawia na tę przebudowę, goszcząc nawet pierwsze publiczne testy, aby dopracować wszystkie aspekty nowego systemu.
Jedną z kluczowych zmian będzie wprowadzenie systemu Tempering, który umożliwi graczom modyfikowanie cech zdobytych przedmiotów. Dodatkowo odświeżone zostaną zapisy w Codexie Mocy, co wpłynie na całkowicie nowe podejście do zdobywania łupów. Bez wątpienia jest to ogromne wyzwanie dla deweloperów, ale również obietnica świeżego powiewu w rozgrywce dla fanów serii.
Gracze z niecierpliwością oczekują na zobaczenie zmian we własnej rozgrywce. Pomimo ogromnego wysiłku włożonego w rewolucję itemizacji, Blizzard wydaje się dopiero rozgrzewać silniki przed kolejnymi aktualizacjami systemów gry.
Zespół Blizzarda rozważa zreformowanie innych systemów gry
W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesRadar+ główny producent Diablo 4, Tim Ismay, zdradził plany zespołu na przyszłość. Okazuje się, że przebudowa systemu łupów to dopiero początek i Blizzard jest otwarty na rewizję innych kluczowych mechanik w grze.
Ismay nie mógł potwierdzić jakichkolwiek konkretów, ale jasno dał do zrozumienia, że studio aktywnie dyskutuje i pracuje nad dodatkowymi systemami, które mogłyby znacząco ulepszyć Diablo 4. Skala zmian miałaby być równie ogromna jak w przypadku nadchodzącej aktualizacji itemizacji.
Ta rewelacja z pewnością napawa nadzieją fanów niezadowolonych z niektórych aspektów gry. Świeże spojrzenie na kluczowe systemy rozgrywki po tak długim czasie od premiery może tchnąć w Diablo 4 nowe życie i przyciągnąć zarówno starych, jak i nowych graczy.
- System reworku itemizacji w Diablo 4 to dopiero początek planowanych zmian przez deweloperów.
- Zespół Blizzarda jest otwarty na przeprowadzenie podobnych przebudów w innych kluczowych mechanikach gry.
- Fani z niecierpliwością oczekują na szczegóły dotyczące potencjalnych systemów, które mogą zostać odświeżone.
Czytaj więcej: Zaskakujące zmiany w systemie loot w Diablo 4 - co twórcy mają w planach?
Brak szczegółów na temat potencjalnych systemów do zmiany
Pomimo ekscytujących rewelacji ze strony Tima Ismaya, Blizzard na razie nie zdradza żadnych konkretów. Nie wiemy, które systemy Diablo 4 mogą zostać wzięte na warsztat po zakończeniu prac nad itemizacją.
Jednak biorąc pod uwagę liczne skargi graczy na przestarzałe rozwiązania, można spekulować, że drzewko umiejętności powinno być pierwszym kandydatem do gruntownej przebudowy. Wielu narzeka na brak różnorodności i plastyczności w tym kluczowym systemie, który ma ogromny wpływ na rozwój postaci.
Inną możliwością może być modyfikacja systemu craftingu, ekonomii w grze czy nawet samego interfejsu użytkownika. W końcu Diablo 4 to ogromna gra, a po latach od premiery z pewnością niektóre rozwiązania mogłyby przejść solidny odmładzający lifting.
- Na ten moment Blizzard nie zdradza, które systemy Diablo 4 mogą zostać zreformowane.
- Drzewko umiejętności to prawdopodobny kandydat do przebudowy ze względu na liczne skargi graczy.
- Systemy craftingu, ekonomii czy nawet interfejsu użytkownika również mogłyby przejść odświeżenie.